Betrouwbaar, kwaliteit en goede samenwerking

Zowel met Regeling als de onderaannemers goed contact en er is goed werk afgeleverd. Regeling dacht goed mee in een aantal zaken, waardoor er mooie oplossingen werden gevonden voor bijvoorbeeld de verdeling van de plafondplaten van de veranda en het integreren van de spots in het plafond. Bij de oplevering waren er maar een paar kleine afwerkingspuntjes. Deze werden gelijjk door de aannmer opgepakt en keurig hersteld. Gedurende het bouwproces was het soms lastig om informatie over de planning etc. te krijgen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Loopt de kantjes er bij af

Ruwbouw goed, slechte afwerking. Geen begeleiding (geen detailplanning willen afgeven, geen begeleiding aansluitpunten stroom en licht, geen status updates, er wordt zomaar afgeweken van het ontwerp zonder dit te communiceren); Slechte afwerking: - vensterbanken niet afgewerkt, zelf moeten doen. - badkamer vloer veel te scheef en zelf opnieuw moeten storten. - Deurkozijnen van slechte kwaliteit (2e hands producten gebruikt?) - Vloer garage verpulverde helemaal - Vloerverwarming functioneert niet naar behoren, niet overal vloerverwarming aangelegd - Warm tapwater pas na 50 seconden - Veel tocht problemen gehad Reageert niet op problemen of komt pas maanden later in actie na veel aandringen. Werkt slordig, afval wordt overal gedumpt, geen aanrader.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Prima aannemer

Onze nieuwe woning is zeer naar onze tevredenheid gebouwd. Prima communicatie niet alleen met bouwbedrijf Regeling maar ook met de diverse onderaannemers. Er hebben zich tijdens de bouw nauwelijks problemen voorgedaan, en als ze er al waren werden ze na een telefoontje snel en doeltreffend opgelost.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Te veel gebreken om op te noemen en al eerder falliet gegaan.

Zeer veel gebreken en falliet gegaan (alweer) We hebben erg veel problemen gehad met deze aannemer en hun onderaannemers Huisman installaties en Protzman elektrotechniek. Zeer veel gebreken en ze komen maar niet langs voor herstel. Tevens doen ze alles om onder hun verplichtingen uit te komen. Ik wanneer ze beginnen met bouwen komen er ineens allemaal onderwerpen naar boven "waar ze niet eerder aandachten" en allemaal extra geld kosten. Van inbouw schakelaars (wie bouwt dit nog op de muur?) tot aan de meest domme dingen die in iedere woning standaard zijn. Zoveel dingen waar je onmogelijk rekening mee kan houden. Erg duur, komt een deel van je woning overheen. Aanvullend viel hun werk onder woningborg garantie, maar die partij doet eigenlijk helemaal niets. Ze sluiten alles uit wat onder een leveringsverschil valt (daar kan bijna alles onder vallen) en zo hebben ze meer uitsluitingen. Heb je niets aan. Erg slecht bedrijf, goedkoop is duurkoop blijkt bij dit bedrijf.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Over Bouwnu