Al en al toch positiefGoede service van Tim en Marianne de Wit .

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Kan een stuk beter

Uiteindelijk hebben we een mooi huis alleen heeft het ons de nodige moeite en kopzorgen gekost om het zover te krijgen. Hierin kan Jansen en de Jong Bouw veel meer in betekenen. Vooral communicatie en het oppakken van openstaande punten zijn Key. Gepaard met enige snelheid en het afwikkelen van de punten zal er alleen maar voor zorgen dat er positieve reactie komen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Deskundig en vriendelijk

In het begin wat onwennig, maar gaandeweg het proces goede contacten en hulpvaardige afhandeling. Probleem tijdens de bouw was het failliet van de leverancier van de installaties. Rondom de oplevering soepele contacten. De projectleveranciers (keuken en badkamer) waren duidelijk van mindere kwaliteit dan de hoofdaannemer.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Goed verloop van het bouwproces

Door Janssen de Jong Bouw is goed werk geleverd

Deskundig en vriendelijk personeel

Het meeste contact hebben we gehad met de verkoopleidster en de opzichter over de bouw. Hierover zijn we heel tevreden

Over Bouwnu

Over Janssen de Jong Bouw Hengelo B.V.

Optimale ruimte voor mensen ‘Optimale ruimte voor mensen’ is geloven in een nieuwe manier van bouwen waarbij de wens van de gebruiker centraal staat. Janssen de Jong Bouw ontwerpt, bouwt en beheert particulier en commercieel vastgoed vanuit de visie dat we samen met de klant de beste oplossing realiseren. In onze aanpak wordt de opdrachtgever geheel ‘ontzorgd’. Moderne technologieën als BIM (Bouw Informatie Model), toepassing van LEAN (optimaliseren van (bedrijfs)processen) en een optimale organisatie maken het bouwproces slim, snel en duurzaam. Janssen de Jong Bouw focust op nieuwbouw, onderhoud, renovatie en design & build.