Zeer slecht

3 weken werk Duurt nu al 6 maanden Alles wat ze beloven komen ze niet na Beschadigen veel meer dan ze maken Maar geen probleem daar zijn we voor verzekerd Maar puntje bij paaltje gaan wij daar niks aan doen en kan een ander lekker alles oplossen wat hun niet doen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed verlopen bouwproces

Fijne samenwerking met werkvoorbereider en uitvoerder. Communicatie was goed en duidelijk, geen verrassingen tijdens de bouw! Woning naar alle tevredenheid opgeleverd. Ook in de ontwerpfase goed advies gehad! Prijs/kwaliteit, In deze tijden is bouwen duur maar de geleverde kwaliteit is uitstekend

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Slecht veel beloven maar veel zooi maken

Erg slecht komen niks na Maken enkel veel schade en zijn erg nalatig Laat je niet verleiden door hun

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Deskundig bedrijf met zeer gedreven personeel

Afgelopen jaar heeft bouwbedrijf schrijver onze twee kapper gebouwd. Vanaf het ontwerp tot het eind resultaat enorm goed begeleid. Aan ieder detail is gedacht. Professioneel personeel die de opdrachtgever goed informeert. Bouwen met kwalitatief hoogwaardig materiaal. Zeer mooie traditionele bouw. Enorm blij met het eindresultaat met nagenoeg geen opleverpunten. Kortom , mochten wij nog eens besluiten tot een nieuwbouw project dan bevelen we zeker bouwbedrijf Schrijver aan!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Geweldige ervaring met deze ervaren mannen, doe zo voort

Geweldig behulpzame , vriendelijke vakmannen, laten alles opgeruimd achter , en hun werk mag gezien worden. Perfect, Mijn dank gaat uit naar Pieter , Niels Arno en Gert-Jan . Petje af voor jullie :-) Als ze wat later komen, laten ze het zo snel mogelijk weten . geweldig

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap