Goedeservice waarbij het hele traject oog is voor de klant.

Wij hebben aannemersbedrijf Evertsen Bouw ontmoet op de bouwbeurs in Utrecht. Na een afspraak te hebben gemaakt zijn wij vriendelijk ontvangen in Zwolle. Vanaf dat moment zijn wij ont zorgt met de bouw van onze woning. De ervaringen zijn uitmuntend te noemen, communicatielijnen zijn prima. als er een opmerking of probleem was werd dit snel opgepakt en opgelost. Ook de totale bouwtijd van vier maanden was erg prettig. Afspraak is afspraak bij Evertsen Bouw

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

prettige, snelle bouwer, levert hoge kwaliteit af

Het was ons eerste huis onder eigen regie. Dan ben je toch afhankelijk van de bouwer die je gedurende het proces begeleidt en of dat naar eer en geweten gebeurt. Naar ons idee kun je dat prima aan Evertsen Bouw overlaten. Twistpunten die je, als je zo precies bent als ik, altijd tegenkomt waren altijd prima op te lossen en er werd dan altijd gekozen voor kwaliteit. Qua snelheid, ons huis was af terwijl de eerst volgende op ons veld van 30 woningen net de heipalen er in had. Wij zouden zo weer voor deze bouwer kiezen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken