Goede ontwikkelaar / bouwbedrijf

Fijne ervaring.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Goede en mooie bouw met nette afwerking.

Correct bedrijf met een mooie bouwstijl en afwerking.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Prettige communicatie, vrij goed gebouwd

Aalberts communiceert helder en heeft onze woning netjes opgeleverd. Een aantal punten staat nog open, maar ik verwacht dat ze dit netjes oppakken.

Kan beter.

Na 6 maanden heeft de heer Broekhuizen contact met mij opgenomen en hebben wij een goed gesprek gevoerd en de problemen opgelost. Bedankt Hr. Broekhuizen

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Heel goed, een betrouwbare en vriendelijke aannemer

Prima, zie opmerkingen over communicatie en oplevering tuin(grond) in de vragenlijst

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede service en vriendelijk personeel

Altijd fijn geholpen, oplevering vlak voor de bouwvak zodat de laatste nazorgpuntjes iets langer hebben geduurd, maar dat is begrijpelijk

Over Bouwnu

Over Aalberts Bouw BV

Aalberts denkt, bouwt en onderhoudt. De toegevoegde waarde daarvan vindt u terug in onze concepten, in de helpende hand die wij u in alle fasen van het proces reiken en natuurlijk in onze output. Wij zijn een transparante en moderne organisatie die de lijnen kort houdt en daardoor in staat is om grote en grootse prestaties te leveren. Dat doen wij voor een keur aan opdrachtgevers, variƫrend van ontwikkelaars, woningcorporaties, bedrijven, zorginstellingen, beleggers en overheden.