nvt

nvt

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Overige, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Keuken, Vloer

Netjes en zorgvuldig gebouwd, communicatie kan beter

De woning is netjes en kwalitatief goed opgeleverd. Eventuele restpunten zijn snel opgepakt. Communicatie laat wel te wensen over. Uiteindelijk gaat het echter om het eindproduct wat mij betreft, dus in die zin zeker aan te bevelen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Een betere ben ik nog niet tegen gekomen.

Alles duidelijk goede begeleiding een prima bedrijf en een topper als uitvoerder. Geen vraag is te veel. Hier kan de concurrent nog wat van leren

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Volgende keer bouwen we sowieso weer met NBU! ze denken met je mee en staan klaar voor al je vragen!

het hele traject is super vlot verlopen. gedurende de bouw werden we veelvuldig op de hoogte gehouden van de vorderingen. we konden altijd telefonisch contact opnemen, niets was teveel. we hebben het echt als een heel prettige tijd ervaren. Nu lekker genieten van ons fantastisch nieuwe huis!

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak

Prima bouwpartij met uitzonderlijk goede uitvoerder!

Vooral de uitvoerder maakt het visitekaartje van NBU wel compleet. Goede en duidelijke communicatie, meedenkend in belang van NBU en klant. Overall gezien, prima partij, alleen selectie van betrokken leveranciers / aannemers zou eens goed naar gekeken moeten worden...

Mooie bouw, veel mogelijkheden

Niet goed

Vooral de afwerking en de afwerking van de afwerking was zeer slecht

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Goede service, goede kwaliteit in een mooie wijk

We hebben een goed gevoel bij deze organisatie. Ze hebben ons altijd goed geholpen.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Netjes opgeleverd en goede services

Goede ervaringen mee gehad, netjes opgeleverd en elke klacht wordt serieus genomen.

Nieuebouwproject

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Een bouwbedrijf wat zijn afspraken nakomt met mensen in huis die weten waar ze over praten.

Wij hebben een prettige ervaring met de NBU. De NBU is bereikbaar voor vragen gedurende de bouw van je woning en staan ervoor de kwaliteit die ze beloven na te komen. Dit laten ze zien door de service die na de oplevering nog geboden wordt. Ze zijn duidelijk in hun communicatie over de vorderingen van de bouw en laten tijdig weten wanneer je kunt komen kijken of wanneer de oplevering plaats vindt. Kortom een bouwbedrijf wat je de bouw van je nieuwbouwhuis kunt toevertrouwen.

snelle reactie, wel veel gedoe over dakpannen

snelle reactie, wel veel gedoe over dakpannen

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Erg afhankelijk van de mensen die het werk doen

Communicatie was prima, echter een kopers begeleider die slechts 2 dagen werkt... Redelijk wat open punten na oplevering. De kwaliteit is enorm afhankelijk van wie dit op komt lossen.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Slecht in het toegeven van fouten, maar gelukkig goed in het oplossen ervan.

Mooi project met mooie woningen (remise Princenhage) korte tijd voor beslissingen meerwerk (mede door vakantieperiode) minder tevreden over aantal Samenwerkingspartners: (sanitair (plieger) beperkt aanbod in showroom. stroperig offerte proces zonnepanelen leverancier/installateur erg inflexibel Leverancier binnendeuren (nagenoeg geen mogelijkhden om deuren "life" te zien. Alles moet via internet. Showroom is ver weg en zeer beperkt aantal tijdstippen open.

Prachtig eindresultaat!

Communicatie met de verkoopbegeleiding loopt soms wat stroef, maar er is qua meer- en minderwerk heel veel mogelijk. De woning wordt uiteindelijk helemaal naar je eigen wensen opgeleverd!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Meedenkend, eerlijk en bijzonder klantvriendelijk.

In de aanloop, de bouw en de oplevering van onze nieuwe woning zijn we goed, tijdig en vriendelijk geïnformeerd. Waren we welkom om de bouwplaats te betreden om kort dingen door te meten, onze vragen te stellen en/of onze zorgen te uiten. De uitvoerder dacht met ons mee en was uitermate deskundig, betrokken en vriendelijk. Zonder meer zou ik NBU aanbevelen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Voldoende, maar vooral door onderaannemers een lage score

NBU heeft een mooi project, en mooi ontwerp. Echter in de afhandeling met onderaannemers voor o.a. sanitair, dak, stucwerk merk je dat daar de winst gemaakt wordt ten koste van de koper. Dus NBU zelf wil het goed doen, maar bij uitvoering gaat het mis.

Deskundige bouwers!

Deskundige bouwers!

complimenten voor deze bouwer

prima samenwerking met kopersbegeleiding, uitvoerder heeft een zorgvuldige oplevering verzorgd. Prima resultaat

Goede koopbegeleiding en aannemer

Bij oplevering heeft de aannemer ook kritisch mee gekeken naar eventuele gebreken. Deze waren er niet veel maar werden meteen gemaakt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Mooie bouw en goede service vanuit de uitvoerder!

De start was wat stroef met het beantwoorden van vragen en het verwerken van de meerwerkoffertes. Maar verder is alles naar wens verlopen en hebben we een hele aangename bouwperiode ervaren welke ook zoals verwacht is opgeleverd. Het enige puntje van aandacht is de behandeling van het huis door de werknemers zodra er kostbare producten in het huis verwerkt zijn zoals de tegels in de badkamer. Hier mag wat zorgvuldiger mee omgegaan worden.

Over Bouwnu

Over Nederlandse Bouw Unie BV