Over het algemeen prettig, met goede communicatie.

Al met al hebben we dankzij Koopmans een prettige periode gehad. Het is ons eerste koophuis, dus dat brengt altijd wat (keuze)stress met zich mee (denk ik). Maar we zijn er samen mooi uitgekomen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Af en toe moeizame communicatie tijdens de bouw, service na oplevering is goed.

Tijdens de bouw af en toe wat moeizame communicatie. Veel opleverpunten die volgens ons onacceptabel waren, waren volgens de aannemer binnen de marge. Tijdens en na de oplevering boven verwachting goede service en alles is alsnog naar wens opgeleverd.

Prima bouwbedrijf

We zijn tevreden met staat van oplevering van de woning. Natuurlijk zijn er altijd wat aandacht en afwerking puntjes maar dat zal overal zijn.

Vriendelijk personeel

Zie alle genoemde punten

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prima sommige afspraken duren erg lang..

Prima geregeld

Gewoon contact gezocht via de email. Hier werd snel op gereageerd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prima aannemer , helaas niet flexibel voor meerwerken.

Koopmans is een prima aannemer , goede voorgelichting en betrekken kopers graag bij het project.Vragen via de mail worden ook snel em correct beantwoord. Helaas hebben wij wel de ervaring als late koper dat ze minder flexibel zijn met het toevoegen van kleine meerwerken zoals een extra licht puntje of elektrische aansluiting voor buiten. Op het moment van verzoek was de bouw slechts een week begonnen. Na oplevering kan je gebruik maken van de koopmans klusbus voor kleine klusjes.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Tevreden over het voortraject, nazorg kan veel beter

Voor en tijdens de bouw was de informatie die we kregen en de communicatie met Koopmans redelijk goed, helaas was dit na oplevering een stuk minder. De woning is niet netjes afgewerkt, veel slordigheidsfouten, zoals het niet aansluiten van de hemelwaterafvoer, en veel beschadigingen, waaronder krassen in de ramen. Het is jammer dat het zo lang duurt om deze reparatieverzoeken te komen oplossen. Veel verzoeken moeten nu, ruim zes weken na oplevering, nog worden afgehandeld. Over ons contactpersoon bij Koopmans zijn we wel tevreden. Naar ons idee heeft ze haar best gedaan om alles zo goed mogelijk te regelen en op te lossen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Prettig contact, duidelijke informatie, toegankelijk

Tijdens de bouw en richting de oplevering kregen we regelmatig informatie via de mail en via bijeenkomsten. Met vragen konden we goed terecht. De bouwplaats zelf zag er opgeruimd en overzichtelijk uit. Veiligheid leek hoog in het vaandel te staan.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede levering van een standaardprodukt

Goed contact en klantvriendelijke houding

Bouwen met vertrouwen

We kochten een nieuwbouwwoning in Achterveld aan de hand van het bouwplan en een globale tekening. Toen de bouw eenmaal was begonnen werden we keer op keer blij verrast door de keuze voor kwaliteit en duurzaamheid, de energiebesparingsmaatregelen, maar vooral de uitstekende contacten met de bouwer. Voor mij was het de 3e nieuwbouwwoning, en ik moet eerlijk zeggen dat het gewoon ook de beste woning is geworden met de minste afwijkingen / fouten. Er gaat altijd iets fout in de bouw, en omdat wij 'laat instapten' hebben we verschillende voorkeur keuzes niet (meer) kunnen invullen. Maar desondanks zijn we dik tevreden en enthousiast over Koopmans als bouwer van ons huis. Zeer correct in het contact, met dank aan Sanne Wisselink.

Laagdrempelig en voor kwaliteit

Laag drempelig benaderbaar en tracht in communicatie zo goed mogelijk de klant te informeren. Bij onduidelijkheid kreeg ik snel een reactie op de vragen die ik had. Kwaliteit staat voorop

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Alle medewerkers van Koopmans die ik heb gesproken waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Zie hierboven!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Hoge verwachtingen vooraf, teleurstellend achteraf

Je merkt dat het echt productie werk is voor Koopmans. Dat zie je terug in de afwerking van het huis, die in mijn ogen zeer slordig en zwaar onvoldoende is. Verder is de bouw van het huis prima, maar niet meer dan dat. Als je kritisch kijkt valt het op dat veel scheef staat zoals de muren, stopcontacten, deuren etc. Prettig contact gehad met de koopbegeleidster, die op mij overkwam als vriendelijk, bereidwillig en professioneel. Helaas kan ik dit niet zeggen van de uitvoerder. Hij kwam op mij over als niet bereidwillig, arrogant in de omgang en onvriendelijk. Je kreeg het idee dat wanneer je wat vroeg het teveel was. Als je een opleverpunt had, kreeg je altijd als standaard antwoord dat dit binnen de marge viel of dat het alleen esthetisch (voor het zicht) was. Dit gaf een zeer onbevredigend gevoel.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over het algemeen erg tevreden, met name communicatie is een aandachtspunt

Over de informatie, reactie op vragen etc. vooraf aan de bouw ben ik erg tevreden. Met name tijdens de bouw en na afloop hiervan kan de communicatie een stuk beter. Over het algemeen wel erg tevreden over de woning. De afhandeling van de restpunten kan wel beter.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Tijdens bouw zeer tevreden, afronding kan beter.

Zijn over het algemeen tevreden over de bouw van het huis. Na oplevering werd de communicatie minder waardoor de afronding wat minder snel verliep. Tijdens de bouw verliep de communicatie juist wel snel en duidelijk.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Vriendelijk personeel, kan wat meer communicatie zijn met de kopers

Voor start bouw goede communicatie. Tijdens de bouw een wisselende communicatie. Ook na oplevering vind ik de communicatie over de te herstellen punten sumier.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

transparante communicatie en erg vriendelijke mensen op de bouw.

correct, vakkundig en vriendelijk.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Vriendelijk en deskundig personeel, mag soms iets meer up dates over de bouw

we hebben een mooi huis gekregen dankzij Koopmans!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Deskundig en zeer toegankelijk bedrijf

Wij hebben een hoekwoning gekocht en gebouwd door Koopsmans. Tijdens het gehele bouwproces zijn we goed begeleid en op de hoogte gehouden. Communicatie laagdrempelig, personeel stond altijd open voor vragen etc. Tijdens de oplevering waren er wat puntjes, maar werden vrij snel uitgevoerd. De woning is naar wens opgeleverd!

Communicatief en vakkundig bedrijf

Wij hebben het gehele traject rond om te bouw van onze woning als zeer prettig ervaren. De verkoopbegeleider heeft zeer goed gecommuniceerd en stond open voor vragen en opmerkingen. We werden het gehele proces goed op de hoogte gehouden van de gehele gang van zaken. En het belangrijkste; de woning is naar wens opgeleverd. Er waren een paar verbeter punten welke direct werden opgelost!

Klantvriendelijk

We hebben het als zeer prettig ervaren, en zijn tevreden over de gang van zaken zoals informatievoorziening etc. Het huis is ook goed afgewerkt.

Koopmans levert boven verwachting

Wij hebben een erg goede ervaring met Koopmans Bouw, project Reehorst aan het Park te Ede. Zowel de woonadviseur, de opzichter op de bouw als diegene die meeliep bij de oplevering zijn erg vriendelijke en professionele vakmensen. Ze denken met je mee, je kan alles vragen en ze nemen ruim de tijd voor je. Zowel de bouwlocatie als de woningen zelf zijn erg netjes. Geen rommel in de grond en in de kruipruimte. Bij oplevering zijn er altijd wel puntjes te vinden, maar ook dat hebben ze erg snel en adequaat opgelost. Sterker nog, Koopmans levert boven verwachting qua service. Ook werken met het woningdossier HomeDNA is ideaal. Eigenlijk hebben wij gewoon geen minpunten te benoemen.

Slecht

Komen aspraaken niet

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Overige, Isoleren (deel) woning, Badkamer

Moi project in Harderwijk uitgevoerd met Koopmans

een bedrijf dat de afspraken nakomt, benaderbaar is tijdens en na de bouw. Gaat verantwoordeijkheid niet uit de weg

Over Bouwnu

Over Koopmans Bouwgroep BV