Samenwerking leidt tot een prachtig eindresultaat

Hoe wilt u wonen en wat zijn uw wensen? Dat was de eerste vraag die ons gesteld werd. Een vraag die ons bij geen enkel ander bouwbedrijf gesteld is. Dit waren dan ook bouwbedrijven die vanuit een catalogus min of meer standaard woningen aanbieden. Mensink begint met een blanco vel papier. Een heel andere benadering. Maar wel een benadering waarbij in het ontwerptraject nog geen exacte prijs kan worden opgegeven. Daar moet je wel mee om kunnen gaan. Na een aantal schetsen kwam Joeri Loozeman uiteindelijk met een prachtig ontwerp. Precies zoals we voor ogen hadden. Tijdens de bouw goed contact met de bouwbegeleider Arjan Schutte en de jongens op de bouwplaats Alex en Niels. Tijdens de bouw waren we altijd welkom en hebben we zelfs een aantal klussen zelf kunnen doen. Het resultaat mag er zijn en we wonen er inmiddels met veel plezier. Tijdens de oplevering heeft Vereniging Eigen Huis een lijstje met opleverpunten aangeleverd. Dezelfde middag nog stonden er 2 man van Mensink om de meeste punten direct op te lossen. Perfect! 4,5 sterren dik verdiend, maar altijd ruimte voor verbetering van kleine puntjes.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Professioneel en zeer vriendelijk!!

Mensink heeft bij ons een uitbouw aan de bestaande woning geplaatst! In het beginstadium hebben ze goed meedacht in de opties en kosten. Ook het contact met de gemeente voor de vergunning kon ik met alle vertrouwen overlaten aan Mensink. Tijdens de bouw verliep alles op rolletjes en kwamen er zeer vriendelijke vaklui aan het werk die ook nooit te beroerd waren om mij tips te geven voor andere klusjes in het huis! Als er iets afgeweken moest worden van het originele plan, dan ging dit altijd in goed overleg zodat wij altijd wisten waar we aan toe waren! Het eindresultaat van onze aanbouw mag er zeker wezen en is precies zoals we gezamelijk bedacht hebben!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Toegankelijk, en open bedrijf vanaf het begin een prima gevoel bij.

De bouw liep met recht perfect vanaf de start en er werd consequent aan gewerkt. Kwaliteit is goed er is met zorg gebouwd en de mensen hadden plezier in het bouwen. we zijn minder tevreden over het stucwerk, de stucadoors lukte het goede bouwwerk niet goed af te werken, muren niet vlak en met name in scheidingen tussen en plafon gewoon niet netjes afgewerkt. voor ons was het niet sous klaar en dat komen we elke dag weer tegen. raad u aan om stucwerk na aanbrengen te controleren op kwaliteit maar ook of ze er geen smeer bende van maken. Afplakken voordat je gaat stucen. heb getwijfeld over de 5 sterren maar ben over het resultaat dik tevreden.

Vakwerk

Mensink heeft meerdere klussen bij ons uitgevoerd en kiezen niet voor niets opnieuw voor hen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Overige, Keuken

Degelijk werk, super duidelijk over kosten!

Mooi werk geleverd, hele goede mensen aan het werk, snel geen tegenvallers. En vanaf begin af aan samen sturen op bouwkosten. echt een aanrader.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur, Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Onderhoud service
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een top samenwerking met betrokken vakmensen van het begin tot het eind.

We hebben met plezier samengewerkt met Mensink Bouwbedrijf. Tijdens de sloop hebben ze naar alle tevredenheid de asbestsanering gedaan. In deze fase heeft Marten een mooi ontwerp gemaakt voor onze schuurwoning. In de periode van de bouw was er betrokkenheid van zowel de bouwvakkers als het kantoorpersoneel. Iedereen van Mensink dacht goed mee en waar nodig werden er aanpassingen gedaan. We merkten echt dat ze er alles aan deden om het optimale eindresultaat te realiseren. Hierbij was Mensink ook altijd flexibel en in overleg was er veel mogelijk. We zijn zeer tevreden over het eind resultaat en zouden Mensink Bouwbedrijf iedereen aanbevelen

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Heel erg prettig samengewerkt, afspraak = afspraak en de kwaliteit erg goed!

Het hele proces is van begin tot eind plezierig geweest. De mensen van Mensink waren altijd goed bereikbaar en namen echt de tijd voor ons. Gemaakte afspraken werden goed nagekomen en er waren ook veel proactieve communicatie en adviezen. We merkten dat ze niet alleen ons huis bouwden maar ook zelf graag een goed resultaat wilden neerzetten en dat is gelukt !

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vol vertrouwen aan de klus begonnen maar blijkt nu een nachtmerrie voor ons.

In 2011 hebben wij een recreatiegebouw laten bouwen die in 2012 is opgeleverd. Wij vinden het nog steeds een mooi gebouw maar het dak is een ware nachtmerrie. Meerdere keren lekkage gemeld maar omdat wij het volste vertrouwen in deze aannemer hadden jammer genoeg niet per mail of op papier. De dakramen zijn verkeerd geplaatst, schroeven verkeerd ingedraaid en verkeerde gaten dichtgemaakt met kit, door weersinvloeden laat dit allemaal los gevolg nog meer lekkage. Te weinig panlatten gebruikt waardoor sommige platen op het dak klapperen, loodslabben vastgemaakt met dubbelzijdig plakband. Oplossingen met lapmiddelen zolang het zit,zit het, erg jammer. Dhr. Mensinkj heeft net zo lang gepraat want dat kan hij tot de 5 jaar garantie verlopen waren. Hij heeft ons met een enorme puinhoop achtergelaten en een prijskaartje voor een nieuw dak van ongeveer € 20.000 euro. Zo zie je maar weer hoe je je in iemand kunt vergissen dus ga je met deze aannemer in zee zorg dat je alles op papier hebt dan kun je er nog werk van maken. Voor ons is het te laat. Frima Mensink bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Prettige samenwerking, van eerste schetsen tot en met de oplevering! Heel professioneel.

Mensink heeft ons droomhuis gebouwd en we zijn daar elke dag blij mee en dankbaar voor!

zie onder

Een huis bouwen heeft niets te maken met stenen, het is pure emotie, en dat hebben ze bij Mensink begrepen!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakmanschap met aandacht, heel plezierig.

Bij de verbouwing van onze boerderij hebben wij van het maken van de tekening tot en met de nazorg veel deskundigheid en klantgerichtheid ervaren. Het team dat bij ons was had oor voor onze wensen en mogelijkheden. En het resultaat is heel mooi. dank! Anne en Albert

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Serre/overkapping, Isoleren (deel) woning, Vloer

Creatief, flexibel en mensgericht.

Mensink is een bedrijf van jonge, betrokken en meedenkende vaklui. Gedurende de bouw is er ruimte voor verbeteringen, zowel van onze kant als door hen zelf aangebrachte verbeteringen. Ze streven naar vakwerk. Oplevering vindt in vertrouwen en in goed overleg plaats.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Mensink is een bedrijf waar je OP kunt bouwen en MEE kunt bouwen

Met grote tevredenheid kijken we terug op de periode dat onze woonboerderij verbouwd is door bouwbedrijf Mensink. Al vanaf het begin hadden wij een zeer prettig contact met Marten Jansen, die ons ideeën heeft aangedragen hoe te verbouwen. Deze ideeën zijn uitgevoerd door bouwbedrijf Mensink, waarbij we wederom gedurende de hele verbouwing (5 maanden) een zeer prettig kontakt hadden met Gonard én zijn werknemers (Leon, Morris, Michel). Wijzigingen werden zonder problemen nog doorgevoerd en ook kwam de aannemer met goede ideeën en/of oplossingen. Nimmer hoorden wij de werknemers mopperen of kregen wij de indruk dat zij met tegenzin bij ons aan 't werk waren (ook al was het soms ronduit koud in ons onverwarmde huis). Al met al zijn we super tevreden en heel erg blij met het resultaat! Wij willen en zullen dan ook zeker dit bedrijf aanbevelen bij anderen die (ver)bouw plannen hebben. Hulde aan "Team Mensink"!

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Dakkapel/dakraam, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning

Over Bouwnu