Fijn bedrijf om mee samen te werken.

Het werk is volgens de opgestelde planning uitgevoerd. De communicatie was goed. De kwaliteit van het verrichte werk is uitstekend. Dat alles binnen het gestelde budget. Prettige mensen om mee te werken

Positief en plezierig

Een bedrijf waar afspraken worden nagekomen goeie communicatie en fijne vaklui waar je prima mee kunt overleggen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Beglazing en kozijnen

Vakwerk!

Hummelink Bouw heeft uitstekend werk geleverd bij het realiseren van een doorbraak voor een nieuw te plaatsen sectionaal deur. We zijn uiterst tevreden met het eindresultaat en de algehele ervaring met dit bouwbedrijf.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bedrijf goed en zeer vakkundig

De schade aan ons dak is snel en heel netjes uitgevoerd. Er wordt heel goed meegedacht om het goed en betaalbaar te repareren. De gemaakte afspraken worden nagekomen. De bouwvakkers waren altijd op tijd en zeer correct. Duidelijke calculatie en bij eventuele vragen word je ook snel en goed geholpen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak

Puur vakmanschap

Van advies tot uitvoering een bedrijf met puur vakmanschap en oog voor de klant.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Perfect vakmanschap. Goed meedenken in onze wensen.

Ze hebben voor ons een prachtig tuinhuis gerealiseerd. Super snel opgeleverd. We zijn enorm tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wij zijn erg tevreden,fijn personeel en goede communicatie.

De wensen worden goed besproken en uitgevoerd. Altijd overleg! over wat gaan we doen en wanneer. Fijne communicatie over alles tijdens de bouw ook als je het niet met de bouw eens bent en er komt dan altijd een goede oplossing. Prijzen kloppen en bij wijzigingen goed overleg en advies wat te doen. Gewoon top! Wij raden dit bouwbedrijf bij iedereen aan. Ook na oplevering zijn ze bereikbaar en behulpzaam ook fijn tegenwoordig.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Super fijne mensen en leveren goed werk!

Hummelink Bouw heeft meerdere klussen bij ons uitgevoerd. Zowel een beton vloer in onze garage als het verbouwen van onze achtergevel (schuifpui geplaatst). Bij beiden hebben ze super goed werk geleverd en zijn wij mega tevreden. Tevens kon ik altijd met alle vragen bij ze terecht en denken ze heel fijn mee. Super fijne mensen en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Open, persoonlijk, duidelijk en professioneel.

We hadden een kleine uitbouw met veel maatwerk. Hummelinkbouw overlegde prettig, stelde goede vragen en adviseerde heel open en eerlijk. We zijn erg tevreden over het proces en het eindresultaat. Hummelinkbouw dacht mee in onze wensen om hier en daar ook te recyclen en kwam zelf ook met opties hierin. Er werd veel tijd genomen voor afstemmen en overleg. De offerte stap voor stap doorgenomen en afgewogen, uiteindelijk bij oplevering vielen de kosten iets lager uit dan de offerte. Geen verassingen in negatieve zin. Daarnaast charmant dat er veel jonge mensen in opleiding werken met ondersteuning en begeleiding van de meer ervaren krachten. Heel betrouwbaar en daarnaast relaxed contact met ruimte voor een geintje.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur

Vakmanschap en kwaliteit

In vervolg op onze zeer geslaagde verbouwing In2015 door Hummelink Bouw hebben we nu onze garage vergroot en uitgebouwd tot een levensbestendige slaap- en badkamer. De bouwi is prima verlopen met prettige en meedenkende vakmensen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Correcte afspraken met goede communicatie tijdens de werkzaamheden

Goede communicatie tijdens het werk en een keurige afwerking.

Een ervaren en deskundige aannemer met goede afspraken encommunicatie

Correcte afspraken die keurig worden nagekomen, goede communicatie tijdens de bouw en keurige afwerking. Zeer tevreden..

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een goede aannemer die vertrouwen uitstraalt met goede communicatie, afspraken en keurige afwerking.

Correcte afspraken die goed worden nagekomen. Duidelijke communicatie. Keurige afwerking, Fijne samenwerking. Geen gezeur over meer / minderprijs. Zeer tevreden.

Goede communicatie, afstemming, fijne samenwerking en afspraken komen ze na.

Correcte afspraken en komen afspraken na. Goede communicatie en afstemming. Keurige afwerking. Fijne samenwerking. Geen gezeur over meer / minder prijs. Goede prijsafspraak. Orde en netheid goed.

Vakmanschap met kwaliteit

Verbouw/uitbreiding: levensbestendige Slaap- en badkamer. In vervolg op onze zeer geslaagde verbouwing In 2015 door Hummelink Bouw hebben we nu de garage vergroot en uitgebouwd tot een levensbestendige slaap- en badkamer. De bouw is prima verlopen met prettige en meedenkende vakmensen. Wij zijn zeer te vreden met het resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top kwaliteit, betrouwbaar en goed overleg!

In het voorjaar van 2022 heb ik diverse gesprekken met Jordi van Hummelink Bouw gehad om zo tot een gefaseerd meer-jaren plan te komen voor de renovatie en verduurzaming van mijn woning. Deze gesprekken verliepen constructief, prettig en no-nonsense, zodat er een goed plan kwam. De eerste fase is inmiddels helemaal uigevoerd en ben ook dik tevreden over de communicatie en uitvoering. Met deze eerste fase zijn het dak en de overstekken vernieuwd en is er van buitenaf een een extra laag isolatie aangebracht, zodat binnen nog geen werkzaamheden moesten plaatsvinden. Dik tevreden met het resultaat en wil zeker in de toekomst verder met Hummelink Bouw!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Isoleren (deel) woning

Betrouwbaar en correct

Wij zijn dik tevreden over het verloop van de bouw. Goede communicatie. Met de mannen die bij ons aan het werk waren was het prettig samenwerken. Kleinigheden hou je toch. Al met al verliep de bouw voorspoedig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vakmanschap, betrouwbaar, top kwaliteit.

De werkzaamheden aan het dak zijn perfect uitgevoerd. Eerst heeft men een proefstukje gedaan om te ervaren of de gekozen oplossing inderdaad de juiste oplossing zou zijn. We zijn erg blij met het resultaat. Erg goed!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bouwbedrijf dat de afspraken nakomt en kwalitatief uitstekend werk aflevert

Korte lijntjes , traditionele bouwer, vakmanschap is uitstekend en erg flexibel als dat nodig is. Schoon en ordentelijk op de bouw Goede en strakke planning Erg blij met het resultaat, een mooie en fijne woning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Komen gemaakte afspraken na en leveren kwaliteit

Na een offerte gesprek snel tot overeenkomst gekomen. Het bedrijf ging meteen aan de slag om de planning gereed te maken. Mooi is om ( als je zelf 2 rechterhanden hebt) te ervaren dat zij open staan om mee te helpen en dat scheelt weer in de prijs. Beide partijen tevreden en vooral oplossingsgericht handelen. Wij zijn erg tevreden en zullen zeker dit bedrijf zeker aanbevelen bij mensen die verbouwingsplannen hebben. Peter en Simone

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Onderhoud/service, Overige

Mercatorstraat 11 7131PW Lichtenvoorde