Helemaal prima

Alles is zeer vloot verlopen en via de portal altijd alles te vragen. Waarop dan ook altijd geantwoord wordt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Betrouwbaar Bouw Bedrijf

Aalberts Bouw is zeer betrouwbaar bouw bedrijf. Van oriëntatie tot en met nazorgfase is dik in order. Dit woningbouwbedrijf staat bekend om het bouwen van kwalitatief hoogwaardige woningen die lang meegaan. De huizen die ze bouwen zijn ook stijlvol en modern, dus je kunt er zeker van zijn dat je nieuwe huis zowel comfortabel als stijlvol zal zijn. Aalberts Bouw is een geweldige optie voor iedereen die een nieuwbouw huis wil dat zowel goed gemaakt als mooi is. Aalberts Bouw is een uitstekend bouwbedrijf dat consequent hoogwaardig werk aflevert. Het bedrijf zet zich sterk in voor veiligheid en stelt de behoeften van zijn klanten altijd voorop. Ik kan Aalberts Bouw van harte aanbevelen voor elk bouwproject.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Meer aandacht op kwaliteit en begeleiding

Fijne woning maar had met meer toezicht op kwaliteit en aandacht voor de klant een beter eindresultaat opgeleverd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed, deskundig en vriendelijke aannemer!

Heel tevreden! Vlot gebouwd, opleverpunten laten wat op zich wachten, maar alle vertrouwen in een goede afhandeling! Super vriendelijk en deskundig persoon.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer tevreden over de kwaliteit van de woning en een prettige samenwerking

Er is gekozen voor hoogwaardige materialen en niet bezuinigd op kwaliteit. Enige nadeel waren de beperkte opties omdat het om een Prefab-woning ging.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede en snelle bouwer voor onze nieuwbouwwoning

Aalberts heeft onze nieuwbouwwoning snel en netjes opgeleverd, qua meerwerk zijn er gelimiteerde opties, maar toch voldoende om de woning eigen te maken, dit komt mede ook door de prefab bouw en snelheid van het project.

Goede bouwer.

De bouwer is zeer oplossingsgericht en sneller met het bouwproces. de communicatie is goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Hoge bouwkwaliteit en supersnel!

Bovenstaande is het meest belangrijk. Jammer is wel dat je bij projectbouw zelf weinig inbreng hebt in opties die je achteraf veel moeite en of geld kosten. Dit is echter wel begrijpelijk. Denk dat de totale kosten daardoor wel lager blijven. Een concurrerende aannemer op hetzelfde terrein doet bijna een jaar langer over de bouw. Ik hoef niet te zeggen wat dat scheelt in overbruggingskrediet.

Terugkoppeling geven

Afwijkingen hadden al lang opgelost moeten zijn.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

goede en betrouwbare partij welke voor kwaliteit gaat

prettig

kan beter

teveel haast werk

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nazorg blijft achter, weinig tot geen communicatie, dat is jammer.

Kwalitatief goede bouwer

We zijn erg blij met de gemaakte keuzes in het meer en minder werk en de kwaliteit van oplevering. Standaard meerwerk was erg uitgebreid en communicatie via portaal was erg prettig.

Mooi eindproduct geleverd

Behulpzaam en service zijn prima in orde

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima aannemer, werkt netjes.

Mooi afgewerkte nieuwbouwwoning.

Helemaal blij

Wonen nu een maand met plezier. We hebben heel veel apparatuur in huis het zou fijn zijn als dit ook op een rustige en persoonlijke manier wordt uitgelegd of toegelicht. We weten nu nog lang niet of alles goed werkt en hoe het werkt. Er is wel documentatie van maar dat is voor een leek wel erg veel. Zonnepanelen met optimizer? opbrengst; Warmte pomp; Vloerverwarming; Luchtcirculatie systeem; Boiler voor warmwater

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bouwbedrijf dat gaat voor een tevreden klant

Hoewel de communicatie tijdens de bouw wat stroef ging af en toe, ben ik blij met de gerealiseerde woning. Tevens werden punten na de oplevering snel opgepakt.

Prachtige woning

Het was voor ons een avontuur om na 31 jaar weer een nieuwbouwwoning te kopen waarbij we in het proces goed begeleid zijn door Aalberts met als resultaat een woning waar we trots op zijn!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bouwbedrijf wil het beste voor jouw huis!

Bedrijf is begaan met de koper. Wil alles zo goed mogelijk opleveren. Je voet je geen nummer, maar serieus genomen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede kwaliteit geleverd, vriendelijk personeel

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed en ik ben erg tevreden met het huis

Goede kwaliteit, duidelijke communicatie

Woning is goed gebouwd. Zaken zoals master master verwarming en vloerverwarming 1e etage zijn standaard inbegrepen, wat niet bij ieder aanneembedrijf het geval is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer

Zeer net werk geleverd!

Aalberts heeft ons goed geholpen en begeleid tijdens de bouw van onze nieuwe woning. Wij gaan er zeker met veel plezier wonen!

Prettige en vlotte communicatie

Het huis is nog niet af maar tot opheden krijg ik een goede indruk van Aalberts bouw. De gebruikte materialen en kwaliteit is hoog te noemen. Ook het tempo waarmee gebouwd wordt is snel vanwege prefabbouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Slechte communicatie en afhandelen van restpunten

Heb ik al eerder toegelicht

• Advies N.v.t.

Over Aalberts Bouw BV

Aalberts denkt, bouwt en onderhoudt. De toegevoegde waarde daarvan vindt u terug in onze concepten, in de helpende hand die wij u in alle fasen van het proces reiken en natuurlijk in onze output. Wij zijn een transparante en moderne organisatie die de lijnen kort houdt en daardoor in staat is om grote en grootse prestaties te leveren. Dat doen wij voor een keur aan opdrachtgevers, variërend van ontwikkelaars, woningcorporaties, bedrijven, zorginstellingen, beleggers en overheden.

Over Bouwnu