Een betrouwbare aannemer die topkwaliteit levert.

Wij hebben in het verleden voor verschillende grote en kleine klussen aannemers ingeschakeld, maar Kraan aannemers hoort wat ons betreft bij de top. Voor ons is het belangrijk dat we een aannemer kunnen vertrouwen. Bij de firma Kraan was dat gevoel er vanaf het begin. Deskundig en eerlijk advies bij het bespreken van de opdracht, een heldere en gespecificeerde offerte, duidelijke en prettige communicatie tijdens de uitvoering van de werkzaamheden, oog voor details en aandacht voor de afwerking. Je merkt aan alles dat ze er plezier in hebben een mooi resultaat te leveren. Van harte aanbevolen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Denkt mee en levert naar afspraak

Na een hele goede ervaring met het bouwen van een uitbouw op de eerste etage hebben we Jan ook gevraagd om een dakkapel te plaatsen. Beide projecten zijn volgens afspraak gestart en afgerond waarbij er tijdens de projecten goed meegedacht werd. Zelfs het verplaatsen van een muurtje en extra stucen tijdens het project waren geen enkel probleem. Al met al zeer tevreden en een aanrader!

Lekkage professioneel verholpen

Ivm poreuze tegels, kregen wij lekkage in het souterrain. Wij hebben verschillende aannemers benaderd, maar niemand wilde deze klus aannemen. Totdat we bij Kraan aannemers terecht kwamen en zij ons met hun kennis van zaken aangaven wel de klus te kunnen klaren. Na goed overleg met Jan Kraan, waarbij hij goed luisterde naar onze wensen heeft hij ons terras heel mooi opgeknapt. Er werd netjes en schoon gewerkt. Ook heel belangrijk er werd ook meegedacht wanneer werkzaamheden konden plaatsvinden. En nog belangrijker alles is weer waterdicht.

Aannemer van topkwaliteit

In het voorjaar van 2020 heeft Kraan een grote verbouwing aan ons huis uitgevoerd. Vanaf de fase van offerte tot oplevering zijn wij zeer tevreden. Werkzaamheden werden zeer gedetailleerd vastgelegd en uitgevoerd, afspraken werden nagekomen en iedere dag werd de bouwplaats opgeruimd en netjes achtergelaten. Kraan aannemers zal niet de goedkoopste aannemer zijn maar je weet wel precies waar je aan toe bent, geen onverwachte kosten of onvoorzien meerwerk. Tot slot was het altijd heel prettig samenwerken met alle medewerkers van Kraan, met name met Arno en John die altijd voor ons klaar stonden als dat nodig was.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bijzonder prettig bedrijf levert hoge kwaliteit.

Toen wij met de architect onze aanbouw ontwierpen, was het meteen duidelijk dat niet zomaar elke aannemer dit zou kunnen. Het bijzonder fraaie ontwerp is met veel zorg en vakmanschap gebouwd. Omdat wij tijdens de verbouwing thuis bleven wonen was het bovendien prettig om een aannemer op het werk te hebben die dat begrijpt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Aannemer die het zeker mooier maakt!

Hele fijne betrouwbare mensen met vakkennis, werken nauwkeurig, halen de gestelde termijnen en maken je huis echt mooier! De firma Kraan heeft diverse klusjes bij ons verricht en elke keer goede communicatie en zeer te spreken over het resultaat! Zeker aan te bevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top team goede vakmensen in dienst

Goede communicatie niks is te veel. Afwerking perfect personeel hebben verstaan van zaken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Levert prachtig werk en een goede service!

Top service! Mooi werk en fijne bouwers om mee te werken. Een absolute aanrader!

Oplossingsgericht, denkt mee, vakmensen

Zes maanden verbouwing van een 90 jaar oud pand. Verrassingen worden inventief en service gericht opgelost. Vakmensen in dienst, die ook oog hebben voor de opdrachtgever. Oplossingsgericht, afspraak is afspraak en communicatie lijnen zijn kort. After sales uitstekend!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmanschap, heel fijn om mee te werken.

fa. Kraan heeft ons appartement volledig verbouwd. Hele prettige communicatie, ook met de buren, en er is echt meegedacht. Afspraak is afspraak en de kwaliteit is top!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer, Overige

Uitstekend!

Sinds enkele jaren hebben wij zowel zakelijk als privé diverse verbouwingen/renovaties door Jan Kraan en zijn team, naar volle tevredenheid, laten uitvoeren. Het prettige van dit bedrijf is dat ze praktisch alle expertises in huis hebben en dus weinig tot geen aanspraak hoeven te maken op derden. Buiten dat: Afspraak is afspraak! Wat je afspreekt komen ze na. Wij kunnen dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Geweldig en meedenkend bedrijf

Kraan aannemers, is een gerenomeerd bedrijf, meedenkend en advies voor de klant. Vakmanschap ten top.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer, Onderhoud/service, Overige

Wat een verademing de Firma Kraan👍👍

Januari 2018 begon de firma Kraan aan de grote klus met de totale verbouwing van mijn appartement. Grondig van te voren met men R vd Lee en Jan Kraan alles besproken en op papier gezet, waardoor er achteraf geen tegen vallers waren. Op z’n Rotterdams ‘duidelijkheid ‘ Zo prettig dat. De uitvoering onder aanvoering van A.Roosendaal verliep naadloos en er werd over bepaalde technische hobbeltjes oplossingsgericht nagedacht perfect. Vaklui en netjes werd er gewerkt. Ik zag vooraf erg tegen deze verbouwing op,wat absoluut achteraf niet nodig was geweest. Kortom: vaklui, duidelijkheid, meedenken en super aardige mensen chapeau Firma Kraan!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Kraan maakt het echt mooier.

De renovatie van ons pand uit 1928 was omvangrijk en we verwachtten ook wel met de nodige niet zichtbare gebreken te maken te krijgen. Die waren er volop. Dan ben je extra blij met een aannemer, een voorman en vakmensen die kennis en kunde in huis hebben om het op te lossen en prettig zijn in de omgang. De offerte was bijna een boekwerk en is ook heel wat keren bijgesteld. Het is nu een jaar geleden dat na het strippen de opbouw begon, het is haast niet meer voor te stellen hoe het was. Eigenlijk is het een nieuw huis in oude muren. Het dak, de voorzetwanden, plafonds, elektriciteit, leidingen, CV en de trappen het is allemaal vervangen en maatwerk in overleg. Het is ongelofelijk wat er in een half jaar is neergezet.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima werk geleverd door zeer kkantvriendelijke medewerkers.

Zeer uitgebreide offerte. Alles was mogelijk. Er werd heel fijn meegedacht en advies gegeven. De uitvoering verliep geweldig. Zeer vakkundig, klantgericht en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een betrouwbare en vakkundige aannemer

Kraan Aannemers heeft in de periode februari t/m mei 2016 ons appartement in Hillegersberg volledig verbouwd. Op voordracht van twee betrouwbare referenties hebben wij deze werkzaamheden aan dit bedrijf gegund. De planning alsmede de kostenraming zijn volledig gerespecteerd en wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Nu, anderhalf jaar later, zijn we nog steeds deze mening toegedaan. Het bedrijf is aanbevelingswaardig.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Over Bouwnu