Super tevreden!

Fijn contact, snelle reactie en tijdens de verbouwing goede communicatie en goed advies gehad! Strak werk geleverd! Super blij met de nieuwe badkamer!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Fantastisch bedrijf

Goede communicatie. Voor de bouw een werkschema ontvangen, zodat we precies wisten wat er elke week gebeurde. Gemaakte afspraken worden nagekomen. Goed op elkaar afgestemde samenwerking met andere vakmannen. En een prachtig eindresultaat. Dikke pluim!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Erg blij dat we voor M2 hebben gekozen!

Hoewel we in eerste instantie een andere keuze dachten te maken, zijn we bijzonder blij dat we uiteindelijk toch voor M2 hebben gekozen. Alles (maar dan ook echt alles) is voorspoedig verlopen. Niet de aannemer was de vertragende factor, maar de vergunningsverlening vanuit de gemeente bepaalde het moment van starten met de bouw. En hoewel die vergunning net iets langer op zich liet wachten dan gehoopt, was M2 in staat om het huis eerder op te leveren dan in eerste instantie gepland! Ook vanuit de keurmeester van vereniging eigen huis waren er louter positieve woorden te horen (niet vreemd, als de 5 genoteerde punten nauwelijks van belang zijn en evengoed dezelfde middag al grotendeels zijn verholpen). Snel en prettig in de communicatie. Zoek je nog een aannemer en is M2 een optie? Niet langer nadenken en gewoon mee in zee gaan!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professioneel, denken goed mee en komen afspraken na.

Mijn ervaring met M2 is zeer positief. Een team met aardige en sociale medewerkers. De medewerkers zijn daarnaast professioneel, vakkundig en betrokken. De organisatie en planning is strak en alle afspraken zijn nagekomen. In de toekomst zou ik zeker weer een beroep op ze doen en ik zou zeker het bedrijf aanraden aan familie/vrienden en anderen.

Super aannemer!

Gedurende de hele bouw en aanloop ernaartoe een hele fijne ervaring, hele goede communicatie, goede planning en super mooi eindresultaat! Ook iedereen die er werkt super vriendelijk en professioneel. Ik zou iedereen echt aanraden met M2 te werken, snel en perfect resultaat!

Een premium ervaring

Ze hebben bij ons de kozijnen vervangen en dat ging snel, netjes en volgens afspraak. De werknemers die hier bezig zijn geweest waren sociaal en dachten ook mee met oplossingen voor het afwerken. Elke dag werd er na het werken een stofzuiger door het huis gehaald en werd er netjes opgeruimd. Al met al een fijne ervaring waarbij ik als klant ontzorgt werd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Echt vakwerk en deskundige medewerkers.

En na het werk alles netjes opgeruimd

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer tevreden over het hele verbouw project

De jongens van M2 bouw hebben gezorgd voor een vlotte verbouwing door een goede planning en heldere communicatie. Daarnaast hebben ze kwalitatief hoogstaand werk afgeleverd en waren ze altijd bereikbaar voor afstemming en vragen. Dit vooral door vakkundig personeel die met je mee denken in oplossingen en in staat zijn de verbouwing overstijgend te bekijken. Ook na oplevering heeft M2 gezorgd voor een goede afhandeling.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakkundig, no-nonsense en resultaat gedreven aannemer

Met de bouw van onze nieuwbouw woning hebben wij M2Bouw als een betrouwbare partner ervaren. Rick en Hans hebben een no-nonsense mentaliteit, waarbij ze realistisch, duidelijk en laagdrempelig zijn. In redelijkheid valt er veel te overleggen. Ook de medewerkers op de bouw hadden dezelfde mentaliteit, waardoor wij de samenwerking tijdens de bouw als zeer prettig hebben ervaren. M2Bouw heeft een strakke planning en komt deze ook na. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Daarnaast hanteren zij een hoog afwerkingsniveau.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ik kan iedereen M2 Bouw aanraden!

De communicatie was duidelijk, transparant en snel. Ook na oplevering stonden ze waar nodig snel voor ons klaar en werden onze vragen gauw beantwoord en opgelost. We zijn meer dan tevreden over het geleverde resultaat en de samenwerking. Wij kunnen iedereen aanraden om de bouw door M2 te laten uitvoeren!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

M2bouw is een prettige, betrouwbare en kwalitatief hoogstaande aannemer.

De offerte en planning zijn zeer duidelijk. Alle communicatie verloopt zeer prettig. De mannen die het werk uitvoeren denken op een goede manier met je mee en voeren het werk niet uit "omdat het zo op de tekening staat." Daardoor wordt het eindresultaat nog mooier dan je had gehoopt. Iedere dag wordt de bouwplaats opgeruimd en schoongemaakt achter gelaten. We hebben dezelfde ervaring in het verleden met het maken van een aanbouw aan onze woning. De planning is strak en transparant zodat je precies weet waar je aan toe bent en kunt verwachten wanneer e.e.a. gereed is. We kunnen M2bouw van harte aanbevelen bij iedereen!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer

geweldig vakwerk geleverd.

super contact met Hans en Rick, alles perfect verbouwd ook door de werknemers goed werk geleverd, geen klachten en geen punten bij het het opleveren dus erg blij met de verbouwing en het resultaat

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Vakmannen!

Duidelijke afspraken die ook werden nagekomen. Het geleverde werk zijn wij zeer tevreden over; echte vakmensen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Realisatie overeenkomstig de afspraak.

Aanbouw is precies gelijk aan oorspronkelijk huis opgeleverd. Niet te zien dat het later is gebouwd. Korte communicatielijnen. Snelle oplossing voor kleine aandachtspuntjes. Vlot en netjes gewerkt. Soepele samenwerking tussen alle onderaannemers zoals loodgieter, elektricien, metselaar enz.

Perfecte samenwerking.

Van begin tot eind een perfecte samenwerking. Ten alle tijden bereikbaar en snelle en accurate communicatie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Je kunt je geen beter bouwbedrijf wensen, geweldig!

Vanaf het eerste contact gelijk super communicatie en meedenken. Met beide benen op de grond, samen keuzes maken, die de bouw volledig ten goede komen. We zijn bijna bij het eindresultaat, wat een vakmanschap en wat mag M2 Bouw trots zijn op het resultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Perfecte aannemer!

M2bouw is een professioneel en vriendelijk top bedrijf. Woorden als plannen, meedenken, uitvoeren en een zeer fijne communicatie passen erg goed bij M2bouw! Het gehele team was tijdens de bouwperiode altijd goed benaderbaar en zeer vriendelijk. Wij hebben ons droomhuis, maar mochten we nog een keer gaan bouwen dan kiezen we zeker weten weer voor M2bouw. Een echte aanrader!!!

Topbedrijf

Kwaliteit, klantgerichtheid, afspraak is afspraak, maatwerk. Wat wil je nog meer?

Kwaliteit en op tijd

M2bouw goed in het overleg en maakt het mooi

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Uitstekende ervaring!

Onlangs is onze nieuwe woning opgeleverd. Dit was de vierde keer dat wij een woning hebben laten bouwen en zondermeer het meest prettig verlopen bouwproces. Normaal gesproken levert het laten bouwen van een woning best veel stress en onzekerheden op, maar met M2Bouw liep alles vanaf het begin vlot en gesmeerd. De korte lijntjes met eigenaren Rick en Hans dragen daar zeker aan bij. Ze denken mee, hebben goede tips, reageren snel op vragen en issues en zitten gedurende het hele bouwproces zelf ook kort op de bal. Onze ervaring is dat M2Bouw een mooie woning bouwt, traditioneel werk, de bouwplaats is vrijwel altijd opgeruimd en netjes (wat voor ons een belangrijke indicator is voor hoe het bouwbedrijf z’n werk doet) en logistiek en planning zijn top! Onze woning is uiteindelijk drie weken eerder dan planning opgeleverd. Vijf maanden bouwtijd! M2Bouw is vast niet de goedkoopste, maar ons inziens wel een van de beste!

Perfect!!!

Goeie afspraken, prettige medewerkers, keurig werk geleverd. Kortom ...... meer dan tevreden!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Top bedrijf, vriendelijk en denken mee.

Vriendelijk bedrijf denken mee, komen afspraken na en werken zeer netjes. M2 komt zelf ook met tips en ideeën. Bij oplevering lopen ze alle punten na en wat nog moet worden verbetert lossen ze op. Kortom een top bedrijf.

Over Bouwnu