Een emotionele achtbaan

Van blijheid van het kopen van een woning naar tegenslag na tegenslag (geen mensen, geen materiaal, twijfelachtige onwerkbare dagen) tot vrolijkheid met de oplevering, en weer een tegenslag toen ook dat weer niet doorging. Een jaar lang op de rand van een depressie geleefd, bedankt daarvoor, maar voor nu zand er over.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Walgelijke ervaring

Dramatische kwaliteit van leveren, communicatie en dienstverlening. Werklui werken hard en zijn vriendelijk. Na vele pogingen om met management in contact te komen, amper een reactie gehad of behandeld als een vervelende vlieg. Houdt info achter en komt afspraken niet na. Wat 'het kopen van een huis' had moeten zijn, is een vermoeiende sleur geweest. Slechte ervaring.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Degelijke aannemer die mooie huizen bouwt

Een fijne bouwperiode gehad door de goede begeleiding van de kopersbegeleidster. Het project waarin wij een huis hebben gekocht wordt echt prachtig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Over Bouwnu