Zeer goed. Duidelijke offerte en afspraken

Ik heb mijn zolder verbouwing door Kamp Bouwbedrijf B.V. laten uitvoeren. Na een offerte selectie ben ik bij dit bouwbedrijf uitgekomen. De offerte was duidelijk inzichtelijk en ook de offerte gesprekken verliepen in een goede zweer en er werden goede adviezen gegeven. Tijdens de verbouwing werd er veel rekening gehouden om de overlast die een verbouwing altijd met zich mee brengt. Mijn privé omgeving werd zo veel als mogelijk vermeden zodat er tijdens de verbouwing gewoond kon worden en de overlast tot het minimum gerealiseerd bleef. Ook werd er goed rekening gehouden met de overlast naar de buren. Deze werden van te voren netjes aangekondigd en besproken. Tijdens de verbouwing werden verschillende punten in goedoverleg besproken en opgelost en was het contact met de werklieden en uitvoerder zeer prettig. Na de verbouwing werd de zolder netjes en schoon opgeleverd. Ook de nazorg is goed. Dus in alle fases van de verbouwing is het contact zeer goed en voor mij het eind resultaat bevredigend.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Onze nieuwe kangaroe-woning is top

De voorbereiding van het bouwen van onze nieuwe woning, kostte veel tijd, hierna is het project goed van start gegaan. Door ziekte was er een maand vertraging. maar het geheel is verder in uitstékende staat gebouwd en afgeleverd, waar de firma Kamp en wij trots op kunnen zijn. In het bijzonder wil ik nog vermelden dat Ferry als uitvoerder van Kamp bouwbedrijf, voor de goede samenwerking zorgde.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vakkundig en goede communicatie

Vanaf inmeten tot opleveren goede communicatie. Op mijn vragen altijd een goed beargumenteerd antwoord en iets dat wij niet heel mooi vonden in de afwerking werd meteen veranderd. Top bedrijf.

Vakkundig en betrouwbaar

Zeer prettig bedrijf dat geen moeite te veel is. Uitstekende vaklui.

Prima Contact

Prettig contact met Rene en de uitvoerder tijden de bouw van een compleet nieuwe woning. Erg blij met de woning, een pareltje in Heerhugowaard.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Betrouwbaar bedrijf wat kwaliteit levert.

De hele voorkant van het huis kunststof kozijnen, voordeur en isolatieglas latennplaatsen. Keurig personeel, dat uitstekend werk heeft geleverd. Kortom, wij zijn dik tevreden. Het kost wat, maar dan heb je ook iets goeds.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Kamp Bouwbedrijf BV een fijn bedrijf welke zijn afspraken na komt.

Nadat wij Kamp Bouwbedrijf hadden benaderd met de vraag wat de vernieuwing van de kozijnen en beglazing van ons gehele huis zou gaan kosten, begon 'het feest'. Gedurende de overlegfase werd alles goed aan ons uitgelegd. Snapte wij iets niet, of kwamen wij bijvoorbeeld niet uit de kleurstelling, er werd gewoon tijd voor ons gemaakt. Eén en ander monde uit in een prima offerte. Over de vaklui die de klus moesten uitvoeren niets dan lof. Ik heb zelden een groep jonge mensen zo hard en vakkundig zien (samen)werken. Je merkte dat de sfeer en samenwerking goed was. Kort samengevat ben ik blij dat Kamp Bouwbedrijf 'onze' klus heeft uitgevoerd, Henk en Nel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

levering volgens afspraak met prima personeel.

uitstekende vaklui, prettige samenwerking, met als resultaat een mooi afgewerkte aanbouw, schilderwerk, en kozijnenrenovaties.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Beglazing en kozijnen

Heel correct en Goed

Heel correct en Goed

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het eind resultaat van de kunststof kozijnen, is prachtig

Door omstandigheden moesten we langer op onze kozijnen wachten, dan in het contract vermeld was. Dit is naar ons toe gecommuniceerd. Qua communiceren vinden wij nog wel een aandachtspunt, we moesten veel achter het bedrijf aan bellen. Maar dat was gaande voor de klus. Odin heeft grote deels de kozijnen geplaats met af en toe hulp van andere collega's. Hij ging elke dag netjes in overleg met hij ging doen. En liep het even niet goed of anders werd ook dit naar ons gecommuniceerd. Op het eind heeft hij alles netjes afgewerkt en gaf ons advies voor de dagen die volgde. We zijn zeer tevreden met het eind resultaat. Ook financieel tevreden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer kundige mensen die uitstekend werk leveren

Ale werkzaamheden geheel volgens afspraak uitgevoerd. Tom en Stef prima mensen die hun vak verstaan en heel netjes en goed werk hebben afgeleverd. Ik kan dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Via bouwbedrijf Kamp 2 velux dakramen laten vervangen. Van eerste offerte-aanvraag tot en met het plaatsen liep het proces vlot en prettig. Duidelijke communicatie en afspraken mbt offerte. En de ramen zijn kundig geplaatst door de mannen zonder echte overlast. En alles werd weer keurig netjes achtergelaten. Binnen enkele welen alles geregeld. Wij zijn heel blij met onze nieuwe dakramen!

Prima bedrijf

De bouwers . Hun werk vakmanschap en veilig Rustige mensen en prima overleg. Een minpuntje.....ik kreeg een oudere werknemer aan de telefoon,hij was in geen enkel opzicht klantvriendelijk. Jammer.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

De kwaliteit van de bouw is erg goed.

De woning is gebouwd door een prima samenwerking in teamverband met andere bedrijven voor de installaties. Bouwbedrijf Kamp was ook erg goed in de detaillering en dacht actief mee over oplossingen. Het uiteindelijk resultaat: een perfecte en energieneutrale woning. Mede dank zij de goede isolatie en de kierdichte afwerking, levert de all-electricwoning meer energie op dan wordt gebruikt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Verbouwing is uitstekend verlopen

We hadden een verbouwing (binnen en buiten) van een bestaande woning en de totale duur ervan bedroeg 8 weken. We hebben uitstekende ervaringen met Rene Kamp en zijn team en dat geldt ook voor de onderaannemers waarvan gebruik is gemaakt. Zeker een partij om aan te bevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap en prettige omgang met de vaklieden

In maart 2019 een 6 raams Velux dakserre laten plaatsen op zolder. Dit is probleemloos verlopen. De vaklieden hebben perfect werk afgeleverd. Bouwmaterialen zijn afgevoerd en de zolder netjes achtergelaten. Geen omkijken naar gehad. Nogmaals bedankt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

De medewerkers van Kamp waren prettig gezelschap en harde werkers.

Wij zijn heel tevreden over de uitvoering van de klus, de voorbereiding en de oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima werk en snel uitgevoerd

Er zijn nieuwe dubbele ramen aangebracht en een kattenluik. Alles prima uitgevoerd door een vakkundige timmerman en een schilder. Niets op aan de merken.

vriendelijk personeel

Er is bij ons dubbele beglazing aangebracht. Prima werk geleverd. Rustige en nette mannen. Alles daarna keurig opgeruimd en afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden.

Vakmensen

Prima werk geleverd bij het op maat maken van een mechanisme voor kiep/kantel terrasdeuren.

Prima advies en werkoverleg

We genieten super v d nieuwe veranda en tuinschuur! Kwaliteit-/prijsverhoging is top, goed overleg, prima vakwerk en prettig personeel. Wij zijn zeer tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Serre/overkapping

Van begin tot eind goede communicatie/levering en ervaren werknemers

Zeer tevreden over het contact nav de offerte, de opdracht en de levering. Zeer ervaren werknemers die onze opdracht uitvoerden en netjes gewerkt. Kortom, erg tevreden over het geheel.

Prima services en vakmanschap

Goede afspraak op tijd en goed afgeleverd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Vriendelijk, gezellig personeel en jong team met veel kennis!

Het jonge team en gemoedelijke, gezellige sfeer onderling gaven ons direct een goed gevoel. Er zijn korte lijnen, altijd mogelijk iemand even te spreken of langs te komen! Het resultaat is zeker wat wij minstens hadden verwacht en wij zijn heel blij dat we door deze verbouwing weer een lange tijd van ons huis kunnen genieten! Bedankt!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Badkamer, Beglazing en kozijnen

Over Bouwnu