Procesmatig een bende. Niet in staat om kwaliteit te leveren

Onze ervaringen met Janssen de Jong zijn zeer negatief. Alles wat fout kon gaan ging fout. De belangrijkste grieven: 1. Opties niet goed ontworpen, doorgerekend, waardoor op zolder de deuren niet open konden. 2. Niet in staat om te plannen. 6 weken voor oplevering werd gezegd dat het haalbaar was, maar het werden 5 maanden. 3. Alles gaat met onderaannemers, incl. de kwaliteitscontroles. Als er problemen zijn, wordt weer doorgeschoven naar de onderaannemers. Maar die doen niets omdat Janssen de Jong hun rekeningen nog niet heeft betaald. 4. Nooit komen er toezeggingen zwart op wit. 5. Projectmanagers en directieleden bellen nooit terug, ondanks toezeggingen. Ze zijn altijd 'in vergadering'. 6. Deadlines (herstel binnen 3 maanden na oplevering) betekenen niets voor hen. Kortom voor toekomstige klanten: 1. Denk drie keer na voordat je er aan begint. 2. Zorg dat je een goede rechtsbijstand hebt. 3. Bouw vanaf het begin een goed dossier op. 4. Zet alle afspraken zelf op papier/mail en stuur ze naar JdeJ. 5. Bereid je op 2 moeilijke jaren voor. Voor werknemers van JdeJ: Ga ergens elders werken. Gelukkig voor hen doen ze dat al, binnen half jaar zes verschillende uitvoerders gezien, en nee, er werd niets overgedragen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Janssen de Jong Bouw Zuid BV

Janssen de Jong Bouw gelooft in de nieuwe manier van bouwen. Hierbij staat de wens van de gebruiker altijd centraal. Niet voor niets is ‘Optimale ruimte voor mensen’ ons credo. Janssen de Jong Bouw bouwt, verbouwt, ontwikkelt, beheert en innoveert vanuit de visie dat we samen met de klant de beste oplossing willen realiseren. In onze aanpak wordt de opdrachtgever geheel ‘ontzorgd’. We zijn pas succesvol als we ons credo kunnen verzilveren in tevreden opdrachtgevers, kopers en gebruikers. Janssen de Jong Bouw maakt deel uit van de internationaal opererende Janssen de Jong Groep, de groep van bouwspecialisten.