Matig

Bouwbedrijf Nikkels heeft in een project onze woning gebouwd. Tijdens dit project liep alles soepel, maar halverwege het project kwamen er toch wat problemen. Communicatie is niet de sterkste kant van het bouwbedrijf en van hun kopersbegeleider. Het duurt erg lang voor je antwoorden krijgt. Na de oplevering blijken er toch heel veel punten te zijn die niet goed zijn opgeleverd. En het oplossen van die problemen gaat heel moeizaam. Daarnaast probeert de uitvoerder bij de oplevering zoveel mogelijk punten die in het rapport komen van de inspecteur van Vereniging Eigen Huis op de dag zelf op te lossen, zodat het niet in het rapport komt. Maar het oplossen wordt niet goed opgelost en dan zegt men later: ‘ het staat niet in het rapport van vereniging eigen huis’ dus we hoeven er niets meer aan te doen. Wees gewoon eerlijk mensen! Samenvattend: Nikkels bouwt een prima huis, maar de oplevering kan echt beter en de afwerking kan veel netter. Misschien kan de koperbegeleider op een cursus communicatie! Dat zou wonderen doen.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig
  • Ging het om een (ver)bouw project? (Ctrl + klikken) Overige

Over Bouwnu

Over Nikkels Bouwbedrijf BV

Nikkels bouwbedrijf maakt er duidelijk werk van! Of het nu gaat om het bouwen van een woning of een bedrijfsgebouw. Bouwen is altijd meer dan klakkeloos uitvoeren van wat er op de tekening staat. Want bij Nikkels bouwen we voor de uiteindelijke bewoners. Zij moeten zich straks voor de volle 100 procent thuis voelen in hun nieuwe woning. Bij Nikkels stellen we de kwaliteit van onze woningen én het contact met onze toekomstige bewoners dan ook voorop. Bijvoorbeeld door continue te zoeken naar duurzame oplossingen en te werken aan verbeteringen die het wonen nog aangenamer maken.