• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Professioneel, kwalitatief goed en prettige mensen

Hele prettige samenwerking, meerdere verbouwingen gedaan waaronder een hele nieuwe verdieping op de woning geplaatst.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Badkamer
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

betrokken, persoonlijk, verstand van zaken

OH heeft een grote verbouwing ins ons monumentale pand (300+ m2) gerealiseerd waar we overall erg tevreden over zijn. Ook service na oplevering is prima; ze komen snel langs en het persoonlijk contact is prima. Prijsnivo is tamelijk hoog maar OH levert een prima prijs/kwaliteit verhouding. Enige jammere is dat sommige onderaannemers (te) prijzig zijn of zich niet altijd aan de afspraken houden maar daar kan OH niet altijd iets aan doen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Overige, Restauratie monumentaal pand, Kelder, Badkamer, Keuken, Vloer

Professioneel kwaliteitsbedrijf

Goede service, fijn overleg en meedenken. Ongevraagd voorstellen en aanbevelingen doen. Professioneel en leveren van kwaliteit.

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig