Erg afhankelijk van de mensen die het werk doen

Communicatie was prima, echter een kopers begeleider die slechts 2 dagen werkt... Redelijk wat open punten na oplevering. De kwaliteit is enorm afhankelijk van wie dit op komt lossen.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap
Slecht in het toegeven van fouten, maar gelukkig goed in het oplossen ervan.

Mooi project met mooie woningen (remise Princenhage) korte tijd voor beslissingen meerwerk (mede door vakantieperiode) minder tevreden over aantal Samenwerkingspartners: (sanitair (plieger) beperkt aanbod in showroom. stroperig offerte proces zonnepanelen leverancier/installateur erg inflexibel Leverancier binnendeuren (nagenoeg geen mogelijkhden om deuren "life" te zien. Alles moet via internet. Showroom is ver weg en zeer beperkt aantal tijdstippen open.

Prachtig eindresultaat!

Communicatie met de verkoopbegeleiding loopt soms wat stroef, maar er is qua meer- en minderwerk heel veel mogelijk. De woning wordt uiteindelijk helemaal naar je eigen wensen opgeleverd!

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap
Meedenkend, eerlijk en bijzonder klantvriendelijk.

In de aanloop, de bouw en de oplevering van onze nieuwe woning zijn we goed, tijdig en vriendelijk geïnformeerd. Waren we welkom om de bouwplaats te betreden om kort dingen door te meten, onze vragen te stellen en/of onze zorgen te uiten. De uitvoerder dacht met ons mee en was uitermate deskundig, betrokken en vriendelijk. Zonder meer zou ik NBU aanbevelen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? (Ctrl + klikken) Aanbouw/dakopbouw
Voldoende, maar vooral door onderaannemers een lage score

NBU heeft een mooi project, en mooi ontwerp. Echter in de afhandeling met onderaannemers voor o.a. sanitair, dak, stucwerk merk je dat daar de winst gemaakt wordt ten koste van de koper. Dus NBU zelf wil het goed doen, maar bij uitvoering gaat het mis.

Deskundige bouwers!

Deskundige bouwers!

complimenten voor deze bouwer

prima samenwerking met kopersbegeleiding, uitvoerder heeft een zorgvuldige oplevering verzorgd. Prima resultaat

Goede koopbegeleiding en aannemer

Bij oplevering heeft de aannemer ook kritisch mee gekeken naar eventuele gebreken. Deze waren er niet veel maar werden meteen gemaakt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
Mooie bouw en goede service vanuit de uitvoerder!

De start was wat stroef met het beantwoorden van vragen en het verwerken van de meerwerkoffertes. Maar verder is alles naar wens verlopen en hebben we een hele aangename bouwperiode ervaren welke ook zoals verwacht is opgeleverd. Het enige puntje van aandacht is de behandeling van het huis door de werknemers zodra er kostbare producten in het huis verwerkt zijn zoals de tegels in de badkamer. Hier mag wat zorgvuldiger mee omgegaan worden.

Over Bouwnu

Over Nederlandse Bouw Unie BV