Zeer betrouwbaar en kennis van zaken

Wij hebben Ronald Okhuijzen als opzichter gehad van ons bouwproject in de Triangel. Wat een verademing deze kerel als ik de verhalen van vrienden en familie mag geloven die ook nieuwbouwprojecten hebben. Een prima vertegenwoordiger van Rehorst Bouw. Ook de oplevering was erg goed. Zeer kritisch op hun eigen geleverde werk.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
Erg tevreden met ons huis. Zeer tevreden over de service.

Zou rehorst bouw bv aan Iedereen aanraden.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Over Bouwnu

Over Rehorst Bouw BV

Optimale kwaliteit, service en investeren in de toekomst! Rehorst Bouw is onderdeel van de Adriaan van Erk Groep. De verschillende bouwbedrijven binnen Adriaan van Erk werken intensief samen en wisselen kennis en ervaring uit. Rehorst Bouw is gespecialiseerd in gietbouw. Een snelle en zeer gerespecteerde bouwmethode, die zich perfect leent voor grote seriematige woningbouw en de bouw van appartementencomplexen. Om de kwaliteit te bewaken worden duurzame materialen gebruikt en hoge kwaliteitseisen gesteld. Het grote voordeel van één partij die het gehele bouwproces beheerst en overziet, is de effectiviteit en efficiency in de uitvoering, uitgedrukt in tijd en kosten.