Ze hebben bij ons de houten vloer vervangen voor een betonvloer,badkamer verplaats,en de oude badkamer omgebouwd tot bijkeuken,een flinke klus maar het eind resultaat is fantastisch,de service en contacten waren super.echt een aanrader voor alle klussen die je wilt laten doen!!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Vakwerk

Vorig jaar heeft C.L de Boer een ons dak geïsoleerd en een aanbouw gemaakt aan onze woning. Alles bij elkaar een flinke klus. Er is vlot gewerkt, soms met 4 man en met goed materieel, waardoor we voor de winter terug in de woning konden. We zijn ook erg blij met het resultaat.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Badkamer, Isoleren (deel) woning

Top aannemer!

C.L. de Boer heeft bij ons de winkelverbouwing uitgevoerd. Loek kwam met bijpassend advies en ideeën. De communicatie verliep op rolletjes, zelfs toen wij zelf niet aanwezig konden zijn werden wij van alles op de hoogte gehouden! Niks was teveel gevraagd en de afwerking is fantastisch! Wij zijn super blij en wij krijgen ook nog elke dag van onze klanten complimenten over de nette afwerking!

Fijne samenwerking

C.L. de Boer & Zonen reageert altijd positief op de werkzaamheden. Niets is te moeilijk en alles van klein tot groot wordt snel, keurig en in goed overleg uitgevoerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Overige

Top aannemer .

Korte lijnen , goede kwaliteit , nette werknemers en komen hun afspraken na .

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service

Meedenkende voormannen

De Boer heeft voor ons een prachtig huis neergezet. Voor en tijdens de bouw hebben we uitvoering overleg gehad over verbeterpunten op de tekeningen van de architect. Kernpunten: Afspraak is afspraak! Niet moeilijk doen, maar bouwen. Kwaliteitswerk. Gedreven en gemotiveerde mensen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer betrouwbare 'No-Nonsense' aannemer, doet wat ie beloofd.

De firma de Boer onder aanvoering van Loek heeft voor ons een prachtige woning gebouwd. Loek en collega's zijn zeer benaderbaar, denken mee en leveren volgens afspraak. Communicatie verloopt soepel waar dat in de bouwwereld nogal eens te wensen overlaat. Hier val je geen buil aan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettige samenwerking en goed resultaat

Via CL de Boer, keuken, toilet en badkamer laten renoveren. Tevens de indeling in de woning gewijzigd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Badkamer

Over Bouwnu