Goede persoonlijke bouwer

Mooi project binnen de tijdsspanne die vooraf was gesteld opgeleverd. Hoog opleverniveau en bijbehorend service niveau. Een bouwer waar je van op aan kunt en welke zijn afspraken nakomt. Park ter Does is een succes!

heel irritant

De eerste kennismaking (belangrijk? ja denk ik) met uw bedrijf is een WWW brochure Rondine. Een vervelende kennismaking. Het aanspreken in de brochure van kopers met JIJ (die gemiddeld de kinderleeftijd wel zijn gepasseerd) wordt zeer ergerlijk. Popie Jopie, past o.i. niet bij deze prijzen en onderwerp. De schrijfstijl verder met woord en zinskeuze idem. De tekstschrijver heeft te veel gedronken en gaat helemaal los. (JIJ gaat, JIJ wordt, JIJ ziet...) Laat de man/vrouw vakantiefolders schrijven maar dit niet. Eerste reactie: de brochure weggelegd en mond spoelen. Ik ga echt over mijn nek. Ergerniswekkend, overdreven gedoe. Doe normaal! De brochure zelf geeft helaas ook matige info én vraagt een enorme studie. Ik snap dat het complex is maar kunnen dóórlinken naar div. varianten of types, pagina's zou zeer welkom zijn. Evenals een betere artist-imp. vanaf de buitenkant. Waar ligt je app. ergens? Kortom, veel is vaag en of er tijd is om mijn 30 vragen te beantwoorden in het 1e gesprek betwijfel ik dan zeer. Of is er daarna nog een 2e gesprek mogelijk? Of kan ik mijn vragen ook mailen? Is een gesprek en virtuele rondgang (dat hebben wij gemist) nog mogelijk vóór dat gesprek op 27.2 want ik heb ook eigenlijk geen idee met wie er wat en wel/niet besproken en wellicht al besloten moet worden. Kortom, het is voor ons een beslissing voor jaren wat in uw ogen een geen broodje kaas. nb. Deze waarderingssite werkt niet zonder ster te kiezen maar de keus (1 ster) slaat dus eigenlijk nergens op. Verbeter dit ook. Leef u meer in op de doelgroep, geef meer onderpen en ook eerder de optie "NVT". Want nu krijgt u óf geen reacties óf onzuivere. Hopelijk zijn deze ervaringen en aanbevelingen van nut en is een reactie mogelijk. mvg, r.s.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Wij hebben een zeer goede ervaring met lithos

Wij zijn erg blij met onze prachtige nieuwbouw woning. De kwaliteit is erg goed en het personeel is zeer vriendelijk

Degelijk bouwbedrijf, matige partners

Prima bouwbedrijf dat duidelijk communiceert. Altijd bereikbaar en erg vriendelijke. Jammer dat ze samenwerken met zeer slecht beoordeelde partners als Gevierdales. Anders 5 sterren.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Een soepel traject en een mooi huis op tijd geleverd

Overall een goes deep dienstverlening en prima kwaliteit woning

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Keurig opgeleverd met goede service en vriendelijke medewerkers

Prachtig huis opgeleverd gekregen, alle punten tijdens de oplevering ter plekke verholpen. Ook tijdens de bouw en het voortraject uitstekende communicatie met lithos, vriendelijke medewerkers, zowel op kantoor als op de bouw.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Wat er ook was altijd direct de juiste persoon en in mijn geval was alles mogelijk.niets was teveel als ik belde met een vraag.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede service, vriendelijk personeel, snelle oplevering

Was een fijn traject

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede en duidelijke communicatie en nette afwerking

Fijn contact

• Orde en netheid

Heldere afspraken die hebben geleid tot een prachtig eindresultaat.

Heldere afspraken die hebben geleid tot een prachtig eindresultaat.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Een goed bouw project en vriendelijke bouwers met een passend antwoord op je vragen vragen,

Wij zijn zeer tevreden met de bouw van ons mooie project nedervecht. Lithos bouw heeft ons huis netjes opgeleverd met 3 kleine opleverpuntjes die binnen enkele dagen waren opgelost waar van 2 zelf tijdens oplevering. Ook het meerwerk is zonder problemen uitgevoerd. wij zijn zeer tevereden.

Prima partij om mee samen te werken

Prima partij om mee samen te werken

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, alleen de kwaliteit van de bouw niet helemaal naar wens. Toilet en badkamer slecht (scheef) getegeld en gekit. Ook niet netjes gevoegd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Over Bouwnu

Over Lithos bouw & ontwikkeling

Lithos bouw & ontwikkeling is een landelijk opererende onderneming die zich bezighoudt met de ontwikkeling en bouw van woningen, kantoren, scholen, zorginstellingen en bedrijfshuisvesting. Daarnaast legt zij zich nadrukkelijk toe op integrale gebiedsontwikkeling. Zij biedt haar opdrachtgevers oplossingen, zekerheid en maatwerk en de meerwaarde ligt in het integraal toepassen van kennis, creativiteit en realistische, betrokken aanpak.