Slechte communicatie en weinig controle en correctie van onderaannemers

In voortraject weinig informatie beschikbaar. Informatie die beschikbaar was zeer mager en zonder kwaliteitscriteria. Kopersbegeleiding kon weinig informatie verstrekken. Vragen werden maar half beantwoord. Koper moet constant blijven vragen en antwoorden kwamen zeer traag. Afspraken werden niet gehonoreerd. Bouwvertraging zonder opgave van reden en altijd achteraf. Afwerking binnen zeer matig (latje op latje op kier werkwijze) Behandeling opleverpunten matig. KWA verstopt zich achter onderaannemers en controleert deze te weinig.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

zeer slechte nazorg

kom eens tot actie en los de laatste punten op.

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer, Vloer

Prima service en vriendelijk personeel.

Voor en tijdens de bouw prima service, kan ietwat beter gecommuniceerd worden welke termijn zijn verbonden aan de in te leveren meer-/minderwerk lijsten. Na oplevering perfecte service van de uitvoerder ontvangen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte communicatie en houding uitvoerder

Een redelijk gebouwd object maar niet in verhouding de prijs kwaliteit verhouding

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

niet van toepassing, er was geen communicatie

Personeel , de begeleiders van de bouw, niets op aan te merken voorkomend attent kwamen afspraken na.

Over Bouwnu

Over Kondor Wessels Amsterdam BV

Bij Kondor Wessels Amsterdam zien we onszelf vooral als een gewoon bouwbedrijf. We doen wat een bouwbedrijf moet doen en waarin het goed moet zijn: bouwen. Ons grootste specialisme is onze veelzijdigheid. Als allround bouwer houden we ons bezig met grote en middelgrote projecten in de utiliteits- en woningbouw maar ook met grote en kleine projecten in de Renovatie en Onderhoud. Daarbij hebben we veel voordeel van onze ervaring met binnenstedelijk bouwen. Wij hebben een speciale afdeling Renovatie en Onderhoud die verantwoordelijk is voor het onderhoud van een aantal Amsterdamse Woningbouwverenigingen, beheersmaatschappijen en bedrijven.