Uitstekend bouwbedrijf die zijn afspraken nakomt.

Aannemer Prins Bouw heeft onze nieuwbouw woning gebouwd. Wij zijn zeer tevreden over dit bouwbedrijf. Gedurende het toch wel voor ons spannende proces van het bouwen van een woning zijn wij ontzettend goed begeleid, gaven ze duidelijke uitleg op onze vragen en waren ze altijd bereid om mee te denken. Opvallend vonden wij opgeruimdheid van de bouwplaats.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Kwaliteit bouw en meedenken met de klant

Kwaliteit bouw en meedenken met de klant

Prettig bedrijf

Makkelijk te benaderen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Kwalitatief zeer goed. Afspraak is afspraak, maar zorg wel dat echt alles goed op papier staat.

Alles wat duidelijk op papier gezet was, is goed uitgevoerd. Daarin hebben we naar elkaar toe moeten groeien. De vrijheid van CPO is lastig voor de aannemer maar fijn voor de opdrachtgever. De aannemer is gewend op juridisch en financieel te schakelen met een projectontwikkelaar. Die methode past men ook iets teveel toe op ons als particulier opdrachtgever. De communicatie over de planning mocht wel wat opener.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Bouwbedrijf met personeel met hard voor de zaak en kwaliteit

Pr

hoogwaardige kwaliteit!

hoogwaardige kwaliteit!

Zeker aan te bevelen!

Kwaliteit, werken netjes, fijne communicatie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima en vakkundig gewerkt aan ons huis!

Snel en vakkundig gebouwd. Afspraken zijn allemaal keurig nagekomen!

Over Bouwnu

Over Prins Bouw BV

Prins Bouw B.V. in 't Harde is een middel groot, allround aannemingsbedrijf waarvan de historie al ruim 90 jaar teruggaat. Al sinds de oprichting staat kwaliteit hoog in het vaandel bij ons familiebedrijf. We hechten aan een sterke band met onze opdrachtgevers. Door te beschikken over een trouw personeelsbestand en een gedegen opleiding voor jongeren tot allround vakmensen, kunnen we alle klussen aan. Ongeacht het werk, staat de klant bij ons centraal.