Evertsen is een toppartner als je jouw droomhuis wilt bouwen

We hebben Maarten v Pijkeren (directeur evertsen) op een beurs ontmoet. We kozen uiteindelijk tussen Groothuis, Gorate en Evertsen. De reden dat we voor Maarten kozen was zijn vakkundigheid, eerlijke advies en no nonsense houding. Als iets niet kan of beter kan, adviseert hij en als je iets wil wat eigenlijk niet kan (de vide) zoekt hij naar oplossingen tot het wel kan. Resultaat is een ontwerp op maat. En toen de bouw. Strakke planning en uitgevoerd in prachtig materiaal met vakmensen. Eric en Erwin de bouwvakkers ter plekke hebben echt ons nieuwe thuis gebouwd. Ik kan mijn dankbaarheid niet genoeg uiten in hoe die jongens altijd tijd maakten om ons bij te praten en de kinderen uit te leggen wat ze gedaan hadden en weer gingen doen. De kinderen mochten zelfs met de metselaars de eerste steen leggen. Al met al een intensief proces met veel keuzes, maar door Evertsen een stressvrij en leuk proces waar ze echt voor ons klaar stonden en door hun goede communicatie wij altijd de juiste verwachting hadden. Geen financiƫle verrassingen achteraf. Er is 1 moment waarop je waanzinnig veel keuzes moet maken waarvan wij de impact toen niet helemaal konden bevatten. Veel van die dingen weet je als leek niet en dan is het fijn dat zowel de bouwvakkers als de mensen op kantoor ons eerlijk adviseerden. Tip aan kopers, ga langs bij mensen die bij eversten gekocht hebben en kijk hoe zaken er in de praktijk uitzien. Dat hebben wij ook gedaan en dat hielp enorm. Bij ons ben je ook welkom. Niet bezuinigd op materiaal, niet op vakmensen en communicatie top! Ook de onderaannemers waren geweldige meedenkers. Wij zijn best kritisch en behoorlijk mondig, maar we hebben nooit het gevoel gekregen dat onze vragen dom of te veel waren. Kortom Evertsen is een toppartner als je jouw droomhuis wilt bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Precies het huis gebouwd zoals wij dat wilden

Met een klein beetje kennis en gevoel voor wonen, hebben wij zelf een huis getekend. Getekend hoe ons eigen huis eruit zo moeten zien. Via internet naar een bouwbedrijf gezocht en kwamen toen heel snel uit bij Evertsen Bouw. De kennismaking was direct bijzonder positief en heel snel wet duidelijk dat zij konden bouwen wat wij wilden. De eerste tekening van Evertsen Bouw was direct raak en nog steeds "ons huis". Fijne mensen om mee te praten en samen te werken. 1 december 2018 werd dan met de bouw aangevangen en 10 juli 2019 al de oplevering. Wij hebben veel zaken zelf kunnen beslissen en waar nodig goede adviezen gehad tijdens de bouw. Dat werkte voor ons erg prettig. Inmiddels genieten wij elke dag van onze woning, die dankzij Evertsen Bouw echt ook voelt als ons huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bouwers met hart voor hun vak bouwen een thuis

We hebben Maarten v pijkeren (directeur evertsen) op een beurs ontmoet. We kozen uiteindelijk tussen Groothuis, Gorate en Evertsen. De reden dat we voor Maarten kozen was zijn vakkundigheid, eerlijke advies en no nonsense houding. Als iets niet kan of beter kan, adviseert hij en als je iets wil wat eigenlijk niet kan (de vide) zoekt hij naar oplossingen tot het wel kan. Resultaat is een ontwerp op maat. En toen de bouw. Strakke planning en uitgevoerd in prachtig materiaal met vakmensen. Eric en Erwin de bouwvakkers ter plekke hebben echt ons nieuwe thuis gebouwd. Ik kan mijn dankbaarheid niet genoeg uiten in hoe die jongens altijd tijd maakten om ons bij te praten en de kinderen uit te leggen wat ze gedaan hadden en weer gingen doen. De kinderen mochten zelfs met de metselaars de eerste steen leggen. Al met al een intensief proces met veel keuzes, maar door Evertsen een stressvrij en leuk proces waar ze echt voor ons klaar stonden en door hun goede communicatie wij altijd de juiste verwachting hadden. Geen financiƫle verrassingen achteraf. Er is 1 moment waarop je waanzinnig veel keuzes moet maken waarvan wij de impact toen niet helemaal konden bevatten. Veel van die dingen weet je als leek niet en dan is het fijn dat zowel de bouwvakkers als de mensen op kantoor ons eerlijk adviseerden. Tip aan kopers, ga langs bij mensen die bij eversten gekocht hebben en kijk hoe zaken er in de praktijk uitzien. Dat hebben wij ook gedaan en dat hielp enorm. Bij ons ben je ook welkom. Niet bezuinigd op materiaal, niet op vakmensen en communicatie top! Ook de onderaannemers waren geweldige meedenkers. Wij zijn best kritisch en behoorlijk mondig, maar we hebben nooit het gevoel gekregen dat onze vragen dom of te veel waren. Kortom Evertsen is een toppartner als je jouw droomhuis wilt bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakbekwaam bouwer. Komt afspraken na en bouwt snel en goed.

Evertsen Bouw heeft ons huis in Harderwijk aan de Paardenbloemdreef gebouwd. Vanaf het begin van het traject tot aan het eind is er goed gecommuniceerd. De directeur blijft aangesloten bij het project en de contracten met de werkvoorbereiders zijn prettig. Evertsen Bouw gebruikt prima materialen en de snelheid van bouwen is beter dan de rest van de aannemers die bij mij in de buurt bouwen. Als er dan toch iets is dat opgelost moet worden dan wordt dit snel en adequaat gedaan. Ook de vakmannen zijn vriendelijk en vakbekwaam. Ik zou Evertsen Bouw aanbevelen bij mensen die van plan zijn te gaan bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bouwbedrijf met zeer goede service

Evertsen bouw is een zeer goed bouwbedrijf. Er wordt goed meegedacht bij het ontwerpen van je huis. De bouw wordt erg netjes uitgevoerd en de vakmannen zien zelf al eerder de foutjes dan jezelf. Voor je het weet is het foutje alweer verholpen. Ook de communicatie is erg prettig en zeer snel. Heb je de ene dag een vraag gesteld dan wordt deze de andere dag al beantwoord. Ook de bouwtijd is relatief erg kort. Het is erg fijn om een bouwbedrijf te hebben dat gewoon zijn afspraken nakomt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goedeservice waarbij het hele traject oog is voor de klant.

Wij hebben aannemersbedrijf Evertsen Bouw ontmoet op de bouwbeurs in Utrecht. Na een afspraak te hebben gemaakt zijn wij vriendelijk ontvangen in Zwolle. Vanaf dat moment zijn wij ont zorgt met de bouw van onze woning. De ervaringen zijn uitmuntend te noemen, communicatielijnen zijn prima. als er een opmerking of probleem was werd dit snel opgepakt en opgelost. Ook de totale bouwtijd van vier maanden was erg prettig. Afspraak is afspraak bij Evertsen Bouw

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

prettige, snelle bouwer, levert hoge kwaliteit af

Het was ons eerste huis onder eigen regie. Dan ben je toch afhankelijk van de bouwer die je gedurende het proces begeleidt en of dat naar eer en geweten gebeurt. Naar ons idee kun je dat prima aan Evertsen Bouw overlaten. Twistpunten die je, als je zo precies bent als ik, altijd tegenkomt waren altijd prima op te lossen en er werd dan altijd gekozen voor kwaliteit. Qua snelheid, ons huis was af terwijl de eerst volgende op ons veld van 30 woningen net de heipalen er in had. Wij zouden zo weer voor deze bouwer kiezen

Over Bouwnu