Slecht veel beloven maar veel zooi maken

Erg slecht komen niks na Maken enkel veel schade en zijn erg nalatig Laat je niet verleiden door hun

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Deskundig bedrijf met zeer gedreven personeel

Afgelopen jaar heeft bouwbedrijf schrijver onze twee kapper gebouwd. Vanaf het ontwerp tot het eind resultaat enorm goed begeleid. Aan ieder detail is gedacht. Professioneel personeel die de opdrachtgever goed informeert. Bouwen met kwalitatief hoogwaardig materiaal. Zeer mooie traditionele bouw. Enorm blij met het eindresultaat met nagenoeg geen opleverpunten. Kortom , mochten wij nog eens besluiten tot een nieuwbouw project dan bevelen we zeker bouwbedrijf Schrijver aan!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Geweldige ervaring met deze ervaren mannen, doe zo voort

Geweldig behulpzame , vriendelijke vakmannen, laten alles opgeruimd achter , en hun werk mag gezien worden. Perfect, Mijn dank gaat uit naar Pieter , Niels Arno en Gert-Jan . Petje af voor jullie :-) Als ze wat later komen, laten ze het zo snel mogelijk weten . geweldig

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap