Hoge kwaliteit, uitstekende strakke planning

De bouw van onze nieuwbouwwoning is zeer voorspoedig verlopen. In 114 werkbare dagen is ons prachtige huis opgeleverd. En het had nog sneller gekund, als de woning iets beter droogde. De mannen kregen complimenten tijdens de opleveringskeuring van Vereniging Eigen Huis. Goede laagdrempelige communicatie, staan altijd voor je klaar. Er wordt gedacht in oplossingen, ook al is het (bijna) onmogelijk. Ook over (bijna) alle onderaannemers zijn wij tevreden. Buitengewoon vakwerk heeft men geleverd. De (water)installateur moet nog even de puntjes op de "i" zetten. Mochten we het ooit weer in ons bol krijgen om een nieuwbouwwoning te willen bouwen, zouden wij zeker weer gebruik maken van de diensten van deze mannen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Gewoon goed!

Samenwerking is gewoon goed! Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Zo blijf je optimaal op de hoogte! Ook als je keuzes maakt via externe partijen, communiceren ze als er verbeteringen kunnen worden gemaakt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Super fijn bedrijf! De mannen weten wat ze doen en waar ze het over hebben. De korte lijnen zorgen voor een goede communicatie als er iets is of vragen als er vragen zijn. Hele nette afwerking bij oplevering en nog geen 10 oplever punten. Zeker weten een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Best

Kwaliteit

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Overige, Onderhoud service, Badkamer, Vloer

Kwaliteit

Zeer vriendelijke jongens. Waar veel mee te overleggen valt. Als klant sta je op nummer 1.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Een goed bedrijf dat werkt met echte vakmensen

Zeer nette afwerking en prettige werknemers

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vaklui

Nuchtere mensen met een hoog niveau van (af)werken. Tip: Met mensen die totaal geen ervaring hebben met nieuwbouw mag er nog beter gecommuniceerd worden. Wij hebben totaal geen verstand van bouwen oid en we hadden af en toe het gevoel dat de communicatie wel van onze kant moest komen (niet als erg vervelend ervaren maar het kan beter. Voorbeelden daarvan zijn; - Het 2e dakraam - Plafondhoogte op zolder, deze heb ik niet aangegeven maar vinden wij te laag ivm een afdekvloer van 15cm die nog gestort moet worden (wij hoopten dat jullie ons zouden adviseren om het plafond daarom iets hoger te doen) Kortom; Enorme vaklui en de communicatie is niet storend maar kan wel beter.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede service, goed mee te overleggen

Wij zijn zeer tevreden over M2 bouw. Jullie konden snel beginnen met de bouw. Korte bouwperiode. Staan altijd open voor overleg. Top!

M2 bouw is een proffessioneel en zeer betrouwbare partner om te bouwen

M2 bouw is zeer proffessioneel en super flexibel qua overleg. Een bedrijf waar volgens een strakke en belangerijk zeer betrouwbare planning gewerkt wordt! Zaken die niet goed zijn worden zeer snel opgelost en in goed overleg is er van alles mogelijk.

Deskundig & betrokken!

Betrokken bij de bouw. En goed bereikbaar. M2 komt zelf met oplossingen en handige tips. Werkt met veel bedrijven samen uit de regio. Woning snel en (op enkele kleinigheden na) goed opgeleverd. We zijn tevreden. Bedankt heren!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Super alles tot in de puntjes geregeld ,nooit ergens op hoeven te wachten

Tja ,in 1 woord geweldig Nooit hoeven te wachten op mensen of materialen Flexibel ,en korte lijnen ,wekelijks facturen die altijd kloppen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Kelder, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vakkundige verbouwing met prachtig resultaat!

Het was fijn dat alles overlegd kon worden, de klant is echt koning bij M2. we zijn heel erg blij met het resultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Badkamer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bouwers met klasse, oog voor detail, ze weten wat mooi is!

Rick en Hans van der Most zijn perfecte bouwers, die oog hebben voor detail. In het voortraject bespreken ze de wensen van de klant uitvoerig. Maar ze geven ook kritisch commentaar op wat mooi (óf juist niet mooi) is. Gedegen resultaat in grote maar ook kleine dingen, die de woning aantrekkelijker maken. Communicatie met hen is heel toegankelijk en makkelijk. Korte lijntjes en heel transparant. Het eindresultaat van onze woning is derhalve helemaal top! Perfect binnen de afgesproken bouwtermijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vakkundig, grote inzet, betrouwbaar en sterk in communicatie

Onze ervaringen zijn uitstekend. Vanaf het moment van het eerste overleg, tot het verkrijgen van de offerte, tot de start en voortgang in de bouw toonden beide broers en hun medewerkers zich als betrouwbaar, vakkundig, servicegericht, met grote inzet en sterk in de communicatie. Er is een prachtige aanbouw gerealiseerd aan onze oorspronkelijke keuken. Hierbij werd zelfs de oorspronkelijke planning gehaald, nadat de start van de bouw uitgesteld moest worden vanwege een late vriesperiode.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Keuken, Vloer

Zeer goed bevallen

Deskundig, vriendelijk, houdt zich aan afspraken. Wij zijn alleen maar positief

Goede service en vakmanschap

Alle werkzaamheden, planning en advies waren top geregeld!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen

Zeer tevreden!

We zijn zeer tevreden over M2 bouw. Meedenkend, er is veel mogelijk in overleg. Onze woning is zeer keurig opgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Persoonlijk, korte lijnen, adequaat, meedenkend, behulpzaam, teamwork

Vanaf het begin tot het eind van de bouwperiode hebben wij altijd het gevoel gehad dat Hans en Rick voor ons klaar stonden. Tekeningen doornemen aan de keukentafel, vragen met betrekking tot de bouw werden altijd binnen een dag beantwoord, zij proberen echt met je mee te denken en zijn flexibel. Nu de bouw is afgerond kunnen wij met een goed gevoel terugkijken op de bouwperiode en kunnen zeggen dat M2 bouw echt vakwerk heeft geleverd!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Super ervaring met korte lijnen en een meer dan uitstekende planning !

Een hele fijne ervaring. Duidelijke communicatie (meedenken) voor- en tijdens de bouw met M2 en onderaannemers. Zeer strak schema "planning is planning" , woning zelfs eerder dan de opgegeven periode opgeleverd. Eindresultaat volledig naar wens . Hans en Rick "en mannen" bedankt !!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Secuur en fijn om mee te werken.

Alles is mogelijk, overleg en communicatie zeer goed. Levert kwaliteit en zorgt voor een goed eindresultaat. Houd zich aan de afspraken, en ondanks het slechte weer (sneeuw,vorst) de opleverdatum kunnen halen. Kortom een bouwbedrijf waarmee je zorgeloos je huis kunt bouwen. Zal het anderen ook zeker aanraden. M2 bouw bedankt voor de fijne samenwerking.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer goed geplande bouwperiode met prima communicatie!

Na een bouwperiode van 16 weken is onze woning prima opgeleverd. Dankzij een nauwkeurige planning en goede samenwerking. De snelle comminicatie was voor ons prettig. De bouw is geheel naar onze wensen verlopen!

Vakmensen

Een goede firma om zaken mee te doen. Komen afspraken na en staan voor kwaliteit.

Over Bouwnu

Over M2 Bouw