Aannemer die kwalitatief uitstekend werk levert en goed meedenkt in alle fasen van het project

De gesprekken vooraf waren prettig en met kennis van zaken. Tijdens de bouw bleken ook de medewerkers vakkundig en zij dachten mee en boden (andere) oplossingen op een natuurlijke wijze. Kwalitatief is er hoogstaand werk afgeleverd. Alle punten die tijdens de bouw of bij oplevering verholpen moesten worden, werden dit ook. De aannemer zelf is meerdere malen op de bouw geweest om de voortgang te bekijken, vragen van ons te beantwoorden en eventuele problemen te verhelpen. De planning werd wat anders mee omgegaan dan wij hadden verwacht, doordat er ook buiten de afgesproken tijd nog wat zaken werden afgewerkt. Dit bleek achteraf van onze kant een wennen aan hoe hiermee werd omgegaan. De communicatie rond wanneer we wie konden verwachten zou ons inziens iets beter hebben gemogen anders had hij een 10 gekregen. Wij zouden zonder enige twijfel opnieuw met deze aannemer een project aanpakken en hem met een gerust hart aanraden bij anderen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Beglazing en kozijnen, Keuken, Vloer

Kwaliteit en duidelijke afspraken.

Moet ik er meer over zeggen dan?

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Betrouwbare aannemer met vakkundig personeel

Prima aannemer die wij zeker aanbevelen. De communicatie in de aanloop als ook tijdens de werkzaamheden hebben wij als zeer prettig ervaren. Denken met je mee en geven goede adviezen. Wij hebben inmiddels meerdere projecten door Jan en zijn vakkundig personeel laten uitvoeren omdat we heel tevreden zijn met deze betrouwbare aannemer. Bij een volgend project zouden we zeker weer voor Jan kiezen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Overige

Alles is prima verlopen

Communicatie met mensen op de bouw en kantoor verliep prima.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Zeer goede aannemer die meedenkt, goed communiceert, goede materialen gebruikt, en keurig personeel

Zeer goede aannemer die meedenkt, goed communiceert, goede materialen gebruikt. Keurig personeel dat netjes werkt, Oog voor detail, draagt ideeen aan. Handelt snel. Aangesloten bij Bouwgarant. Wij hebben gedurende de hele bouwperiode (en de aanloop er naar toe) de communicatie als zeer persoonlijk en betrokken ervaren. Bij een volgende bouw zouden we zeker weer voor Jan kiezen.

Perfecte aannemer.

Wij hebben onze woonkamer met 13 m2 uitgebouwd en zijn meer als tevreden en het resultaat is een zee van ruimte met een perfecte lichtinval voor ons en de twee honden. Jan van Ommeren is een vakman, betrouwbaar, het kwaliteitsniveau en de afwerking zijn erg belangrijk voor hem. Hij komt zijn afspraken altijd stipt na, komt met suggesties, zoekt naar oplossingen en denkt met ons mee. De door hem gekozen vakmensen zijn perfecte nette werkers. Bij een eventueel volgende project zouden wij direct weer met hem in zee gaan. Bouwbedrijf Jan van Ommeren is een echte top aannemer.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Een meedenkend bedrijf met een luisteren oor.

Professionele mensen met oog voor detail.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

mensen die weten waar ze mee bezig zijn

Super echte vaklui.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Volgens afspraak gebouwd met prima kwaliteit door klantvriendelijke medewerkers.

De geleverde kwaliteit is zeer goed en er is keurig volgens planning gewerkt. Er is pro-actief meegedacht en het bedrijf en medewerkers zijn deskundig en klantvriendelijk.

Perfecte afwerking

Zeer betrouwbaar bedrijf, tijdens het hele proces een prettig contact onderhouden. Denken actief mee en komen met goede oplossingen. Zowel de eigenaar als het personeel zijn zeer deskundig. Afwerking is 120%: aan alle details wordt gedacht!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu