Traineren en met halve waarheden weer met een kluitje in het riet sturen.

Slecht werk en bedrieglijk tot tegen frauduleus aan in de afwerking. Ook schuwen ze illegale koppelverkoop methoden niet. Ze doen en zeggen alles om maar niet terug te hoeven komen. We hebben al hun excuses wel gehoord. "Dat staat niet in het bouwbesluit" of "we zijn niet verplicht om een trapleuning te plaatsen in een nieuw bouwhuis". Het mooiste vind ik nog wel dat als je een te probleem meld ze alles net zo lang uitstellen tot ze kunnen zeggen; "nee hoor de garantie is daar al op verlopen". Ja deu na 5 jaar heen en weer mailen wel. Maar toen ik het melde 3 maanden na oplevering zat de garantie er nog op.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Over Koenen Bouw BV

Koenen Bouw is een bouwbedrijf dat voornamelijk opereert in noorden en oosten van Nederland. Wij ontwikkelen en realiseren uiteenlopende projecten op het gebied van wonen, werken, winkelen en recreƫren. Dat doen we voor gemeenten, corporaties en andere opdrachtgevers, al dan niet in samenwerking met partners. Kleinschalig, maar ook veelomvattend en complex. Trajecten waarbij het aankomt op innovatief vermogen en organisatietalent. Wij hebben naast onze afdeling nieuwbouw ook een speciale afdeling voor Bouwservice en Onderhoud.

Over Bouwnu