Als bouwbedrijf prima, communicatie en afhandelen restpunten kan beter

Over verloop van het bouwtraject zijn we tevreden. Enkele opleverpunten werden echter zeer laat opgepakt en pas na herhaaldelijk navragen hersteld. Uiteindelijk blijft vooral dat gevoel hangen. Communicatie kan beter. Erg tevreden over het contact met uitvoerders Gijsbert en Gerrit!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

zeer goede service en komen afspraken na

zeer goede service Komen afspraken snel na

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Mooie woning maar blijf scherp

Uiteindelijk woning naar wens opgeleverd, Personeel lithos altijd vriendelijk en vakkundig. Sommige onderaannemers mogen af en toe wel iets scherper gehouden worden.

Prima bedrijf.

Prima bedrijf. Duidelijk en snel in communicatie. We zijn blij met onze mooie woning.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Degelijk gebouwde woning, echter de restpunten waren te veel.

Onze nieuwbouwwoning is een solide huis, dat zie je, keurig gebouwd. Wel kwamen ook na oplevering nog allerlei zaken naar boven, waaruit blijkt dat er met veel druk gebouwd is. Op zichzelf zijn die punten los van elkaar niet zo'n probleem. Maar het er steeds meer worden gaat de lol er wel van af. Communicatie met uitvoerders is wel goed. Gijsbert en Gerrit, compliment.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Keurig bouwbedrijf dat afspraken nakomt

Vanaf het begin is er op een duidelijke manier gecommuniceerd over de ruwbouw opties en de opties meer/minderwerk, ook regelmatig tussentijdse updates gehad over de stand van zaken. Het bouwproces van mijn woning is prima verlopen en naar tevredenheid opgeleverd! Complimenten voor het totaalplaatje!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Degelijke bouw met goede berijkbaarheid.

Over het totaal gezien fijne aannemer die makkelijk te bereiken is. Zorg alleen voor betere controle op de onderaannemers jullie zijn aanspreekpunt.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Zeer nette en snelle medewerkers van Lithos

Lithos heeft in Leusden 35 appartementen in het project Hart van Leusden opgeleverd. Die van ons was één van de 35. Bij de oplevering zijn enkele zeer kleine opmerkingen serieus opgepakt en direct verholpen zodat we eigenlijk zonder op- of aanmerkingen de sleutels in ontvangst konden nemen. Mochten wij ooit weer kiezen voor een nieuwbouwproject en Lithos is daar de bouwer van dan hoeven wij niet lang te twijfelen over de kwaliteit van de bouw.

Jawel, personeel wel goed

Redelijk, de werkvoorbereiding was tot bepaald moment snel en effectief. Daarna werd veel naar elkaar gewezen: bel de uitvoerder maar of uitvoerder: voor klachten moet je daar en daar zijn.

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur

Degelijk goed en kwalitatief bouwbedrijf

Over het algemeen over de degelijke bouw van het huis tevreden. Moment net voor oplevering had qua communicatie beter gekund. Onbegrijpelijk dat zo'n hoog aangeschreven bedrijf als Lithos in zee gaat met een zeer klant onvriendelijk bedrijf als Arvero/Wessels. Uitvoerder Wilbert heeft uiteindelijk zeer veel geregeld en opgelost!

Klantgericht en deskundig personeel

Zeer flexibele en deskundige uitvoerder die een hoge kwaliteit van het eindproduct nastreefde én realiseerde.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Zeer slechte communicatie en slechte oplevering!

Zeer slechte communicatie en slechte oplevering!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Het personeel is behulpzaam, erg vriendelijk.

We hebben in de afgelopen 1 1/2 jaar tijdens de bouw goede voorlichting gekregen over de vorderingen. Op gestelde vragen werd door Lithos adequaat gereageerd. We kunnen niet anders zeggen dan dat wij goede ervaring hebben gehad.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Mooi huis voor prima prijs

Wij zijn erg blij met ons mooie huis gebouwd door Lithos.

Voldoende

Voldoende, redelijke ervaring.

Is erg tegengevallen.

Omdat Lithos hoog stond/staat aangeschreven hadden wij hier hoge verwachtingen van. Het is ontzettend tegengevallen. Erg jammer en spijtig. Tis nogal een bedrag wat je ervoor neertelt en dan zo opgeleverd krijgen.

Prima bouwer, perfecte uitvoerder

Mooi huis afgeleverd. Heel fijne samenwerking met de uitvoerder. Jammer van de kwaliteit van de project-toeleveranciers (Arvero, Wessels, Svedex).

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Goede onderneming met vriendelijk vast personeel.

Schilderwerk binnen en buiten dramatisch slecht bij oplevering en nog steeds niet goed. Schilders waren niet gemotiveerd omdat ze van de uitvoerder minimaal mochten kwasten en wanneer ze melde dat er zand in kwam moesten ze gewoon door. Werden dan wel opleverpunten werd gezegd. Dat de koper aan moet geven wat niet goed is, is de wereld op zijn kop ! Inleners komen vaak hun afspraken niet na. Redelijk tot goede ervaring. Wilbert is een toppertje

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer professionele en flexibele organisatie, die (met de klant) een zeer mooie woning heeft gebouwd

De persoonlijke benadering/contacten en de flexibiliteit in de wensen die nog aangebracht konden worden waren super. De woning is naar tevredenheid opgeleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Vloer

Top kwaliteit, afspraak is afspraak, deskundig personeel

Zeer professioneel, goed gevoel gedurende hele proces

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

er wordt niet gewerkt alsof je voor jezelf aan het bouwen bent.

Ik vind het jammer dat er slordig wordt gewerkt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede service, en woning ruim optijd opgeleverd zonder grote punten.

Goede service, en woning ruim optijd opgeleverd zonder grote punten.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Tijdens de bouw was ik zeer tevreden.

Naarmate de bouw vorderde werden zaken steeds meer afghouden. Is er af en toe niet gereageerd op mail. Opleverpunten zijn moeizaam en tot op heden nog niet allemaal uitgevoerd. Als ik ook de laatste drie maanden dezelfde klantvriendelijkheid had ervaren dan had ik 5 sterren gegeven. En als het andersom was geweest, ontevreden tijdens bouw en na oplevering tevreden, dan hadden jullie waarschijnlijk ook 5 sterren gekregen. Waarmee ik maar wil zeggen dat het punt dat bouwer en klant weer uit elkaar gaan cruciaal is voor de beleving van de klant. Overigens zijn alle mensen die over de vloer zijn gekomen uiterst vriendelijk. Als ze nou ook allemaal hun werk meteen goed hadden gedaan...

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Goede begeleiding en goede communicatie via mail. Snel antwoord op vragen!

Mooi project! Goed contact. Wel wat opleverpunten maar de meeste punten werden direct opgelost.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Consequente aandacht voor kopers en kwaliteit

Goede ervaringen met klantgerichtheid, klantbegeleiding, kwaliteitsfocus. Begeleiding vooraf bij opties zou ons geholpen kunnen hebben. Bouwtechnisch was enige druk wel waarneembaar, hier en daar wat (te) scheef.

Over Bouwnu

Over Lithos bouw & ontwikkeling

Lithos bouw & ontwikkeling is een landelijk opererende onderneming die zich bezighoudt met de ontwikkeling en bouw van woningen, kantoren, scholen, zorginstellingen en bedrijfshuisvesting. Daarnaast legt zij zich nadrukkelijk toe op integrale gebiedsontwikkeling. Zij biedt haar opdrachtgevers oplossingen, zekerheid en maatwerk en de meerwaarde ligt in het integraal toepassen van kennis, creativiteit en realistische, betrokken aanpak.