Een degelijke aannemer die meedenkt, doet wat hij zegt en goed werk aflevert.

Deze aannemer heeft onze zorgaanbouw gerealiseerd. Onze externe opzichter wilde bij de oplevering graag wat puntjes noemen, maar moest concluderen dat het allemaal 'gewoon degelijk en goed gebouwd was'. In het bouwproces is de aannemer toegankelijk, hij denkt mee, komt met oplossingen, maar kan ook luisteren naar de wensen van de klant. De verhouding tussen kwaliteit en prijs is goed, maar je zit bij deze bouwer niet voor een dubbeltje op de eerste rang.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? N.v.t.
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Flexibel, meedenkend & netjes

Koelman Bouw is een prettige aannemer die meedenkt met zijn klant. Voor de verbouwing van ons huis moesten we vanwege uitstel van het verkrijgen van de vergunning twee keer wachten om te kunnen starten. Dat was geen probleem voor Koelman. Het werk werd zeer netjes uitgevoerd en er werd altijd opgeruimd. Na de verbouwing nog gratis service gehad op enkele punten die niet volledig naar tevredenheid waren uitgevoerd. Ook werd er altijd overlegd voordat er meerwerk werd uitgevoerd en er werd meegedacht hoe een praktische oplossing te realiseren was. De kosten van meerwerk waren wel iets minder scherp dan de offerte, maar dat is volgens mij bij elke aannemer zo. Koelman maakt gebruik van enkele onderaannemers. Het is duidelijk dat deze goed op elkaar zijn ingespeeld en daarom kan Koelman een volledige verbouwing aanbieden met echte vaklui. Kortom, zeer tevreden en zou Koelman zeker aanbevelen aan anderen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer
  • Ging het om een nieuwbouw project? N.v.t.

Geweldige aannemer

Koelman Bouw B.V. heeft voor ons een tweetal grote verbouwingen uitgevoerd. We zijn begonnen met een uitbouw aan de achterzijde van ons huis en daarna is ook de gehele zolderetage verbouwd. De kracht van deze aannemer is zijn enorme ervaring en het vakmanschap van de werknemers. Als ontwerper had ik zelf echt specifieke wensen ten aanzien van het ontwerp en materiaalgebruik. Deze zijn tot in detail goed uitgevoerd. Koelman Bouw denkt mee en is zeer oplossingsgericht. En tijdens de uitvoer wordt er super netjes gewerkt. Niet de goedkoopste aannemer, maar het prijsverschil is het absoluut waard. Ik zou het zo weer over doen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Tevreden met het resultaat

Koelman heeft hele capabele mensen in dienst en werkt met leverenciers die kwaliteit leveren. De mannen werken graag door en dat is superfijn, maar kan soms wat wrijving veroorzaken als er keuzes gemaakt moeten worden die niet altijd over 1 nacht ijs gemaakt kunnen worden. Wel strikt met extra werk (goede afspraken maken dus), maar ze zijn daarin andersom ook consequent (eigen inschattingsfouten worden ook zelf hersteld zonder dat door te rekenen). Verder zijn de uitegvoerde klussen duidelijk vakwerk. We zijn erg blij met het resultaat en zullen Koelman ook voor andere klussen overwegen.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Keuken

Afwerking stucadoor belabberd. Geen oplossing

Mijn huis is in de winter verbouwd. Geen CV in een koude periode. Stucadoor werk kende een lange droogtijd. Wanden zijn niet mooi geworden. Hechting een probleem. Aannemer geeft niet thuis voor een oplossing. 1 muur in de woonkamer ronduit lelijk. Uberhaupt communicatie een probleem. Dak geisoleerd. Waarom geen beter advies isolatie materiaal?

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Overige, Badkamer, Keuken
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu