Prettige samenwerking en mooi resultaat

Regeling (ism Brummelhuis Architecten) heeft een goed resultaat neergezet. Een prachtige kwalitatieve woning waar we ons thuis voelen. Afspraken worden netjes nagekomen en alle meerwerk opties zijn conform specificaties uitgevoerd. Onderaanemer Protzman Elektra zeer over te spreken, Huisman Loodgieterwerk, ging wat moerzamer en gepaard met foutjes. Overall communicatie over planning en voortgang kan beter maar op het moment dat we actief om informatie vroegen kregen we netjes antwoorden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakmanschap met korte lijnen.

Bij Brummelhuis/Lamberink Kavel&Huis de woning qua opzet ontwikkelt en via deze adviesburo’s geattendeerd op bouwbedrijf Regeling. Even wennen, soms periodes van stilte en dan weer flink doorhalen. Opvallend was de strakke planning met onderaannemers en leveranciers. Regeling bouwde onze woning op klassieke wijze en het resultaat mocht er zijn, concludeerde ook de bouwkundige van Vereniging Eigen Huis. In het voorjaar wordt het huis gekeimd en voorzien van louvreluiken en is dan echt af. Goed overleg mogelijk met de vakmensen van zowel Regeling alsmede Huisman Installatie; Protzman en RaabKarcher, Lennips Schilders, de dakdekkers en tegelzetters. Prettig waren de korte lijnen met de directie.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Zeker een aanrader, met een hoge standaard en een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Wij zijn zeer tevreden over Regeling. Er is meegedacht in het ontwerp van de woning en onze wensen hierin. De woning is heel netjes opgeleverd. De punten die wij aangedragen hebben, zijn opgepakt en opgelost.De 'standaard' is erg hoog. Mooi sanitair, mooie tegels en voldoende keuze in dakpannen etc. Personeel is vriendelijk! Goede prijs- kwaliteit verhouding.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Positief maar blijf kritisch

Is onze 2e woning via Regeling. Kwaliteit van bouwen prima. Communicatie is wel een aandachtspunt. Uit geschreven recensies zie ik vaak dat er fouten liggen bij de onderaannemers en is niet verwijtbaar aan Regeling. Wij hebben installatiewerk zelf geregeld alsmede spakwerk. Uiteindelijk komt alles wel goed echter moet je wel de vinger ad pols houden. Verder netheid om de woning mag beter lag veel rommel.Mocht idd planning duidelijk kenbaar worden gemaakt geeft dat wel veel rust als opdrachtgever. Uiteindelijk een prachtige woning gekregen met eern aantal grijze haren erbij.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Betrouwbaar, kwaliteit en goede samenwerking

Zowel met Regeling als de onderaannemers goed contact en er is goed werk afgeleverd. Regeling dacht goed mee in een aantal zaken, waardoor er mooie oplossingen werden gevonden voor bijvoorbeeld de verdeling van de plafondplaten van de veranda en het integreren van de spots in het plafond. Bij de oplevering waren er maar een paar kleine afwerkingspuntjes. Deze werden gelijjk door de aannmer opgepakt en keurig hersteld. Gedurende het bouwproces was het soms lastig om informatie over de planning etc. te krijgen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Loopt de kantjes er bij af

Ruwbouw goed, slechte afwerking. Geen begeleiding (geen detailplanning willen afgeven, geen begeleiding aansluitpunten stroom en licht, geen status updates, er wordt zomaar afgeweken van het ontwerp zonder dit te communiceren); Slechte afwerking: - vensterbanken niet afgewerkt, zelf moeten doen. - badkamer vloer veel te scheef en zelf opnieuw moeten storten. - Deurkozijnen van slechte kwaliteit (2e hands producten gebruikt?) - Vloer garage verpulverde helemaal - Vloerverwarming functioneert niet naar behoren, niet overal vloerverwarming aangelegd - Warm tapwater pas na 50 seconden - Veel tocht problemen gehad Reageert niet op problemen of komt pas maanden later in actie na veel aandringen. Werkt slordig, afval wordt overal gedumpt, geen aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima aannemer

Onze nieuwe woning is zeer naar onze tevredenheid gebouwd. Prima communicatie niet alleen met bouwbedrijf Regeling maar ook met de diverse onderaannemers. Er hebben zich tijdens de bouw nauwelijks problemen voorgedaan, en als ze er al waren werden ze na een telefoontje snel en doeltreffend opgelost.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Te veel gebreken om op te noemen en al eerder falliet gegaan.

Zeer veel gebreken en falliet gegaan (alweer) We hebben erg veel problemen gehad met deze aannemer en hun onderaannemers Huisman installaties en Protzman elektrotechniek. Zeer veel gebreken en ze komen maar niet langs voor herstel. Tevens doen ze alles om onder hun verplichtingen uit te komen. Ik wanneer ze beginnen met bouwen komen er ineens allemaal onderwerpen naar boven "waar ze niet eerder aandachten" en allemaal extra geld kosten. Van inbouw schakelaars (wie bouwt dit nog op de muur?) tot aan de meest domme dingen die in iedere woning standaard zijn. Zoveel dingen waar je onmogelijk rekening mee kan houden. Erg duur, komt een deel van je woning overheen. Aanvullend viel hun werk onder woningborg garantie, maar die partij doet eigenlijk helemaal niets. Ze sluiten alles uit wat onder een leveringsverschil valt (daar kan bijna alles onder vallen) en zo hebben ze meer uitsluitingen. Heb je niets aan. Erg slecht bedrijf, goedkoop is duurkoop blijkt bij dit bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Regeling Beerzerveld BV

Bouwbedrijf Regeling Beerzerveld BV is een gerenommeerd familiebedrijf en is sinds 1930 actief op het gebied van bouwen van vrijstaande en halfvrijstaande woningen, luxe villa’s en bedrijfspanden. Onze bouwplannen worden op basis van jarenlange ervaring in de nieuwbouw en in samenwerking met deskundige en gedreven architectenbureaus ontwikkeld. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om bij ons te komen met uw eigen architect. Onze panden worden gebouwd volgens traditionele bouwmethoden. Het is ook mogelijk om een bestaande woning te laten uitbreiden of te verbouwen. Alles wordt gebouwd naar uw wensen en speciaal voor u op maat gemaakt. Ook is het mogelijk om zelf werkzaamheden te verrichten.