Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met Groothuisbouw van voor, tijdens en na de bouw van ons huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Met oog voor de klant leveren zij vakmanschap

Na een uitgebreide orientatie op de markt van bouwers was de keus voor ons heel duidelijk: Groothuisbouw. Naast de aantrekkelijke prijs was vooral het contact met ons doorslaggevend. Altijd behulpzaam, meedenken als zaken net even wat anders zijn en zeer goed bereikbaar. En dat echte oog hebben voor de klant, hebben we met alle collega's van Groothuisbouw ervaren. Maar ook de bouwers zelf is genieten. Een heel goed afgestemd proces, een team die aan het werk is met passie en een groot vakmanschap. Over een aantal weken krijgen we sleutel, het is ontzettend snel gegaan en keurig op planning. Aan alle medewerkers van Groothuisbouw: alvast bedankt voor de bijzondere prettige samenwerking, het is bijna jammer dat het voorbij is :-)

Mooie ervaring!

We hebben nu ruim een maand de sleutel van onze Groothuisbouw woning en zijn er heel blij mee! De modelwoningen gaven voor ons de doorslag om voor Groothuisbouw te kiezen. Zeker een aanrader om hier eens heen te gaan. Bij de verkoop werden we goed geholpen. Veel opties werden besproken, en soms werden duurdere opties ook afgeraden door Groothuisbouw, dus ze denken echt met je mee. De uiteindelijke prijs is wel een stuk hoger dan de prijs die je op de website vindt (door luxere afwerking etc), maar de stelposten waren vantevoren goed ingeschat door Groothuisbouw. Er waren wat problemen met de omgevingsvergunning, maar dankzij de creativiteit van Groothuisbouw is het uiteindelijk toch gelukt om ons droomhuis, zonder aanpassingen, te laten bouwen! De bouw ging heel vlot. Je kon altijd komen kijken als je wilde. Ook bleven veel voorbijgangers altijd even kijken naar de mooie werkwijze en krijgen we nu nog steeds veel complimenten van mensen die langs lopen. De afwerking van de woning is mooi. Uiteraard zijn er wat kleine opleverpuntjes, maar die zijn al grotendeels verholpen en over de andere punten zijn we al benaderd dus dat zal binnenkort ook verholpen worden. Het is echt ons droomhuis geworden dus zijn van plan hier zeker 30 jaar te gaan wonen, maar als we toch nog een keer een nieuw huis laten bouwen, kiezen we waarschijnlijk weer voor Groothuisbouw!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer deskundig en betrokken aannemer

In de ontwerpfase duidelijke en eerlijke communicatie, na het ontwerp en ondertekening van de duidelijke aanneemovereenkomst geruisloos door naar de voorbereiding van de bouw van onze woning. Tijdens de opbouw dagen geen enkel vuiltje aan de lucht, alles liep volgens vooraf bedacht plan. Een geoliede machine. Kortom een hele grote pluim voor alle medewerkers van Groothuis bouw!

Geweldige service, prachtige woning, 2 x in 4 jaar woning laten bouwen

Na een geweldige eerste ervaring in 2015 met Groothuisbouw in 2019 voor de tweede keer een zelfde woning op een mooiere plek laten bouwen. Vriendelijk en kundig personeel, prachtige woningen die op alle mogelijke manieren zijn aan te passen. Ik ben vanaf de eerste dag bij de bouw betrokken geweest en was iedere dag onder de indruk van de kwaliteit, efficiency, werklust en motivatie van alle medewerkers en onderaannemers. Kwaliteit van alle standaard elementen is geweldig. Dit alles betekend natuurlijk wel dat je als koper gewoon je verantwoordelijkheden moet kennen en nemen. Vraag wat je wilt weten, denk na over wat je wilt, bezoek een Open Huizendag en praat eens met een bewoner/koper. Wij hebben veel mensen over de vloer gehad en krijgen nog steeds telefoontjes van toekomstige kopers die we graag te woord staan. Kortom, een betrouwbaar bedrijf dat goede kwaliteit biedt en vooral een geweldige service afdeling heeft.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mijn ervaring is zeer teleurstellend

Woning is gebouwd zonder enig onderzoek vooraf. Er zou een drainage onder de fundering aangebracht dienen te worden. Verzuimd om dit na te gaan. Hierdoor veel vocht onder de fundering en kruipruimte woning. Verkeerde servomotoren voor onze Daikin warmtepomp in totaal 14 x langs geweest voor reparatie cq inventarisatie. Ook de fabrikant cq leverancier is komen kijken. Bleek dat se servomotoren waren doorgebrand. Waren niet van het juiste merk ook nog eens. Metselwerk wat losliet, snapte ik wel want tijdens de bouw heb ik fiets dagelijks vinger aan de pols gehouden. Met -/- 6 graden vorst gevraagd de metsel ca voegwerkzaadbedden te stoppen tot 0 graden onder 0. Dit was lariekoek ze konden metselen en voegen volgens de nieuwste richtlijnen. Zal wel iets van anti vries gemengd zijn in de mortel...🤔 Nu zijn toch stenen gebarsten en moest metselwerk waar scheuren in de voegen ontstonden wederom gevoegd en gerepareerd worden. We hadden afgesproken dat de hele woning gelijkvloers zou worden. Helaas is dat op de bovenverdieping totaal vergeten. Nu dus verschil met badkamer waar we zelf een oplossing voor hebben bedacht. Ja ook de gietijzeren deur last stukjes los. We zouden een nieuwe kunnen kopen. Dit zouden we bij de oplevering hebben moeten zien. Toen was het nog niet zichtbaar het brokkelt langszaam af.... ik kan nog wrl even doorgaan. Want er is veel meer. Absoluut een zeer slechte communicatie en niet echt klantvriendelijk. opnieuw gevoegd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Titaniumweg 10 8304BR EMMELOORD

Over Bouwnu