Wat een verademing de Firma Kraan👍👍

Januari 2018 begon de firma Kraan aan de grote klus met de totale verbouwing van mijn appartement. Grondig van te voren met men R vd Lee en Jan Kraan alles besproken en op papier gezet, waardoor er achteraf geen tegen vallers waren. Op z’n Rotterdams ‘duidelijkheid ‘ Zo prettig dat. De uitvoering onder aanvoering van A.Roosendaal verliep naadloos en er werd over bepaalde technische hobbeltjes oplossingsgericht nagedacht perfect. Vaklui en netjes werd er gewerkt. Ik zag vooraf erg tegen deze verbouwing op,wat absoluut achteraf niet nodig was geweest. Kortom: vaklui, duidelijkheid, meedenken en super aardige mensen chapeau Firma Kraan!!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Kraan maakt het echt mooier.

De renovatie van ons pand uit 1928 was omvangrijk en we verwachtten ook wel met de nodige niet zichtbare gebreken te maken te krijgen. Die waren er volop. Dan ben je extra blij met een aannemer, een voorman en vakmensen die kennis en kunde in huis hebben om het op te lossen en prettig zijn in de omgang. De offerte was bijna een boekwerk en is ook heel wat keren bijgesteld. Het is nu een jaar geleden dat na het strippen de opbouw begon, het is haast niet meer voor te stellen hoe het was. Eigenlijk is het een nieuw huis in oude muren. Het dak, de voorzetwanden, plafonds, elektriciteit, leidingen, CV en de trappen het is allemaal vervangen en maatwerk in overleg. Het is ongelofelijk wat er in een half jaar is neergezet.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Prima werk geleverd door zeer kkantvriendelijke medewerkers.

Zeer uitgebreide offerte. Alles was mogelijk. Er werd heel fijn meegedacht en advies gegeven. De uitvoering verliep geweldig. Zeer vakkundig, klantgericht en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Dakkapel/dakraam
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een betrouwbare en vakkundige aannemer

Kraan Aannemers heeft in de periode februari t/m mei 2016 ons appartement in Hillegersberg volledig verbouwd. Op voordracht van twee betrouwbare referenties hebben wij deze werkzaamheden aan dit bedrijf gegund. De planning alsmede de kostenraming zijn volledig gerespecteerd en wij zijn zeer tevreden met het resultaat. Nu, anderhalf jaar later, zijn we nog steeds deze mening toegedaan. Het bedrijf is aanbevelingswaardig.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement