Vriendelijk en deskundig personeel, mag soms iets meer up dates over de bouw

we hebben een mooi huis gekregen dankzij Koopmans!

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Deskundig en zeer toegankelijk bedrijf

Wij hebben een hoekwoning gekocht en gebouwd door Koopsmans. Tijdens het gehele bouwproces zijn we goed begeleid en op de hoogte gehouden. Communicatie laagdrempelig, personeel stond altijd open voor vragen etc. Tijdens de oplevering waren er wat puntjes, maar werden vrij snel uitgevoerd. De woning is naar wens opgeleverd!

Communicatief en vakkundig bedrijf

Wij hebben het gehele traject rond om te bouw van onze woning als zeer prettig ervaren. De verkoopbegeleider heeft zeer goed gecommuniceerd en stond open voor vragen en opmerkingen. We werden het gehele proces goed op de hoogte gehouden van de gehele gang van zaken. En het belangrijkste; de woning is naar wens opgeleverd. Er waren een paar verbeter punten welke direct werden opgelost!

Klantvriendelijk

We hebben het als zeer prettig ervaren, en zijn tevreden over de gang van zaken zoals informatievoorziening etc. Het huis is ook goed afgewerkt.

Koopmans levert boven verwachting

Wij hebben een erg goede ervaring met Koopmans Bouw, project Reehorst aan het Park te Ede. Zowel de woonadviseur, de opzichter op de bouw als diegene die meeliep bij de oplevering zijn erg vriendelijke en professionele vakmensen. Ze denken met je mee, je kan alles vragen en ze nemen ruim de tijd voor je. Zowel de bouwlocatie als de woningen zelf zijn erg netjes. Geen rommel in de grond en in de kruipruimte. Bij oplevering zijn er altijd wel puntjes te vinden, maar ook dat hebben ze erg snel en adequaat opgelost. Sterker nog, Koopmans levert boven verwachting qua service. Ook werken met het woningdossier HomeDNA is ideaal. Eigenlijk hebben wij gewoon geen minpunten te benoemen.

Slecht

Komen aspraaken niet

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dakkapel/dakraam, Overige, Isoleren (deel) woning, Badkamer

Moi project in Harderwijk uitgevoerd met Koopmans

een bedrijf dat de afspraken nakomt, benaderbaar is tijdens en na de bouw. Gaat verantwoordeijkheid niet uit de weg

Vriendelijke woonbegeleidster

Een bouwbedrijf waar communiceren niet of slechts mondjesmaat voorkomt en zeker verbeterd zou moeten worden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

vriendelijke medewerkers en prima service

Ik heb de woning vrij laat gekocht en had allerlei vragen die anderen wellicht ook gesteld hadden. Toch heb ik geen moment het idee gehad dat ik lastig was of dat ze het vervelend vonden. Echt een positieve ervaring dus. Ik geef geen 5 sterren omdat ik de flexibiliteit mbt aanpassingen (ook omdat ik later kocht) in mijn ogen te beperkt waren. hierdoor best veel meerkosten moeten maken

Gewoon goed

Over het geheel gezien zijn we erg tevreden met onze nieuwe woning.. er is altijd ruimte voor verbetering wij vonden vooral dat we in de voorbereiding eigenlijk te weinig tijd hadden tot de sluitingsdatum van de opties. Daarbij vonden we de sanitair showroom vanuit het project een enorme tegenvaller maar daar kan Koopmansbouw niks aan doen. Woning opgeleverd met 1 opleverpunt die ook nog eens diezelfde dag nog vakkunig werd verholpen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Het was een prachtig, geweldige samenwerking met Koopmans. Ik ben de trotse eigenaar van een prachtig gebouwde woning.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goede kwaliteit en een fijne service!

Erg goed. Van A tot Z ontzorgd en goed begeleid.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Goed gebouwd huis met uitstekende service

Afspraken goed nagekomen en geen opleverpunten

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Over Bouwnu