Persoonlijk, meedenkend en betrouwbaar

Belangrijk is dat de mensen die ingezet werden bij onze verbouwing, stuk voor stuk prettige en deskundige mensen waren. Daarbij werden alle afspraken nagekomen, ook budgettair. Aannemer zelf was goed bereikbaar en wist voortdurend wat de stand van zaken was. Bereid om ook zelf de handen uit de mouwen te steken.

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Goede service en vakmanschap

We hebben een kleine aanbouw met een glazen pui en groot glazen dakraam laten maken door Van der Dussen. Afspraken worden nagekomen, geen onredelijk gedoe om meerwerken en Van der Dussen en zijn onderaannemers zijn vakbekwaam. De partijen kennen elkaar goed dus weinig miscommunicatie. Wij willen Van Der Dussen zeker aanbevelen.

Volgende keer weer!

Voor een uitbouw van ons oude huis d.m.v. een glazen pui en plafond zijn we geslaagd bij Serrebouw Brabant, en via hen bij Maarten van der Dussen terecht gekomen. Ze werken al jaren samen en wij zochten één aannemer als aanspreekpunt met verstand van zaken. Maarten is verschillende malen bij ons thuis geweest om mee te denken en de plannen zo te ontwikkelen dat we van start konden. Vooral de extra adviezen, oplossingen waar je zelf niet aan zou denken of uitleg waarom iets niet mocht waren welkom. Alles kan en zelfs de burenbemiddeling heeft hij voor zijn rekening genomen onder het motto: beter door de onafhankelijk vak- i.p.v. buurman.. Maarten is altijd bereikbaar en komt vaak even polshoogte nemen. Jammer dat de bouw door ziekte, bouwvak en een strakke planning uitgelopen is. Ook daarna is met man en macht gewerkt om alles in orde te krijgen. Afhandeling is naar volle tevredenheid met altijd de mogelijkheid om Maarten te benaderen. Zoek je een betrouwbare vakman die zijn afspraken nakomt, met fijne mensen en kwalitatief zeer goede spullenmet werkt? Dan weet je wie wij de volgende keer weer bellen!

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Meedenkend, Aanwezig, Behulpzaam. Goede klik.

Opnemen werkzaamheden: Meedenkend Offerte proces: Duidelijk en compleet. Planning: duidelijk plan, alles goed geregeld van begin tot einde Uitvoeren werkzaamheden: zeer vakbekwaam, door alle betrokken partijen Afronding: punten waar aandacht voor nodig was werden snel opgelost.

• Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Goede en betrouwbare service, goede communicatie

Zeer goede communicatie, alle afspraken zijn nagekomen en we kregen extra advies om delen van de verbouwing waarop de aannemer niets kon verdienen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Over Bouwnu