Uitstekende bouwer

Wij zijn zeer tevreden over de woning door MBB gebouwd

matig

zie boven

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk personeel

Zeer positief!

Zeer positief.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Verschrikkelijke afwerking van klachten en opleverpunten

Na een bouwtijd van bijna een jaar werd ons huis eind 2016 eindelijk opgeleverd. In het algemeen zijn wij te spreken over de geleverde kwaliteit. De communicatie tijdens de bouw en de afhandeling van opleverpunten en klachten is echter dramatisch. Inmiddels is onze woning ruim een jaar geleden opgeleverd en nog steeds staan er opleverpunten open. Ook klachten die in de eerste drie maanden na oplevering kenbaar zijn gemaakt moeten nog afgehandeld worden. Zelfs inmenging van de directie van MBB en de bemiddeling van Woningborg (welke de bewoners in gelijk stelde) heeft ruim 2 maanden na het gesprek nog niet geleid tot een oplossing. De algemene bouwkwaliteit is prima echter de onderdelen "nakomen afspraken", "advies" en communicatie verdienen eigenlijk nog niet eens één ster!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Tijdens de bouw goede service. Na de oplevering zijn we uit beeld

Tijdens de bouw goede service. Na de oplevering zijn we uit beeld

Over Bouwnu

Over MBB

Consumentgericht bouwen, particulier opdrachtgeverschap en product op maat zijn actuele labels die de nieuwe houding naar de woningmarkt belichamen. MBB richt haar marktbenadering en organisatie hierop in door introductie van het open bouwproces en een vast aanspreekpunt gedurende het gehele traject. MBB anticipeert ook door in een vroeg stadium voor de klant interessante opties in het aanbodpakket te integreren. Dat kan heel ver gaan, bijvoorbeeld door vormen van dienstverlening in het huisvestingsproduct en -traject te integreren. Sinds de introductie van het keurmerk Klantgericht Bouwen heeft MBB zich onafgebroken weten te kwalificeren.