Knaap heeft ons droomhuis gebouwd.

Het hele traject is uitstekend gelopen. Van eerste contact tot de oplevering is het een aangename samenwerking geweest. Jeroen van der Knaap heeft ons uitstekend begeleid. Enig manco vonden wij de oplevering. Dat werd ineens een kille zakelijke transactie, door de houding van de verantwoordelijke project leider op verschillende opleverpunten. Dat heeft een nare nasmaak gegeven. Gelukkig is daarna alles netjes weer opgepakt door Jeroen, die de punten vlot en netjes heeft afgehandeld.

Flexibel en klantgericht

Geen zin om in te vullen

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

teleurstellend traject van een moeizaam proces en woning die niet voldoet aan de verwachtingen voora

Zie boven

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Over Bouwnu

Over Knaap Maatwoningen BV

Knaap Maatwoningen realiseert vrijstaande woningen in elke stijl in regio Zuid-Holland. Met 95 jaar ervaring als regionaal bouwbedrijf staan wij garant voor kwaliteit en duurzaamheid. Uw eigen wensen en idee├źn zijn bij ons altijd het uitgangspunt. We denken graag met u mee. Maak een afspraak in onze showroom voor een vrijblijvend gesprek met een van onze adviseurs