Slecht

Probleem gehad met de deklijst van het dakkapel en zeer onprofessioneel en onbeschoft afgehandeld door Peter langenhuizen.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed bedrijf met prima medewerkers

Onze nieuwbouwwoning was een tijdje geleden, ondanks een aantal restpunten, in goede orde opgeleverd. De restpunten zijn voor het merendeel opgelost in goed overleg. Ik ga er vanuit dat de paar openstaande restpunten ook in goed overleg opgelost worden. Vragen werden en worden vrijwel altijd snel beantwoord.

Goede snelle communicatie

Eerste ervaring met de bouw van een nieuwbouw woning maar geen vraag was te veel. Goede communicatie waardoor wij een prettige ervaring hebben gehad.

Slechte oplevering en communicatie

Tijdens de bouw was er slechte communicatie. Dit mede door de tijd van Corona heel erg belangrijk was en na mijn mening beter had gekunnen door kijken naar mogelijkheden. De vooroplevering was extreem slecht het huis was totaal nog niet zo ver af. Bij de oplevering was het huis ook in slechte staat samen met vereniging eigen huis hadden we 58 opleverpunten. Ook hun waren verbaasd naar de staat van oplevering hoe slecht deze was. Ook het opknappen van de helft van de opleverpunten is slecht gedaan zonder enige vakmanschap. De rest van de opleverpunten is de vraag wanneer deze worden opgelost. De gevels moeten opnieuw gemetseld worden wat ook onbekend is wanneer dit wordt gedaan. Ook moest de badkamer perse geplaatst worden omdat dit waterdicht opgeleverd moest worden. Nu blijkt na het verwijderen van de tegels dat dit totaal niet waterdicht gemaakt is omdat er geen kimband gebruikt is of iets dergelijks. En zo zijn er nog enorm veel mankementen op te noemen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ons nieuwe huis is een grote aanfluiting

Heb vele jaren voor van Wanrooij gewerkt daarom dacht ik dateert ook een huis kochten dat aan de van Wanrooij kwaliteit zou voldoen maar dat kan mullerbouw nog op geen 95 % bij halen heb wel spijt dat er dit huis hebben gekocht zo slecht en dan ook nog niks doen aan de opleveringen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Communicatief zowel in de verkoop begeleiding als plaatselijk op de bouw met de uitvoerder.. TOP!

Bij een volgende aankoop zeker een pré om met Muller in zee te gaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Sommige punten zeer matig!!!

Vondt sommige dingen slecht afgewerkt en na gekeken.. bijv. Urine in het toilet.. waar geen water op stond en niet doorgespoeld was.. de onder dorpel van schuifpui was al beschadigd bij oplevering en niet meer te repareren.. meer werk punten vergeten lozen leiding voor de elektra.. wordt daarna maar door de vloer gesleufd en zo bietje weg gefrot.. Zou geen nieuwbouw meer kopen als muller aannemer is

• Vakmanschap N.v.t.

Rustig en professionele bouwvakkers

Als kraan machinist heb ik veel te maken met bouwvakkers, en van deze jongens kan ik zeggen dat veiligheid voorop staat. Altijd goede communicatie, duidelijke hijstekens en meedenken aan veiligheid en alle risico's. Toppers.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Positieve insteek bij de mensen op kantoor en op de werkvloer.

De communicatie met het kantoor en op de werkvloer verliep helder en soepel. Vragen en problemen werden adequaat opgepakt en opgelost. Het eindresultaat was zeer bevredigend. Hoogwaardige bouw! En weinig verbeterpunten bij de oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Helder, duidelijk, houdt zich aan de afspraken en denkt mee

Muller Bouw is een erg prettig bouwbedrijf. Netjes in de afwerking bij oplevering meekijken en absoluut nergens over zeuren. Handelt alles snel af. Ik ben dik tevreden over het hele proces en het eindresultaat. Nu alleen nog de buitenbestrating.... Dat is op dit moment nog niet gerealiseerd (4 weken na oplevering). Dus het aantal sterren kan nog dalen :-)

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Profesionele organisatie en flexibel als het gaat specifice wensen

Prima ervaring tot op heden. ook al onze wensen zijn uiteindelijk gehoord en toegepast. samenwerking met firma van Wanrooy ging moeizaam en daar zit wat mij betreft ruimte voor verbetering. persoonlijk hadden wij meer behoefte aan meer kijkersdagen maar het was nooit geen probleem om een keer extra te komen kijken wanneer dit vooraf afgestemd was. verder wil ik afsluiten dat het tot op heden wij het bouwproces positief hebben ervaren en kwaliteit mag er zeker zijn!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

prima bouw netjes opgeleverd alles.

prima bouw netjes opgeleverd alles.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wachten in stilte, het resultaat mag er zijn!

In de beginperiode tijdens het maken van meerwerkkeuzes zouden mogelijkheden die niet op de standaard meerwerklijst staan beter uitgelicht mogen worden. Alles is mogelijk maar dat weet niemand. Tussen het vaststellen van je keuzes en de vooroplevering hoor je heel erg weinig van de voortgang. Als je gaat kijken zie je dat er gewerkt wordt maar je hebt geen idee wat ze hebben gedaan en wat ze gaan doen. Het is erg jammer dat hier niet meer over wordt gecommuniceerd. De standaard badkamer leverancier (Van Wanrooij) is een erg vervelend bedrijf. De keuze valt hier wel snel voor omdat je de badkamer dan voor oplevering in je huis hebt. Zorg ook eens voor een B-optie in de regio, zoals bij de keukens is gedaan met Altis, met dezelfde voordelen als Van Wanrooij. Buiten deze negatieve punten zijn we heel erg tevreden met onze nieuwe woning. Er zijn kwalitatief goede materialen gebruikt, ziet er netjes uit en vanaf het moment dat we de sleutel in bezit hadden was de nazorg ook dik in orde. Met een speciaal compliment richting de Projectleider/voorman op de bouw. Dik in orde!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

mijn ervaring met van wanrooij is niet zo goed , terwijl ik 12 jaar geleden ook gebouwd heb op piekenhoef , en toen alles met van wanrooij perfeckt was. mijn reden is , als je belt over iets , zeggen ze we bellen terug , bellen dus nooit terug , moet je zelf weer doen. nalevering van defeckte of niet goed afgeleverde spullen duren lang , zit nu nog steeds te wachten op verlichting in badkamer spiegel , oplevering huis was 17-07 dit betreft niet muller bouw

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede vriendelijk en duidelijke communicatie.

Met Mullerbouw alleen goede ervaring maar onderaannemer van Wanrooij als zeer onpersoonlijk en zelfs dwingend ervaren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Qua vakmanschap wel goed zover we kunnen beoordelen

Professioneel bedrijf met weinig oog voor de klant. Weinig zelfreflectie bij meerwerkposten waarvan oorzaak niet ( alleen ) aan klant kunnen worden toegeschreven.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne samenwerking, geduld en luisterend oor

Rob was de uitvoerder van project jacobskamp Den Dungen. Was fijn om mee te werken. Veel geduld en eerlijk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie en informatie verstrekken kan beter

Muller was de onderaannemer van het nieuwbouwproject. Het was moeilijk om iemand te kunnen bereiken. Met vragen werd je van het kastje naar de muur gestuurd tussen de hoofdaannemer en Muller. Ook jammer dat de oplevering zo is uitgelopen en dat je hier weinig tot geen informatie over kreeg.

Cooperatief en betrokken

Samenwerking was over het algemeen goed. Een persoonlijk compliment voor Rob Oliemeulen die ons elke weer geduldig met raad en daad heeft bij gestaan en overeind bleef in een tsunami van beslommeringen. Groot respect! Wij wensen u en hem in het bijzonder prettige feestdagen! Bas en Cathy [kavel 510] p.s De inspecteur van VEH gaf het huis een 7,5 - 8

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede communicatie die vertrouwen wekt

We zijn tevreden over de werkwijze van Muller Bouw. We hebben persoonlijk geen ervaring met nieuwbouw en dan lijkt het bouwen van een nieuwe woonwijk een chaotisch verlopende puzzel. En dan gaat er ook wel eens wat mis, dat kan bijna niet anders. We hadden een prettig communicerende, rustig blijvende uitvoerder, die er op gericht was om eventuele problemen voor ons op te lossen. Ook na de oplevering blijft hij voor eventualiteiten nog even ons aanspreekpunt. Prettig en vertrouwenwekkend. Ondanks dat er hier en daar ook enkele dingen mis gingen.

Vakkundig en behulpzaam.

Helaas te weinig personeel om alles op tijd af te werken en/of andere oorzaken (toeleveranciers, ZZP'ers), waardoor mijn huis wel is opgeleverd, maar feitelijk nog heel veel moet gebeuren om daadwerkelijk van een oplevering te spreken. Ik heb het geaccepteerd opdat ik verder kan. De personen die ik op de bouw gesproken heb, zoals de uitvoerder en diverse medewerkers en/of ZZP'ers hebben allemaal keihard gewerkt voor een goed resultaat. Zonder voldoende handjes is dat erg moeilijk!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

laatste oplevering moet nog komen, dusss……………. maar tot nog toe oke

Heb weinig te maken gehad met jullie, oplevering wat kleine puntjes, voor de rest viel het ons erg mee

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Onze ervaring met Müller Bouw is goed geweest. Hier en daar wel wat verbeterpunten maar dat zal je altijd wel houden. Probeer vooral met Nederlandse vakmensen te blijven werken ook al weet ik dat er veel mensen te kort zijn in de bouw. Blijf investeren in de Nederlandse jongeren want dat betaald zich in de toekomst terug. Goedkoop is duurkoop zeggen wij hier vaak. Maar hou vooral vast aan mensen zoals onze uitvoerder Roel Ketelaars!! Komt wat ie belooft na en is recht door zee en soms wat nors maar los wel je problemen mee op. Ondanks dat het voor ons allemaal te lang geduurd heeft (dat horen jullie vast vaker). Communicatie via van Wanrooij en volg je woning vind ik echt belabberd en ik snap dat het voor jullie sneller is maar er is niks zo fijn om een gesprek 1 op 1 tijdens de bouwperiode te hebben. Al met al zijn wij echt tevreden met ons nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Karin Wirtz en Danny van der Meijden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

problemen worden opgelost mullerbouw denkt in oplossingen niet in problemen.

problemen worden opgelost mullerbouw denkt in oplossingen niet in problemen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte oplevering, veel punten, weinig verantwoordelijkheid vanuit de uitvoerder.

Tijdens de oplevering zijn er veel punten geconstateerd die ook door de verantwoordelijke eigenlijk al gezien zouden moeten zijn. Dit kan beter. Daarnaast zijn er best wel wat schoonheidsfoutjes gemaakt waar niet altijd meer een oplossing voor is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Keuken

Gotenweg 17 5342PP OSS

Over Muller Bouw BV

Muller Bouw is een kwalitatief hoogwaardig bouwbedrijf uit Oss, actief in de woningbouw, utiliteitsbouw en projectontwikkeling. Renovatie en onderhoud zijn ondergebracht in Muller Bouwservice. Het is een echt familiebedrijf, waarbinnen inmiddels de derde generatie actief is. Muller Bouw kenmerkt zich door een combinatie van Brabantse gemoedelijkheid en een professionele, zakelijke werksfeer, waarin zowel de ruim tachtig eigen werknemers als onze opdrachtgevers zich al jaren thuis voelen. Sleutelwoorden zijn dan ook degelijkheid en betrouwbaarheid. Hiermee wordt een goede basis gelegd voor het realiseren van projecten, een ‘fundament voor kwaliteit’, zoals ons motto luidt.

Over Bouwnu