Vakkundige verbouwing met prachtig resultaat!

Het was fijn dat alles overlegd kon worden, de klant is echt koning bij M2. we zijn heel erg blij met het resultaat!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Badkamer, Keuken

Bouwers met klasse, oog voor detail, ze weten wat mooi is!

Rick en Hans van der Most zijn perfecte bouwers, die oog hebben voor detail. In het voortraject bespreken ze de wensen van de klant uitvoerig. Maar ze geven ook kritisch commentaar op wat mooi (óf juist niet mooi) is. Gedegen resultaat in grote maar ook kleine dingen, die de woning aantrekkelijker maken. Communicatie met hen is heel toegankelijk en makkelijk. Korte lijntjes en heel transparant. Het eindresultaat van onze woning is derhalve helemaal top! Perfect binnen de afgesproken bouwtermijn.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Vakkundig, grote inzet, betrouwbaar en sterk in communicatie

Onze ervaringen zijn uitstekend. Vanaf het moment van het eerste overleg, tot het verkrijgen van de offerte, tot de start en voortgang in de bouw toonden beide broers en hun medewerkers zich als betrouwbaar, vakkundig, servicegericht, met grote inzet en sterk in de communicatie. Er is een prachtige aanbouw gerealiseerd aan onze oorspronkelijke keuken. Hierbij werd zelfs de oorspronkelijke planning gehaald, nadat de start van de bouw uitgesteld moest worden vanwege een late vriesperiode.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Keuken, Vloer

Zeer goed bevallen

Deskundig, vriendelijk, houdt zich aan afspraken. Wij zijn alleen maar positief

Goede service en vakmanschap

Alle werkzaamheden, planning en advies waren top geregeld!

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen

Zeer tevreden!

We zijn zeer tevreden over M2 bouw. Meedenkend, er is veel mogelijk in overleg. Onze woning is zeer keurig opgeleverd.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Persoonlijk, korte lijnen, adequaat, meedenkend, behulpzaam, teamwork

Vanaf het begin tot het eind van de bouwperiode hebben wij altijd het gevoel gehad dat Hans en Rick voor ons klaar stonden. Tekeningen doornemen aan de keukentafel, vragen met betrekking tot de bouw werden altijd binnen een dag beantwoord, zij proberen echt met je mee te denken en zijn flexibel. Nu de bouw is afgerond kunnen wij met een goed gevoel terugkijken op de bouwperiode en kunnen zeggen dat M2 bouw echt vakwerk heeft geleverd!!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Super ervaring met korte lijnen en een meer dan uitstekende planning !

Een hele fijne ervaring. Duidelijke communicatie (meedenken) voor- en tijdens de bouw met M2 en onderaannemers. Zeer strak schema "planning is planning" , woning zelfs eerder dan de opgegeven periode opgeleverd. Eindresultaat volledig naar wens . Hans en Rick "en mannen" bedankt !!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Secuur en fijn om mee te werken.

Alles is mogelijk, overleg en communicatie zeer goed. Levert kwaliteit en zorgt voor een goed eindresultaat. Houd zich aan de afspraken, en ondanks het slechte weer (sneeuw,vorst) de opleverdatum kunnen halen. Kortom een bouwbedrijf waarmee je zorgeloos je huis kunt bouwen. Zal het anderen ook zeker aanraden. M2 bouw bedankt voor de fijne samenwerking.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Zeer goed geplande bouwperiode met prima communicatie!

Na een bouwperiode van 16 weken is onze woning prima opgeleverd. Dankzij een nauwkeurige planning en goede samenwerking. De snelle comminicatie was voor ons prettig. De bouw is geheel naar onze wensen verlopen!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Vakmensen

Een goede firma om zaken mee te doen. Komen afspraken na en staan voor kwaliteit.

Over Bouwnu

Over M2 Bouw