Deskundig, betrokken en betrouwbare aannemer

Wij zijn zeer tevreden over de verbouwing van onze zolder door de Ruiter Bouw. De mensen van De Ruiter zijn kundig, communiceren goed en het zijn fijne mensen. Belangrijk, want ze waren gedurende 6 weken bijna ieder dag bij ons in huis. Ze hebben netjes gewerkt en iedere dag lieten ze de zolder opgeruimd achter. Aanpassingen en wensen werden ter plekke besproken en doorgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Overige

Prettige medewerkers, betrouwbaar bedrijf

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Super fijne samenwerking met een geweldig resultaat.

Goede ervaring met hele fijne medewerkers. De projectleider was geweldig en begrijpt direct wat er gewenst/bedoeld wordt. Er werd netjes gewerkt met goed overleg. Net zoals de uitvoerder en de andere medewerkers. Het werk werd perfect opgeleverd. Enig puntje van kritiek is dat de (bemiddelings) prijzen hier en daar wat aan de hoge kant zijn.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Garage/schuur, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Overige

Wbt de badkamer :slechte afstemming

Allemaal vriendelijke mensen, afstemming van de werkzaamheden liet echter te wensen over.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Alles wat van te voren afgesproken is,is nagekomen. Medewerkers waren vriendelijk,netjes en deskundig. Contact met Arie de Ruiter was zeer goed . Al met al een plezierige ervaring met de firma De Ruiter.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap in goede sfeer..

Goede samenwerking en betrokken bij het geheel!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Prachtig resultaat

Een zeer positieve ervaring met Arie en collega's. Vriendelijke, hardwerkende en meedenkende mensen. Planning goed gevolgd en op tijd klaar, waar kan je dat nog zeggen. Top, zou het zo weer doen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

We zijn ontzorgd en hebben er een prachtig nieuw huis voor terug.

Erg prettige ervaring met de Ruiter voor onze ingrijpende verbouwing. Door Arie de Ruiter continue op de hoogte gehouden van planning en voortgang, er werd continue meegedacht en communicatie verliep duidelijk en snel. Het hele bouwteam bestaat uit goede vaklui. Prettige mensen, kwalitatief goed, met een goede dosis humor en een sterke werk ethiek, proactief in het denken in oplossingen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Beglazing en kozijnen

Top kwaliteit.

De Ruiter Bouw heeft vakwerk geleverd. Ze hebben onze garage omgebouwd tot atelierruimte.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Betrouwbare aannemer

Voor een ingrijpende verbouwing van bestaand huis samengewerkt met De Ruiter. Prima samenwerking, keurig personeel en onderaannemers.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen

Buitengewoon fantastisch

Er wordt goed naar ons geluisterd, we hebben gekregen exact wat we voor ogen hadden, het werk is zeer professioneel uitgevoerd. Echte vakmensen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer goede kwaliteit, zeer betrouwbaar

We zijn heel prettig geholpen in het proces van een grote verbouwing op de bovenverdieping. Er werd maatwerk geleverd van zeer goede kwaliteit. Alle medewerkers van de Ruiter Bouw zijn zeer vriendelijk en prettig in de omgang. Arie de Ruiter is een man van weinig woorden, maar zijn woorden zijn goud waard! Ook vond ik de flexibiliteit erg prettig die er mogelijk was, in de gevallen dat we bij nader inzicht toch zaken op een andere manier wilde. Ook gaf Arie veel duidelijkheid over meerwerk en vroeg daar expliciet toestemming voor. Bij toekomstige verbouwing ga ik zeker weer Arie de Ruiter vragen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede kwaliteit en fijn klantcontact!

Wij hebben de samenwerking als prettig ervaren. Nette jongens die meedenken binnen de mogelijkheden van de verbouwing. Heldere offerte!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Super betrouwbaar en meedekend bedrijf!

Vanaf de eerste dag tot de laatste dag is de bouw goed verlopen! Goede communicatie, afspraken worden nagekomen, financieel goede afwikkeling.

In 1 woord TOP!

Wij zijn super blij en dankbaar met het werk wat deze jongens in ons nieuwe huis verricht hebben en dat ze al zo snel aan de slag konden. Alles was mogelijk en niks te gek. Wij zijn super blij met het resultaat, het heeft zelfs onze wensen overtroffen. Vriendelijke jongens, bekwame vaklui, goede communicatie, top!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Goede kwaliteit werk

In alle fases van het bouwproject deskundige inzet met goed resultaat. Goede klantgerichte benadering.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning

Snel en netjes gewerkt.

De hele ervaring, van het uitwerken en meedenken over de verbouwing tot de daadwerkelijke uitvoering, was heel fijn. Er werd netjes en vlot gewerkt en personeel was erg beleefd. De service is perfect. Bedankt voor het goede werk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer goede ervaring met De Ruiter Bouw. Betrouwbaar, komt zijn afspraken na. Geeft goede adviezen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Kundig en heldere ontspannen communicatie

Wij hebben een zeer goede ervaring met de Ruiter Bouw. Wij hebben een dakuitbouw op de 5e etage van een pand in Amsterdam laten verzorgen. Geen gemakkelijke vraag. De voorbereiding kwam en was door de werkvoorbereider zeer nauwkeurig uitgevoerd. De contacten rondom de offerte waren ook ontspannen. Op iedere (kritische) vraag was er een antwoord. De timmerlieden/bouwvakkers waren zeer kundig en prettige mensen om iedere dag over de vloer te hebben. De oplevering verliep volgens planning. Complimenten en we zijn nog iedere dag zeer tevreden met het resultaat.

Kwaliteitswerk-vakmanschap-op tijd

Vooraf een duidelijke offerte zodat we wisten waar we aan toe waren. Timmerwerkzaamheden geleverd door een vakman!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mooi, degelijk, totaal pakket!

Wij hebben voor de derde keer een ingrijpende verbouwing gedaan met zeer bekwamen bouwers van de Ruiterbouw!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Alle afspraken zijn nagekomen en werk uitgevoerd zoals besproken

Prima ervaring met dit bedrijf

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen

Fantastische aannemer

De samenwerking met deze aannemer hebben we als zeer prettig en deskundig ervaren. Van het offerte traject tot de oplevering was er altijd overleg, geen verassingen en is er alleen maar vakwerk afgeleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige

Vakmensen!

Een aannemer die zijn vak verstaat, goed advies geeft en met je meedenkt. Afspraken zijn helder en als er vragen zijn wordt er snel gereageerd. Er is goed en degelijk werk afgeleverd, alles is netjes achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Geweldig bedrijf !!

Diverse verbouwingen door de Ruiter Bouw laten realiseren. Top bedrijf.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Appelhof 4 4158EN Deil

Over Bouwnu