Goed advies in het voortraject en heldere communicatie tijdens de bouw

De algemene ervaring met Varex was goed: de getekende woning voldeed precies aan onze wensen, zowel qua uitstraling als indeling. De bouw verliep soepel en binnen enkele maanden stond er een volledig opgeleverde woning. De communicatie met de uitvoerder en projectleider verliep erg prettig en helder. Helaas stond de druk behoorlijk op de ketel om de boel tijdig opgeleverd te krijgen waardoor niet alles op tijd af was / geleverd kon worden. Ook de gevel en het voegwerk zijn niet 100% naar verwachting opgeleverd waardoor de woning niet de uitstraling heeft zoals verwacht.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Vakkundig en snel en een goede service!

Om vooraf een keuze te maken uit de diverse aanbieders is echt lastig maar bij Varex was het gelijk top! Goede adviezen en hele prettige mensen om mee te sparren. Geen commerciële druk tijdens de oriënterende gesprekken, dat was bij ander aanbieders wel anders. Het gehele bouwproces goed begeleidt, 1 aanspreekpunt die alles voor je regelt en je ook wijst op de keuzes die gemaakt moeten worden. Ook achteraf en goede service. Je kunt ze na de bouw voor alles en nog wat bellen en ze lossen het gezamenlijk met je op. Ik hoop dat deze service gehandhaaft blijft in deze drukke tijden! Oude Wolbers is echt een aanrader!

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Ongelooflijk goede ervaring met de bouw van ons huis, van voortraject tot oplevering!

Vanaf het eerste contact, het ontwerp, de details een zeer positieve ervaring. Tijdens de bouw zeer attent, meedenkend en netjes. Oplevering met zeer weinig punten, ook goed opgelost. Klein puntje, de aanbevolen badkamerspecialist viel ons tegen, zowel in het offerte stadium als het tegelwerk.

Snel, goed, kwaliteit

Sleedoornstraat 20, 7621VH

Over Bouwnu

Over Oude Wolbers/VarexHuis

Bij VarexHuis bouwen we uw droomhuis op maat. Wat vindt u belangrijk? Wilt u een grote woonkeuken, een veranda of een knusse open haard? En houdt u van een strakke en moderne stijl of juist van de karakteristieke sfeer van de jaren ’30? Verzamel uw woonwensen in uw eigen woonprofiel op VarexHuis.nl. Vervolgens vertaalt onze architect uw wensen in een persoonlijk schetsontwerp, dat u samen met een gespecificeerde all-in offerte ontvangt. Helemaal gratis en vrijblijvend!