

Ik heb een tijd gewacht met het schrijven van een review nadat 'alles' was afgewikkeld na de oplevering van februari. Het afronden van opleverpunten duurde meer dan een half jaar en bij technische vragen, tijdens en na de bouw, is het vaak eerst in de verdediging of doorverwijzen. Omdat de communicatie zeer moeizaam ging/gaat en we met opleverpunten bijna net zo lang bezig waren als de bouw van de woning zelf kunnen wij geen voldoende geven. De eigenschap die Nikkels geeft over 100% thuis voelen, contact met de bewoners voorop stellen kunnen wij ons niet in vinden. De uitvoerder waar wij contact mee hadden vlak voor en tijdens de oplevering haalt het gemiddelde wel omhoog.
Wij hebben via Nikkels bouwbedrijf een huis laten bouwen. De bouw van het huis liep helemaal naar wens. Via Nikkels hadden we ook een keuken bij een onderaannemer besteld. Mooi opgelost dachten wij omdat Nikkels de volledige verantwoording voor de installatie in handen naam. Een zorg minder. Alles werkte prima, tot er nog een onderdeel voor de keuken gelevert en geïnstalleerd moest worden. Nikkels vertelde mij dat ik op locatie moest komen om de aannemer de deur open te doen. Nu woon ik momenteel 100 km van de bouwlocatie terwijl Nikkels nog steeds op locatie is en makkelijk de deur voor de installateur open zou kunnen doen. Maar zij wilden dit niet doen. Hier wentelt Nikkels de afwerking van de keuken op mij af. Ik vind dit een slechte zaak omdat Nikkels zijn afspraken niet nakomt.
De ervaring met Nikkels is positief te noemen. Ze bouwen netjes, en afspraak is afspraak. Met name de kwaliteit van bouwen is goed, zeker als het gaat om seriematig bouwen. Ook na de oplevering zijn ze snel in het oplossen van problemen, er wordt ook niet moeilijk gedaan als het gaat om zaken die vergeten zijn bij de bouw. Deze worden netjes na oplevering alsnog opgelost.
Voor ons is Nikkels een betrouwbare aannemer gebleken, een pluim voor de manier waarop het huis is opgeleverd. Ook de kleine punten na de oplevering zijn netjes en snel opgepakt. Wij zijn zeer tevreden met het werk wat Nikkels heeft opgeleverd. * De communicatie tijdens het bouwen kan iets strakker evenals de input bij eigen wensen.
Over het algemeen prima, vandaar 3 sterren. Communicatie en informatie is goed tijdens de bouw. Na oplevering is de communicatie zeer slecht. Daarnaast heb ik het idee dat onder hoge druk is gebouwd, omdat men soms onzorgvuldig te werk is gegaan (lijkt). Zoals de schilder die verschrikkelijk slecht werk heeft geleverd en op bepaalde plekken echt gecorrigeerd moet worden. Tijdens de garantieperiode duur alles erg lang en moet ik er deeds achteraan bellen. Zaken worden niet opgepakt of opgelost. Heb het idee dat wij nu een lagere prio hebben gekregen; punten staan al maanden open.
ik woonde een eind van de bouwplaats maar had vertrouwen in de voortgang.
nee
weinig ruimte voor eigen inbreng of wensen, bouw
Helaas zat corona ertussen waardoor minder kijkmomenten en face to face momenten er waren wat ik jammer vond.
Goed
Goede ervaring en duidelijke uitleg.
Mijn ervaring met nikkels is goed
Ze hebben hard gewerkt om het (bijna) helemaal naar ons zin te maken.
Wonen er nu ruim drie maanden en zijn zeer tevreden. Altijd wat kleine puntjes maar dat mag de pret niet drukken. Vooral Johanna en Maarten, bedankt voor fijne begeleiding, makkelijke communicatie en mooi geleverd werk.
Goede aannemer, betrouwbaar
De communicatie met Nikkels heb ik als zeer prettig ervaren. Altijd werd er uitgebreid de tijd voor genomen om mijn vragen te beantwoorden. De medewerkers hebben ook veel ervaring, dat blijkt ook uit het uitgevoerde werk. Tijdens de oplevering werd dit ook benoemd door Vereniging Eigen Huis.
Al beantwoord met vorige vragen. De vragenlijst vraagt overdreven veel. De opmerking “ Dit veld is verplicht” is irritant. Wie verplicht mij?
Helaas zijn de ervaringen met Filippo of Qoqon bedroevend slecht
We wonen met heel veel plezier in onze nieuwe woning.
Mijn ervaring met Nikkels is dat ik niet word geholpen. Bij Nikkels ben je geen klant, maar ben je iemand die de rekening betaald. Zodra je dit gedaan hebt hoor je er niks meer van en moet je zelf overal achteraan. Een grote afrader.
Nikkels heeft onze nieuwe woning op tijd en naar al onze wensen opgeleverd, met (zeer) weinig opleverpunten! De communicatie voor, tijdens en na de bouw was duidelijk. Het programma HomeDNA maakte het makkelijk om contact te hebben met de kopersbegeleider en om alle documenten en informatie terug te vinden en servicemeldingen te doen.
Nikkels heeft ons huis meer dan behoorlijk gebouwd en opgeleverd, dus over Nikkels niets dan lof. Herstellen aandachtspunten waar ze invloed op hadden ging snel en goed. Communicatie tijdens het bouwproces was naar behoren, ondanks Corona tijd toch het gevoel gekregen dat er persoonlijke aandacht naar de koper uit gaat. Het enige punt van kritiek is de toeleveranciers waarmee zaken gedaan worden in dit geval de keukenleverancier.
De bouw van een nieuwbouwwoning is een heel proces. Ondanks dat onze woning projectbouw betrof is er genoeg om over na te denken en waarover je keuzes kunt maken. We hebben een goede ervaring met de bouwlieden en uitvoerder(s). De opleverpunten zijn spoedig verholpen. De communicatie via het online dossier houdt het allemaal overzichtelijk. En ook het telefonisch contact met de koopbegeleider was prima. We zijn blij met onze nieuwe woning!
Kwalitatief werk op basis van een professioneel werkwijze waarin afspraken goed werden vastgelegd (en nagekomen) en waarbij de communicatie digitaal was ingericht. Met als enig nadeel dat daarbij individueel belang van de koper wel eens onder druk kwam te staan.
.
Zuiderlaan 1
7391TZ TWELLO
Nikkels is een veelzijdig en innovatief familiebedrijf met ongeveer 150 medewerkers. We werken voornamelijk in de regio Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Ongeveer een derde van onze mensen werkt op het kantoor in Twello. Hier vind je alle disciplines onder één dak: projectleiders, werkvoorbereiders, een eigen afdeling ontwikkeling en een afdeling renovatie en onderhoud. De overige circa 100 medewerkers zijn actief op een van onze bouwplaatsen in de regio. Samenwerken We werken met vaste onderaannemers en leveranciers. Dat doen we omdat we een hoge kwaliteit nastreven voor uw droomhuis. Voor elke discipline hebben wij een bestand van drie tot vijf vaste partijen. Dat zorgt voor een herkenbare werkwijze met onze partners. Ook onze opdrachtgevers zijn veelal vaste partijen. Onze werkwijze Wij voeren als bouwbedrijf onze projecten seriematig uit. Dat betekent dat we een vaste routing hebben tijdens de bouw, waardoor we snel en efficiënt kunnen werken. Maatschappelijk betrokken Duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn vaste onderdelen van onze bedrijfsvoering. Oog voor mens en milieu zit verweven in ons bedrijf. We kijken continu naar mogelijkheden en verbeteringen om ons werk minder (milieu)belastend te maken. Maar ook om voor u het wooncomfort te verhogen!
Bouwnu.nl is een onafhankelijke en betrouwbare website waarmee de consument op eenvoudige wijze een geschikte aannemer vindt. Dit initiatief wordt gesteund door BouwGarant, Bouwend Nederland, NVB bouw, Woningborg, SWK en Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.