personeel op dewerkvloer is goed , uitvoerder minder

is ons tegen gevallen hadden wel wat meer verwacht van een nieuwe woning die opgeleverd werd. de wacht tijd was ook veel te lang

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Fijne ervaring en goede communicatie

We zijn goed geholpen met de aankoop en bouw van ons huis. Het was voor ons compleet nieuw en best spannend, al met al een goed bedrijf om een huis te laten bouwen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over het algemeen een magere voldoende

Over het algemeen voldoende, maar klantvriendelijkheid en snelle afhandeling van openstaande punten voldoen niet.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Over het algemeen klantgericht!

Positief, de verbeterpunten zijn eerder al uit- en toegelicht.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Kundige aannemer, communicatie kan en moet stukken beter

De bouw is kundig opgezet. Medewerkers zijn zeer vriendelijk. Regelmatig is er een kijkmiddag wat ook erg plezierig is. Maar de communicatie vanuit de kopersbegeleiding en vanuit de nazorg (oplossen gebreken) kan stukken beter. Antwoorden duren erg lang en je moet vaak achter je antwoorden aan gaan. Mijn tip hierbij is om beter gebruik te maken van de koperswebsite en om een stricte regel te hanteren dat er altijd binnen 2 werkdagen een reactie komt (hoeft nog niet direct een antwoord te zijn).

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Prima bouw en een fijne communicatie

Hoedemakers bouw heeft ons nieuwbouwhuis gebouwd. Er waren bij de oplevering weinig grote punten en de meeste punten zijn snel afgehandeld. (Zelfs op de dag zelf) De communicatie met de uitvoerder is goed en snel. Al met al een goede ervaring en zijn wij blij met ons huis.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Kopersbegeleiding zeer goed...nazorg zeer matig

Kopersbegeleiding was echt goed. Helaas tot onze verrassing en teleurstelling zijn er meer dan 3 maanden na oplevering nog steeds een groot aantal punten niet opgelost. Zeer jammer...ons goede gevoel verdwijnt daardoor steeds meer...ik gun hoedemakers veel meer Medewerkers allemaal zeer correct en netjes. Organisatie ontbreekt het echter denk ik aan. Zelf ben ik geen bouwkundige dus kwaliteit voor mij moeilijk te beoordelen..kwestie van vertrouwen . Hoedemakers volgens mij goed te vertrouwen

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Woning is netjes gebouwd maar de begeleiding kan beter

Dit is ons 1e koophuis dus we hadden geen idee hoe en wat, meer begeleiding was erg fijn geweest.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

netjes gebouwd, maar niet altijd even flexibel

Hoedemakers heeft een reputatie dat zij netjes bouwen. Dit blijkt ook zo in de praktijk. Wel merkte we dat de aankoopbegeleider niet altijd even flexibel was in het meedenken en vinden van oplossingen waar het onze wensen betrof. Veelal was de aanvankelijke reactie dat iets niet kon. Uiteindelijk kon het dan toch en is het naar wens uitgevoerd, maar het is niet prettig om daar steevast een 'strijd' over te moeten voeren.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede kwaliteit van bouwen, begeleiding niet naar verwachting

Een emotionele achtbaan

Van blijheid van het kopen van een woning naar tegenslag na tegenslag (geen mensen, geen materiaal, twijfelachtige onwerkbare dagen) tot vrolijkheid met de oplevering, en weer een tegenslag toen ook dat weer niet doorging. Een jaar lang op de rand van een depressie geleefd, bedankt daarvoor, maar voor nu zand er over.

Walgelijke ervaring

Dramatische kwaliteit van leveren, communicatie en dienstverlening. Werklui werken hard en zijn vriendelijk. Na vele pogingen om met management in contact te komen, amper een reactie gehad of behandeld als een vervelende vlieg. Houdt info achter en komt afspraken niet na. Wat 'het kopen van een huis' had moeten zijn, is een vermoeiende sleur geweest. Slechte ervaring.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Degelijke aannemer die mooie huizen bouwt

Een fijne bouwperiode gehad door de goede begeleiding van de kopersbegeleidster. Het project waarin wij een huis hebben gekocht wordt echt prachtig.

Over Bouwnu

Over Hoedemakers bouw bv