Betrokken vakmansschap

Fijn bedrijf met betrokken vakmensen. Communicatie is fijn helder en op tijd. Kwaliteit werk is meer dan goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Dak, Onderhoud/service

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Deskundig advies en de mannen die het werk kwamen uitvoeren deden dat op vakbekwame wijze en waren zeer prettig in de omgang.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

goede en vooral betrouwbare aannemer, die afspraken nakomt

Alle ervaringen uit het verleden zijn uiterst positief

Vakkundig en transparant

Een paar maanden lag ons huis open wegens de aanbouw van onze keuken. Van Ommeren zorgde dat wij bij elke stap wisten wat er moest gebeurde, overlegde als er iets anders moest of als er iets beter kon. Nu een half jaar na oplevering, zijn we zeer tevreden over de aanbouw. Fijne samenwerking!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Betrouwbaar, kundig, eerlijk

De plaatsing van een flink tripleglasraam is netjes en kundig uitgevoerd. Net als een grote verbouwing 4 jaar geleden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bouwbedrijf van Ommeren daar moet je zijn voor verbouwing, renovatie en nieuwbouw

Wij hebben een zeer positieve ervaring met Bouwbedrijf van Ommeren. Zij hebben vriendelijk personeel. Zij hebben verstand van zaken. Zij zijn meedenkend en vakkundig. De communicatie is prima, zowel telefonisch als per mail. Wij raden Bouwbedrijf van Ommeren aan bij een verbouwing, renovatie en nieuwbouw.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kwaliteit voor een eerlijke prijs

Bouwbedrijf van Ommeren heeft bij ons de kozijnen vervangen en 3-dubbel geisoleerd glas geplaatst. Hiervoor is duidelijk advies gegeven en er wordt meegedacht op een realistische manier, waardoor je niet onnodig op kosten gejaagd wordt. De uitvoering is van hoge kwaliteit. Natuurlijk wordt er tegen kleine problemen aangelopen in de uitvoering maar dit wordt prima opgelost en altijd in goed overleg. Net als bij een grotere verbouwing een aantal jaren geleden zijn we ook dit keer zeer tevreden over Van Ommeren. Kortom, kwaliteit en een open en eerlijke afhandeling. Top!

Luistert naar de klant

Betrouwbaar bedrijf en luistert naar wat de klant wil. Er is goed te overleggen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen

Vakkundige aannemer

Bouwbedrijf van Ommeren heeft het oude huis wat we hebben gekocht volledig verbouwd en gemoderniseerd. Dit is vrijwel precies volgens planning uitgevoerd. De geleverde kwaliteit van het werk is uitstekend. Een hele fijne partij om mee samen te werken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top aannemer vanaf het eerste gesprek tot oplevering

Wij hebben door Jan van Ommeren deze zomer een aanbouw aan onze woning in Tiel laten plaatsen. Tijdens het eerste gesprek onze wensen kenbaar gemaakt waarna Jan en zijn team meedachten over een aantal technische zaken die wij nog niet duidelijk hadden. Hierdoor was er geen dure architect nodig, enkel een constructeur. Vervolgens een zeer gedetailleerde offerte gehad wat veel houvast gaf, wat er gedaan zou worden tegen welke kosten. Voor ons was de keuze makkelijk gemaakt en kon er relatief snel begonnen worden. De bouwvakkers zijn allen vakmensen met oog voor kwaliteit. Zo wisten ze eigenlijk altijd een oplossing voor zaken die tijdens de verbouwing gebruikelijk naar voren kwamen. We vonden het aan het eind jammer dat ze al weer weggingen omdat je ze dagelijks ziet en spreekt. We zijn zelf behoorlijk perfectionistisch en wisten heel goed wat we wilden, maar het resultaat was echt boven verwachting. Ook de oplevering en afwikkeling is vanuit beide kanten goed en netjes afgerond. Wij raden Jan van Ommeren absoluut aan!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Beglazing en kozijnen

Vakmannen, professioneel, meedenken

Wij hebben de houten topgevels laten vervangen door bouwbedrijf van Ommeren. Tijdens het werk is er goed meegedacht over de details waardoor het resultaat erg mooi geworden is.

Betrouwbare aannemer

Van Ommeren heeft voor ons een doorbraak gemaakt tussen de woonkamer en de keuken. Staalconstructie geplaatst ter vervanging van drie dragende muren. Netjes en vakkundig uitgevoerd, conform de afgesproken planning. Voor een volgende klus zou ik Van Ommeren zeker weer inhuren.

• Advies N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Vakmannen eerste klas.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima vakmensen en vakwerk!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fijn bouwbedrijf

Wij hebben een vrijstaand huis laten bouwen. Al in het offertetraject werd er buitengewoon goed meegedacht. De bouw is vlot en soepel verlopen. Er wordt niet het goedkoopste materiaal gebruikt maar elke keer werd er goed vooruit gedacht en overlegd en hoogwaardige materialen gebruikt. Fijne mensen ook op de bouw. Ook in de nazorg/oplevering flexibel en netjes.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede service en prettige medewerkers

Zeer prettige en vakkundige medewerkers,alle werkzaamheden heel goed en zorgvuldig uitgevoerd. Wij zijn uitermate tevreden en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Mijn verwachtingen zijn overtroffen

Ik was wat sceptisch over aannemers door slechte ervaringen, maar bouwbedrijf van Ommeren heeft het tegendeel bewezen! Ze hebben een volledige verbouwing gedaan van een casco monumentaal pand. Zowel de eigenaar, de werknemers, als de onderaannemers zijn professioneel en leveren uitstekend werk. Je krijgt waar voor je geld. Kwaliteit van bouwen, tijdigheid en communicatie is perfect verlopen. Ze hebben dusdanig meegedacht op elk vlak tijdens het bouwproject dat het resultaat beter is geworden dan volgens het bouwconcept van de architect. Ik zou bij een volgende opdracht geen moment twijfelen om hen weer te benaderen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Badkamer, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ik kom direct weer bij hun terug!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Aannemer die kwalitatief uitstekend werk levert en goed meedenkt in alle fasen van het project

De gesprekken vooraf waren prettig en met kennis van zaken. Tijdens de bouw bleken ook de medewerkers vakkundig en zij dachten mee en boden (andere) oplossingen op een natuurlijke wijze. Kwalitatief is er hoogstaand werk afgeleverd. Alle punten die tijdens de bouw of bij oplevering verholpen moesten worden, werden dit ook. De aannemer zelf is meerdere malen op de bouw geweest om de voortgang te bekijken, vragen van ons te beantwoorden en eventuele problemen te verhelpen. De planning werd wat anders mee omgegaan dan wij hadden verwacht, doordat er ook buiten de afgesproken tijd nog wat zaken werden afgewerkt. Dit bleek achteraf van onze kant een wennen aan hoe hiermee werd omgegaan. De communicatie rond wanneer we wie konden verwachten zou ons inziens iets beter hebben gemogen anders had hij een 10 gekregen. Wij zouden zonder enige twijfel opnieuw met deze aannemer een project aanpakken en hem met een gerust hart aanraden bij anderen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Keuken, Vloer

Kwaliteit en duidelijke afspraken.

Moet ik er meer over zeggen dan?

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Betrouwbare aannemer met vakkundig personeel

Prima aannemer die wij zeker aanbevelen. De communicatie in de aanloop als ook tijdens de werkzaamheden hebben wij als zeer prettig ervaren. Denken met je mee en geven goede adviezen. Wij hebben inmiddels meerdere projecten door Jan en zijn vakkundig personeel laten uitvoeren omdat we heel tevreden zijn met deze betrouwbare aannemer. Bij een volgend project zouden we zeker weer voor Jan kiezen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer goede aannemer die meedenkt, goed communiceert, goede materialen gebruikt, en keurig personeel

Zeer goede aannemer die meedenkt, goed communiceert, goede materialen gebruikt. Keurig personeel dat netjes werkt, Oog voor detail, draagt ideeen aan. Handelt snel. Aangesloten bij Bouwgarant. Wij hebben gedurende de hele bouwperiode (en de aanloop er naar toe) de communicatie als zeer persoonlijk en betrokken ervaren. Bij een volgende bouw zouden we zeker weer voor Jan kiezen.

Perfecte aannemer.

Wij hebben onze woonkamer met 13 m2 uitgebouwd en zijn meer als tevreden en het resultaat is een zee van ruimte met een perfecte lichtinval voor ons en de twee honden. Jan van Ommeren is een vakman, betrouwbaar, het kwaliteitsniveau en de afwerking zijn erg belangrijk voor hem. Hij komt zijn afspraken altijd stipt na, komt met suggesties, zoekt naar oplossingen en denkt met ons mee. De door hem gekozen vakmensen zijn perfecte nette werkers. Bij een eventueel volgende project zouden wij direct weer met hem in zee gaan. Bouwbedrijf Jan van Ommeren is een echte top aannemer.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Een meedenkend bedrijf met een luisteren oor.

Professionele mensen met oog voor detail.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

mensen die weten waar ze mee bezig zijn

Super echte vaklui.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur