Versteegden vakbekwame aannemer!

Het afgelopen jaar heeft Versteegden ons nieuwe vrijstaande woonhuis gebouwd. Vanaf het begin is er een goed contact geweest met Ruud Delisse, projectleider van Versteegden en de architect. Om de vier weken was er een bouwvergadering waardoor iedereen snel en bekwaam kon reageren. Het hele project is goed uitgevoerd. De bouwplaats was netjes en overzichtelijk. Versteegden werkt samen met bekwame onderaannemers. Ons woonhuis is op tijd en zeer naar tevredenheid opgeleverd. Door de regelmatige bouwvergaderingen werden afwijkingen snel en goed opgelost waardoor er bij de eindoplevering geen nieuwe punten aan het licht kwamen. We wonen nu met heel veel plezier in ons nieuwe huis!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Jos Wijdeven

Wat een kwaliteit hebben deze werknemers van Versteegden. Wij hebben enorm genoten van de bouw van onze woonvilla. Ons woonhuis werd begeleid door Mark Versteegden. Hij begeleide ons door ons woonhuis heen als een waar feest. Wat een ontzettend fijne begeleiding. Tijdens het bouwproces komen natuurlijk altijd dingen waar je jezelf even aan stoort maar doordat Versteegden er bovenop zat werden ze meteen uitgesproken en opgelost zonder enig meerwerk. Wij zijn enorm tevreden en willen het iedereen aanraden. Versteegden zou de bouw opleveren eind februari. We zitten er nu al lekker in te wonen. Ruim op tijd en met maar 1 opleverpunt die dezelfde dag nog is opgelost. Kortom een ware aanrader....

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer fijne ervaring met deze aannemer. Een fijne en duidelijke aannemer. Ook regelmatig overleg wat heel erg fijn is!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Afgelopen jaar zijn wij via via bij Bouwbedrijf Versteegden uit gekomen. Zei hebben ons nieuwbouw huis gebouwd. Wij zijn super tevreden over het eindresultaat en de weg daar naartoe. Communicatie is goed. Wij zijn erg tevreden. Zeker een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Wegblijven staan bekend om rechtszaken

Zeer slecht bedrijf zoon heeft overgenomen van vader maar heeft geen kennis van bouwen alleen maar ZZ pr‘s zonder enige controle meer schade en rotzooi dan dat ze bouwen . vraag in de regio eerst na alleen maar zeer slechte klachten over dit bedrijf ook wij zijn er ingestonken

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Oplichters van het eerste uur

Geen kennis van zaken wel in woorden komen geen afspraak na, facturen worden vaak twee keer gefactureerd, wat ze wel hebben zijn veel rechtszaken ,staan bekend Om hun bras werk Hebben nauwelijks eigen mensen , allemaal zzp zonder enige begeleiding Het is geen bouwbedrijf ze proberen dat na te spelen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Over Bouwnu