Hart voor hun werk, perfect ontzorgd & goed meegedacht!

Onze verbouwing is door het hele team van Oldenhof Hesselink echt superfijn en -goed verzorgd. Volgens planning, problemen die ze tegenkwamen werden gewoon opgelost zonder extra gedoe. Issues die lastig op te lossen leken, zijn uiteindelijk toch op een hele mooie manier aangepakt. In goed overleg steeds: zowel structureel overleg als tussentijds snel schakelen waar dat nodig was. Wat ons vooral heel erg goed beviel was te merken dat alle mensen die hier over de vloer kwamen heel netjes waren, maar vooral met ongelofelijk veel hart voor hun werk aan de slag waren. Details waar wij zelf nooit over nagedacht zouden hebben, pakten zij perfect in stijl van het huis op. En vertelden daar dan weer trots over. Oh ja: en het is zo ontzettend gaaf geworden!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Geweldig bedrijf!

Oldenhof & Hesselink hebben voor ons het afbouwproces van ons nieuwe penthouse voor hun rekening genomen. Onze ervaringen in steekwoorden: zeer klantvriendelijk en pro actief meedenkend, hoge mate van professionaliteit, niet tevreden met middelmatigheid maar altijd gaan voor het beste resultaat. Correcte, vakkundige vakmensen onder leiding van prima management. In alle opzichten 100% aan te bevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een zeer net bedrijf

Netjes werkend. Beleefd en zeer goed opgeleid personeel Zeer tevreden. Hebben ervoor gezorgd dat ondanks de stress die je krijgt voor een verbouwing deze snel verdween.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Professioneel, kwalitatief goed en prettige mensen

Hele prettige samenwerking, meerdere verbouwingen gedaan waaronder een hele nieuwe verdieping op de woning geplaatst.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

betrokken, persoonlijk, verstand van zaken

OH heeft een grote verbouwing ins ons monumentale pand (300+ m2) gerealiseerd waar we overall erg tevreden over zijn. Ook service na oplevering is prima; ze komen snel langs en het persoonlijk contact is prima. Prijsnivo is tamelijk hoog maar OH levert een prima prijs/kwaliteit verhouding. Enige jammere is dat sommige onderaannemers (te) prijzig zijn of zich niet altijd aan de afspraken houden maar daar kan OH niet altijd iets aan doen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Overige, Restauratie monumentaal pand, Kelder, Badkamer, Keuken, Vloer

Professioneel kwaliteitsbedrijf

Goede service, fijn overleg en meedenken. Ongevraagd voorstellen en aanbevelingen doen. Professioneel en leveren van kwaliteit.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig