Ik ben nu boos.

Mijn installateur belde met Bruiniers om te vragen hoe een stroom kabel was beleid. R. deed net als of hij het niet wist en staak geen vinger uit om daar achter aan te gaan. Dit is niet professioneel of collegiaal. Mijn installateur stuurt veel werk jullie kant op en verwacht vast wel beter van jullie. Ik als vroeger klant ben nu bos. Nu dat deze project is nu afgerond, dus er kan niets meer gebeuren, geef ik hier mijn mening. Ik weerde niet bos toen: 1. Jullie zijn vergeten om een gas leiding te plaatsen (permanent) , 2. Hebben dure kosten dubbel gevraagd per ongeluk, 3. Hebben mij niet geïnformeerd dat er een permanent probleem bestaat nu met het heet water in mijn keuken, 4. Hebben de televisie kabel te kort gemaakt, of 5. Zijn permanent mijn huis sleutel kwijt. Maar jij, R., Derfde wel bos op mij te worden toen ik vroeg voor mijn geld terug voor minderwerk.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Over Bouwnu