Zeer tevreden over kwaliteit en profess

Klaassen Groep heeft voor ons het voormalige gemeentehuis in Dinxperlo gerenoveerd en gerestaureerd tot een prachtig gezondheidscentrum. We hebben in dit grote project de samenwerking met de mensen van Klaassen als uiterst plezierig ervaren. Tijdens de grootscheepse renovatie van dit monumentale pand zijn we een paar onverwachte uitdagingen tegengekomen. Maar door de vaklieden van Klaasen werd er proactief en constructief meegedacht. Ook ad-hoc aanpassingen en wijzigingen werden snel opgepakt en vakkundig afgehandeld. Mede door de korte lijnen met de vaklieden op de werkvloer is de hele operatie naar volle tevredenheid verlopen en ook nog eens binnen de afgesproken tijd! In een ontspannen sfeer is er heel veel werk verzet. Al met al zijn we zeer tevreden over Klaassen bouwbedrijf en is Klaassen zeker weer van de partij bij een volgend project. Het zijne echte vakmensen met hart voor de zaak.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand

Top bedrijf!

Nieuwbouw vrijstaande woning, op alle fronten goed. Fijn contact met kopersbegeleider, snel bereikbaar en goede communicatie. Geen problemen gehad.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

alleen maar positieve ervaringen gehad met Klaassen.

Zeer prettige en positieve ervaring met Klaassen gehad. Er werd tijd voor ons genomen. Communicatie verliep soepel. Bij vragen kregen we altijd snel reactie. Er was ruimte voor meedenken tijdens het proces. Hierbij ook bruikbare adviezen mogen ontvangen. We zijn nog altijd blij met de oplevering van onze nieuwbouw woning.

Vakwerk.

Snel en prima werk geleverd..

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Garage/schuur, Dak, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima bouwpartner, geen enkele minpuntje

Van begin tot oplevering prima geregeld. Nemen de tijd voor je en pakken problemen snel op voordat het echt een probleem wordt. Communicatie met onderaannemers verloopt soepel.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Badkamer

Degelijke bouwer

Een degelijke en betrouwbare aannemer, die ook goed meedenkt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede aannemer met korte lijnen

De slogan "meerbouwwaarde" van de KlaassenGroep wordt zeker waargemaakt. Op de verbouwing liep het proces vanaf de eerste afspraak tot aan de oplevering soepel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Dramatisch en zeer teleurstellend

Onbetrouwbare partij. Onkundige en onbetrouwbare medewerkers die ons het plezier van een nieuwbouw woning grotendeels hebben weggenomen. Liegen, verdraaien, slecht communiceren, slecht opvolgen, geen enkel pro activiteit, inkoop beleid is slecht. Onderaannemers waar ze mee werken leveren een bedenkelijk niveau werk af. Kennis en kunde van de eigen mensen is soms ook ver te zoeken. 7 maanden na de oplevering zitten we nog met opleverpunten en discussie. We hangen de vlag uit als we straks van Klaassen af zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Snelle reactie op vragen en goede afwerking van onze bouw

De ervaringen zijn op alle vlakken positief te noemen. Als er al iets was werd dit binnen gestelde termijn opgepakt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Moeizaam en slechte communicatie

Een nieuw huis bouwen wat een super ervaring moet zijn is een ergenis. Communicatie met bouwbegeleidster is slecht en moeizaam. Deadlines worden zo na voren gehaald terwijl de bouw lang op zich laat wachten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu