Vriendelijk, behulpzaam, goede communicatie en nette bouw.

MBB is een betrouwbaar bouwbedrijf dat goed communiceert tijdens het bouwtraject. De verkoopbegeleiding is goed geregeld en ook na de oplevering blijft die communicatielijn open door middel van een goede nazorg.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Uitstekende communicatie voor, tijdens en na de bouw.

Het gehele proces - van aankoop tot ná oplevering - is voor ons zorgeloos verlopen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Wat de woning betreft vriendelijke sfeer en altijd wel een praatje met Dik Matton

Naar zo langzamerhand blijkt is het voortraject een zeer ondoorzichtige activiteit geweest. Het bouwtraject zelf wat betreft de woningen steekt daar wonderwel bovenuit.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Tijdige oplevering, goede communicatie gedurende de bouw en vriendelijk personeel

Op aspecten als tijdigheid, goede communicatie tijdens de bouw en vriendelijk personeel is niets aan te merken. Het is jammer, dat de communicatie vooraf over onderdelen zoals trappenhuis en parkeerterrein door Trabis en/of Mbb zo slecht was. Dat geldt ook voor het einde van de bouw als blijkt, dat beide onderdelen worden opgeleverd op een wijze, die eigenaren als kwalitatief onvoldoende ervaren. Er zijn geen mogelijkheden meer en ook geen tijd om het naar een hoger niveau te tillen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Professionele, correcte uitvoering van het appartement

Duidelijke communicatie, persoonlijk contact

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Uitstekende bouwer

Wij zijn zeer tevreden over de woning door MBB gebouwd

matig

zie boven

Vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

Zeer positief!

Zeer positief.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Verschrikkelijke afwerking van klachten en opleverpunten

Na een bouwtijd van bijna een jaar werd ons huis eind 2016 eindelijk opgeleverd. In het algemeen zijn wij te spreken over de geleverde kwaliteit. De communicatie tijdens de bouw en de afhandeling van opleverpunten en klachten is echter dramatisch. Inmiddels is onze woning ruim een jaar geleden opgeleverd en nog steeds staan er opleverpunten open. Ook klachten die in de eerste drie maanden na oplevering kenbaar zijn gemaakt moeten nog afgehandeld worden. Zelfs inmenging van de directie van MBB en de bemiddeling van Woningborg (welke de bewoners in gelijk stelde) heeft ruim 2 maanden na het gesprek nog niet geleid tot een oplossing. De algemene bouwkwaliteit is prima echter de onderdelen "nakomen afspraken", "advies" en communicatie verdienen eigenlijk nog niet eens één ster!

Tijdens de bouw goede service. Na de oplevering zijn we uit beeld

Tijdens de bouw goede service. Na de oplevering zijn we uit beeld

Over Bouwnu

Over MBB

Consumentgericht bouwen, particulier opdrachtgeverschap en product op maat zijn actuele labels die de nieuwe houding naar de woningmarkt belichamen. MBB richt haar marktbenadering en organisatie hierop in door introductie van het open bouwproces en een vast aanspreekpunt gedurende het gehele traject. MBB anticipeert ook door in een vroeg stadium voor de klant interessante opties in het aanbodpakket te integreren. Dat kan heel ver gaan, bijvoorbeeld door vormen van dienstverlening in het huisvestingsproduct en -traject te integreren. Sinds de introductie van het keurmerk Klantgericht Bouwen heeft MBB zich onafgebroken weten te kwalificeren.