Groothuis heeft voor ons een mooie woning gebouwd waarbij aan onze wens is voldaan.

De snelheid waarmee een hoogwaardig product geleverd wordt door Groothuis is bewonderingswaardig. Zeker aan te bevelen en goede service

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Mooie woning en goede service!

Onze woning is een tijdje geleden opgeleverd door Groothuis Wonen. Het is een mooie, fijne woning geworden, helemaal naar onze wens. Tuurlijk zijn er in dit proces puntjes geweest die niet helemaal goed gingen. Maar dit is goed opgelost door een top service. En het resultaat mag er zijn.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Vriendelijke mensen met goede adviezen

Wij wonen nu ruim een jaar in een Groothuis woning in Amersfoort. Er werd goed met ons meegedacht en onze wensen zijn ook echt goed opgenomen. Het is een heerlijk huis geworden.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Slechte communicatie, niet nakomen afspraken, valse beloftes. Huis is prima!!

Slechte communicatie, niet nakomen afspraken, valse beloftes. Huis is uiteindelijk prima om in te leven, tevreden met eindresultaat, maar ging niet zonder slag of stoot!!

Eerste en laatste keer Groothuis

Wij hebben helaas geen positieve ervaring met Groothuis. In het begin kon zogenaamd alles, totdat de puntjes op de i werden gezet. De woonbegeleider (Mark) denk slecht mee, iets kan wel of niet en als iets niet kan dan wordt er niet meegedacht aan een alternatief. Bij Groothuis heb je ook altijd het idee dat je blij mag zijn dat ze voor je willen bouwen ipv dat zij blij zijn dat ze voor je mogen bouwen. Nogmaals ik had het graag anders gezien, maar voor ons nooit Groothuis meer.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Verschrikkelijk bouwproces, geweldig huis!

Inmiddels wonen we enkele maanden in ons nieuwbouwhuis. Het huis is geweldig en we hebben het enorm naar ons zin. Echter gaat deze beoordeling over Groothuis Wonen. Mochten wij ooit nog eens een huis gaan bouwen dan zal dit zeker niet door Groothuis Wonen gebouwd gaan worden. Tijdens de bouw hebben wij verschillende koperbegeleiders gehad. De één had geen verstand van zaken, de ander werd ontslagen en ga zo maar verder. Medewerkers die bij Groothuis Wonen op kantoor zitten hebben geen verstand van zaken en weten niet in welke fase het bouwproject zich bevindt. Groothuis Wonen heeft als promotiepraatje dat je betrokken wordt bij de bouw. Dit is één groot fabeltje. Je krijgt tijdens het bouwproject standaard nieuwsbrieven die niet overeen komen met dat wat werkelijk in de woning is gebeurd. Communicatie tijdens de bouw is er enkel vanuit onze kant geweest. Als wij zelf niet 2 keer per week waren wezen kijken tijdens de bouwfase had er een huis gestaan met totaal andere materialen dan die wij hadden besteld. Afspraken van bouwtekeningen worden niet nagekomen en wanneer hier iets over wordt gezegd is het allemaal lastig en moeilijk. Gedurende de hele bouw is er één officiële kijkdag geweest die eigenlijk totaal ongecoördineerd verliep. Daarnaast was er niet eens een mogelijkheid om de eerste verdieping te bereiken aangezien de trap nog niet aanwezig was in de woning..... (inmiddels hadden we natuurlijk al wel een nieuwsbrief gekregen waarin we werden gefeliciteerd met onze trap) Buiten alle negatieve ervaringen bij Groothuis Wonen moeten we grote complimenten geven aan de personen die zich op de bouwplaats bevonden. Deze mensen doen er alles aan om het je als toekomstig bewoners plezierig te maken en daarbij is het nooit bezwaarlijk geweest dat we even binnen wilde kijken. Evenals de persoon die na oplevering de punten komt oplossen zijn wij erg over te spreken, kundig en vriendelijk, zo zou de hele bouwfase moeten zijn geweest.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Communicatie met kantoor is dramatisch

Het lijkt of je met 2 bedrijven te maken hebt. De communicatie met kantoor is dramatisch, van afspraken niet nakomen tot het niet communiceren. Daarentegen is hetgeen dat er gebouwd wordt, prima

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede service en vakwerk van ervaren medewerkers

Wonen in een Groothuis woning is een absolute aanrader. Het voorbereidings- en bouwproces verliep erg soepel. We raden Groothuis Wonen zeker aan.

Nooit meer...

Ons huis was een pilot project voor Groothuis. Er ging echt van alles mis, dit begon met het niet volgen van details van de architect tot aan slechte afwerking en goedkopere alternatieven gebruiken i.p.v. voorgeschreven materialen. Inmiddels ging Groothuis failliet en zijn ze na de herstart nergens meer aansprakelijk voor. Na 7 jaar komen nog steeds mankementen aan het licht die we zelf kunnen herstellen. Zelfs gegevens en advies is met grote moeite op te vragen. Nooit meer Groothuis bouwen voor ons...

Over Bouwnu

Over Groothuis Wonen BV

Groothuis Wonen is gespecialiseerd in het bouwen van vrijstaande, rij- en twee-onder-één-kapwoningen. Dit doen we voor zowel zakelijke als particuliere klanten volgens ons woonconcept mooiGROOThuis. Een zeer klantgericht woonconcept dat volledig is gebaseerd op klantwensen die we de afgelopen jaren hebben verzameld.