geen goed woord voor over

nachtmerrie. heeft voor veel stress gezorgd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goed werk met oog voor kwaliteit.

Een woning bouwen is net een zwangerschap: het gaat gepaard met vele ongemakken, het kost 'bloed, zweet en tranen' en er zijn allerlei mensen die je overladen met tips & adviezen, veelal gebaseerd op eigen anekdotes. Maar het heeft voor ons uiteindelijk een mooi resultaat opgeleverd: een eigen huis dat past. En dan is het meeste ongemak ook weer snel vergeten.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Slechte nazorg en weinig communicatie vanuit kantoor daarover

Nazorg is slecht zodra de oplevering achter de rug is. De uitvoerder deed wel zijn uiterste best om problemen op te lossen. Jaar na oplevering nog steeds bezig met nazorg om alles voor elkaar te krijgen. Van Wijnen laat weinig van zich horen en je moet steeds weer hun benaderen om verder te komen tot een oplossing. Jammer.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Van Wijnen Harderwijk BV

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 24 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.