Professioneel, vakkundig en meedenkend.

Wij hebben Milbouw als een zeer vakkundig en professioneel bedrijf ervaren. Naast het uitstekende advies werden de werkzaamheden uitstekend uitgevoerd en afspraken altijd nagekomen. Wij zijn zeer te spreken over Milbouw.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Goed idee, perfect uitgevoerd volgens afspraak.Alles goed verlopen

Alle deskundigheid aanwezig.Goede service/nazorg.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Goede service. Zeer vriendelij, secuur personeel.

Zeer vriendelijk, secuur personeel dat ook meedenkt en eventueel tijdens de bouw , aanpassingen, in overleg uitvoert. Bij eventueel weer een project zullen we het zeker weer op deze manier doen. Zeer goed bevallen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Heel goed, competent, denken mee en komen afspraken na.

Hebben diverse aanpassingen gedaan voordat wij onze huidige woning betrokken hebben.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Top Fijne communicatie, meedenken, snelle en goede uitvoering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

100 % goed op alle gebieden.

In zeer korte termijn moest er noodgedwongen een redelijk ingrijpende verbouwing plaatsvinden. De aanbouw (schuur en opslagruimte) moest slaapkamer badkamer en wasruimte worden. Dit traject van advies / offerte / tot realisatie is echt top opgepakt door Marcel en zijn team. Ook voor het contact en de nazorg achteraf niets dan lof!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer goed geholpen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Degelijk bedrijf met vriendeljjke medewerkers.

Soepele samenwerking. Advies/ontwerp en uitvoering onder 1 dak werkt plezierig. Orde en netheid en nazorg zouden iets beter kunnen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Denkt mee, levert goed werk. Top service

Bij de renovatie van ons oude boerderijtje levert Milbouw regelmatig materialen en voert beton-, metsel- en timmerwerk uit. En als er dan stormschade is komen ze, zodra het veilig is, de herstellingen uit voeren

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Dak, Vloer, Beglazing en kozijnen

prima advies perfecte uitvoering

Wij hebben Milbouw BV verzocht een vast trap naar zolder te realiseren Het ontwerp en de uitvoering zijn zodanig geweest dat het een aanwist voor de woning is geworden. Wij zijn zeer tevreden over Milbouw BV en hebben zullen hen zeker opnieuw inschakelen als we nieuwe plannen hebben.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Keurig bedrijf nette behandeling vriendelijk personeel.

Als leverancier prima behandeld en up to date vragen no nonsens. Juiste belangstelling voor producten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Betrouwbaar in afspraken, degelijk werk leverend en vriendelijke werklui.

Enkele kleine karweien door het bedrijf laten doen, zoals het aanbrengen van daglichtkokers in keuken,badkamer en werkkamer; metselen van een stenen bloembak en vervangen van plinten in de hal van het huis. Bij elk van die karweien werd goed geadviseerd en gecommuniceerd over het hoe en waar precies. Dit werd steeds door goede en ook vriendelijk vaklui uitgevoerd geheel volgens de planning.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Vloer, Keuken, Badkamer

Prima service en komt alle afspraken na.

Duidelijke afspraken en vriendelijk personeel. Zeer vakkundig. Het van tevoren afgesproken tijdspad klopt helemaal.

Goed bedrijf goede vakmensen

Ervaring is goed afspraken kunnen beter Bouw iets langer geduurd

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Garage/schuur

Soepele samenwerking

Aardige mensen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Heel fijn, meedenkend, communicatief, volgens planning, het ideale traject!

Voor onze verbouwing aan onze gezinswoning waren we opzoek naar een fijne partner die communicatief is, meedenkt, openstaat voor onze ideeën maar ook tips en grenzen aangeeft op basis van kennis ervaring. Na enkele malen met bedrijven aan tafel te hebben gezeten waar telkens de communicatie, planning of klik ver te zoeken was kwamen we in gesprek met Marcel van Milbouw. We wisten direct dat het goed zat. Daar waar we behoefte aan hadden gaf Marcel ons. Een meedenkende parter in budget en mogelijkheden met ruimte voor eigen invulling, zeer communicatief. Het werd voor aanvang van dag tot dag gepland en alle keuzes en adviezen uitgebreid uitgelegd en onderbouwd wanneer we er naar vroegen. Het financieel plaatje, op maat naar ons budget was voor aanvang duidelijk en werd volledig uitgevoerd zoals beschreven. Milbouw gaat met klanten om zoals het hoort als je het ons vraagt maar je niet vaak tegenkomt in de bouwwereld. Van eerste gesprek tot facturatie, niks dan lof voor Marcel van Hest en zijn team. Wij raden iedereen Milbouw van harte aan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Overige

5 sterren met recht verdiend!

Wij hebben onze bestaande woning laten renoveren door Milbouw. Goede tijdsplanning, duidelijke afspraken met uitstekende onderaannemers. Marcel die alles in goede banen leidt en die met je meedenkt. Prijs-kwaliteit heel goed. Onze verbouwing heeft 2 maanden geduurd, maar door deze strakke planning is het ons 100% meegevallen. Kortom een bedrijf die met recht van ons 5 sterren krijgt!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Gewoon goed hele leueke constructieve samenwerking

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Milbouw staat voor kwaliteit en top afwerking

Wij werken al jaren met Milbouw. Gezellig en vriendelijk personeel (je bent immers maanden bij elkaar). Goede en duidelijke aannemer. Hij is tevens architect, wat zeer makkelijk is bij ideeen en uitvoeringen. Prijs kwaliteitverhouding is prima. Er wordt echt niks afgeleverd wat niet meer dan voldoende is. Bij nood ook altijd bereikbaar en behulpzaam. Wij vinden het een prettig bedrijf om mee samen te werken!

Over Bouwnu