Wanneer ik nog eens zou bouwen, zou ik echt weer met dit team in zee gaan!

Wanneer ik nog eens zou bouwen, zou ik echt weer met dit team in zee gaan!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakmanschap!

Snelle actie, kundig personeel. Luistert naar je wensen. Komt afspraken na. Goede prijs kwaliteitverhouding.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur

Zeer betrouwbaar en afspraak is afspraak

Wij hebben de firma De Ruiter Bouw B.V. meerdere malen ingeschakeld voor kleine en grotere opdrachten. De opdrachten zijn iedere keer naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Overige, Badkamer

goede service

afspraak is afspraak

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Doen wat ze beloven

Reeds meermaals verbouwingen en aanpassingen in en aan onze woning laten uitvoeren door de mensen van De Ruiter. Weliswaar niet goedkoop maar leveren bovenal kwaliteit en zorgen dat alles naar tevredenheid verloopt (zowel tijdens de verbouwing als ook bij oplevering). Fijn personeel met hart voor de zaak en klant!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu