Bijzonder goed contact en prima kwaliteit

Dit is een aannemer die goed meedenkt met de klant en eerlijk advies geeft. Ook wanneer het minder werk voor hem oplevert! Het is ook een pietje precies en dat vertaalt zich in een prima kwaliteit van het opgeleverde werk. Kortom, ik kan deze aannemer iedereen van harte aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Meedenken met klant en goede uitvoering!

Vooraf goed meegedacht over de mogelijkheden van een dakkapel / zolderraam. Uitvoering van het werk was top en in overleg ook direct wat kleine zaken op het dak aangepakt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Hele nette en snelle reparatie van fundering

Jansen Terborg heeft een reparatie uitgevoerd aan de fundering van mijn woning. Dit is vakkundig en snel uitgevoerd waarbij ook het straatwerk weer netjes teruggelegd is en het er weer prima uitziet.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

Accurate vervanging gevelbekleding

Houten gevelbekleding vervangen in Keralit. Deskundig personeel, vakmensen. Nieuwe gevelbekleding ziet er prima uit! Vooraf goed geadviseerd.

Een prettige, kundige samenwerking

Ze komen hun afspraken na, reageren bijzonder snel op vragen, zijn zeer kundig. Kortom: zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrokken vakmanschap

Zeer tevreden over de werkzaamheden aan ons dak. Er wordt goed meegedacht. Betrokken en fijne mensen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Super, mooi werk afgeleverd!

Prima bedrijf, dat een heldere offerte leverde. Het werk (deur en glas vervangen) verliep goed: hier waren vakmensen aan het werk!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service, Overige

Topaannemer

Onze verbouwing - keuken, badkamer, toilet, plafonds - is uitstekend verlopen. Een heldere offerte vooraf. Goed advies vooraf en tijdens verbouwing. Stuk voor stuk vakmensen aan het werk. Duidelijke communicatie. Mooi eindresultaat. Kortom: zeer tevreden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Perfect werk en afspraak is afspraak. Zeer verfrissend in deze branche

adequate, stipte uitvoering van de opdracht. Goede, communicatieve vakmensen. Zeer tevreden over het resultaat

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vriendelijk , technisch goed geschoold personeel echt top!

Vanaf ontwerp tot aan uitvoering een zeer prettig bedrijf om onze badkamer mee te renoveren . Ze denken mee en doen geen concessies aan de kwaliteit van de producten die ze gebruiken.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima aannemer met goed personeel die allen meedenken voor het beste resultaat

Goede offerte en uitvoering. Door het gehele team wordt meegedacht om een zo goed mogelijk resultaat te bereiken. Goede en vriendelijke vaklui. Echt een aanrader.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Snel, deskundig, secuur en goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle reactie, kundige kijk op zaken. Geven gedegen advies en komen hun afspraken na. Goede communicatie en deskundig personeel die netjes werken. Kortom: een bedrijf waar ik enorm tevreden over ben en zeker weer zal benaderen voor een volgende klus!

Zeer prettige samenwerking.

Eerlijke bedrijf die met je meedenkt tijdens een verbouwing. Prettig samengewerkt met echte vakmannen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Doen wat ze beloven, preetig om mee te werken!

Precies volgens afspraak wordt je netjes van te voren gebeld. Goede uitleg van de werkzaamheden. Medewerker stelt zich netjes voor, en denkt mee hoe de werkzaamheden uitgevoerd worden. Aanrader!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima partner voor de werkzaamheden die bij mij gedaan moesten worden. Helder in de communicatie en creatief in het oplossen van de problemen. Vak bekwaam en zeer goede service ! Echt een aanrader voor elke klus aan uw woning !

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Nette mensen, uitstekende planning en uitvoering.

We hebben onze badkamer en toilet door Jansen Terborg laten doen en het gehele traject verliep volgens afspraak en planning. Lieten alles netjes achter, vakwerk, aardige mensen en we zijn zeer tevreden met het resultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed werk en fijn om mee te werken

De diverse medewerkers van JT hebben ons fantastisch geholpen met het opknappen van onze woning. Van WC tot Dakraam en van het schilderen van drempels tot het aanleggen van elektrische leidingen. Alles in goed overleg en op een zeer positieve en vriendelijke manier.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Overige, Onderhoud service, Badkamer

Verbouwing keuken, in verband met plaatsing nieuwe keuken, goed uitgevoerd. Volgens afspraken. Netjes gewerkt. Goede communicatie

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Goed werk!

Prima uitwerking van verbouwingsplannen. Heldere en overzichtelijke offerte. Correcte nakoming van afspraken. Goede communicatie. Prima eindresultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Badkamer

Keurig werk geleverd en volledig volgens afspraak

Keurig en netjes gewerkt. Alles geheel volgens afspraak.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Prettige samenwerking en uitstekende kwaliteit

Jansen Terborg heeft bij ons de renovatie van onze woonkamer gerealiseerd; Nieuw plafond, stucwerk, installatiewerkzaamheden en schilderwerk. De samenwerking is perfect verlopen. Op de geleverde kwaliteit van het werk hebben we niets aan te merken, afspraken werden nagekomen en er was altijd de bereidheid om met ons mee te denken en te adviseren. zou was het stucwerk een week (!) eerder droog dan gepland en toen heeft Jansen Terborg de complete planning een week naar voren geschoven zodat we een week eerder klaar waren.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Afspraak is afspraak met oog voor maatwerk en details.

Wij hebben in mei, juni 2018 de benedenverdieping van ons huis laten verbouwen door Jansen Terborg. De verbouwing betrof een nieuwe keuken, nieuw toilet, nieuwe vloerverwarming en tegelvloer, nieuwe voor- en binnendeuren, stucwerk en aanpassingen elektra. De verbouwing verliep volgens een goede planning, advisering en uitvoering. En als er 'iets' was: heel gauw schakelen, communiceren en oplossen. Het personeel was deskundig en bijzonder vriendelijk. Kortom: een voor ons grote verbouwing die geheel zonder stress is verlopen en met een resultaat waar we erg van genieten.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Keuken, Vloer

Goede afspraken, goeie vakmensen

We hebben kunststof kozijnen laten plaatsen. Geen omkijken naar gehad. De timmerman heeft gewerkt alsof hij bij zichzelf thuis werkte. Erg netjes, alles opgeruimd aan het eind van de dag.Zelfs de stoep geveegd na het zagen. En niet onbelangrijk, het eindresultaat is geweldig mooi

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Gemaakte afspraken uitstekend nagekomen, kundig en vriendelijk personeel

Zowel voor tijdens als na het werk vlotte en goede begeleiding. Prettig en kundig personeel dat de werkzaamheden uitvoert. Eindafrekening volledig in lijn met offerte, geen vervelende verassingen derhalve. Zeer tevreden met het resultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

goede service, vriendelijk personeel en keurig werk afgeleverd

Plaatsing van 2 tuindeuren en inbraakwerende sloten/beslag op andere deuren. Netjes gewerkt. Prettig personeel. Komen afspraken netjes na. Snelle reactie op vragen.

Over Bouwnu