Zeer fijne ervaring met deze aannemer. Een fijne en duidelijke aannemer. Ook regelmatig overleg wat heel erg fijn is!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Super!

Afgelopen jaar zijn wij via via bij Bouwbedrijf Versteegden uit gekomen. Zei hebben ons nieuwbouw huis gebouwd. Wij zijn super tevreden over het eindresultaat en de weg daar naartoe. Communicatie is goed. Wij zijn erg tevreden. Zeker een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wegblijven staan bekend om rechtszaken

Zeer slecht bedrijf zoon heeft overgenomen van vader maar heeft geen kennis van bouwen alleen maar ZZ pr‘s zonder enige controle meer schade en rotzooi dan dat ze bouwen . vraag in de regio eerst na alleen maar zeer slechte klachten over dit bedrijf ook wij zijn er ingestonken

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Oplichters van het eerste uur

Geen kennis van zaken wel in woorden komen geen afspraak na, facturen worden vaak twee keer gefactureerd, wat ze wel hebben zijn veel rechtszaken ,staan bekend Om hun bras werk Hebben nauwelijks eigen mensen , allemaal zzp zonder enige begeleiding Het is geen bouwbedrijf ze proberen dat na te spelen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Over Bouwnu