Kan een stuk beter

Communicatie erg slecht. Appartementen werden gezien als ondergeschoven kindje. Amper updates over de bouw. Dit moesten wij vernemen van de vve beheerder. Kan een stuk beter. Bij oplevering hoop stuk en internet bleek niet aangesloten op het net. Hier 10 weken op moeten wachten. Geen rekening gehouden met vuilnis aangezien de Appartementen eerst eengezinswoningen zouden worden. Niet bij stil gestaan dat Appartementen een container nodig hebben. Prachtig Appartement maar begeleiding, communicatie, voorzieningen en afwerking kan een stuk beter

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Veel flexibiliteit mogelijk en weinig opleverpunten

E was een hoop mogelijk in de voorbereiding qua loze leidingen, muurtjes die we wel of juist niet wilden. Jammer dat er weinig mogelijk was qua zonnepanelen wegens de bouwvergunning. En sommige meridiaan rijzen helaas de pan uit.

Goed geholpen!

Communicatie tijdens de bouw wat niet altijd top. Met de oplevering hadden we een fijne ervaring deskundig en begreep Carlo waar hij het over had. Ook voor de openstaande punten hebben we veel contact gehad met Kevin! Ook voor hem een dikke pluim, netjes, snel en begrijpt zijn vak! We zijn heel blij met ons nieuwe huis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijne bouwer met weinig opleverpunten

Communicatie via het kantoor liep soms wat stroef, maar op de bouwplaats waren de mensen erg vriendelijk. Bijna geen opleverpunten, de rest was snel opgelost. Veel meerwerk mogelijk, ook dingen die niet op standaard op de lijst stonden. Enige echte negatieve ervaringen waren met de onderaannemer voor de tegels van de badkamer (Lingen Keramiek), dit waren erg nare gesprekken in de showroom.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte communicatie en niet nakomen afspraken.

Mijn geeft de klant in aantal situaties zelf de schuld en gaat niet het gesprek aan met de klant. Je kan in een uur tijd niet een heel huis van A tot Z controleren! Men geeft aan om alle gebreken in 1 keer te verzenden dan doe je dat als klant en dan zeggen jullie bijvoorbeeld met deurposten dat je dat zelf hebt gedaan! De verhuizing moest nog plaats vinden. Jullie communiceren dan er was genoeg licht en de beschadigingen zijn groot je had ter plekke moeten zeggen. ( Deurposten )

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

neutraal

onderaannemers zouden meer kwaliteit moeten leveren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Woon tevreden met Rehorst bouw

- vriendelijk personeel - kopersbegeleiding voor al uw vragen en wensen - prijs/kwaliteit tevreden over

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Superblij met onze eerste woning!

Rehorst Bouw heeft onze eerste woning mogelijk gemaakt. We hebben geen vergelijkingsmateriaal, maar zijn zelf zeer tevreden over het proces is verlopen en hoe wij hierbij te woord zijn gestaan. Het enige wat wij vonden tegenvallen is de prijzen die kwamen kijken bij meerwerk. Derhalve lagere score op prijs kwaliteit.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Heel de bouw en communicatie is prima verlopen

Heel tevreden met mijn huis

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Prima bouwer

Goede kwaliteit en grote inzet bij het oplossen van punten die gemeld worden.

• Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Redelijk tevreden, maar afwerking 1e verdieping is onvoldoende.

Woning is met weinig onvolkomenheden opgeleverd. Afwerking 1e verdieping kan veel beter.

Zijn heel veel verbeterpunten

Voor dat wij een vraag gingen stellen, wisten in 9 van de 10 gevallen het antwoord al. NEE

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Tevreden op enkele punten na

Onze woning is mooi gebouwd en snel opgeleverd. Na de garantie termijn is het lastig om de service afdeling te bereiken. Onze warmtepomp werkt niet na behoren wat wij meerdere malen hebben aangegeven en waarvoor nog niemand is gekomen. En er is schimmel bij ons op zolder en in de woonkamer op de plinten. Dit is geen gezonde woon/leefomgeving. Na meerdere malen gemaild te hebben is er nog steeds geen oplossing.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Grote organisatie bouwt leuke huizen maar weinig persoonlijke aandacht

woningen stampen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer

Matig

Ok bedrijf, de woning is mooi geworden maar sommige puntjes die opgelost werden waren achteraf minder netjes dan in eerste instantie. Ik vond het enorm jammer dat de bedrijven die als leveranciers aan de bouw gekoppeld waren de hoofdprijs rekenen voor elke minieme verandering, net als overigens het meerwerk door Rehorst zelf. Als je niet teveel vragen hebt, een topbedrijf. Als je wel meer wilt weten of iets anders wilt, moet je een flinke portie geduld hebben. Verder was het persoonlijk contact heel slecht, mogelijk omdat het na corona was, maar wij hebben de normale ontmoetingen (gesprek over meerwerk, feestelijke start van de bouw) niet gehad.

Goed (op 1 punt na)

De communicatie is niet het sterkste punt (van de koopbegeleider). De communicatie van de mensen in de bouwkeet daarintegen wel! Top vaklui, ik zou het iedereen aanraden.

treurig

ondermaats

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur

Goede bouwervaring

Goede bouwervaring

Zie vorige vragenlijst

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Keuken

Goed en snel gebouwd

De kwaliteit is goed alleen de communicatie was in het begin heel slecht. Toen er een nieuwe dame kwam als woon begeleider was de communicatie wel goed. Veel meer werk wat we achteraf zagen bij buren kon wel, als je er naar vroeg. Ik had liever gehad dat dit openbaar was zodat we het konden aankruisen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Tijdens de bouw wilden we de schuifpui richting aanpassen, dit was tijdens het kiezen niet duidelijk aangegeven. Pas op het moment toen we een kijkdag hadden, zagen we pas de richting en hebben we het zsm aan de bouw doorgegeven om het aan te passen. Helaas kon dit niet meer naar ons wens aangepast worden. Dit is een mindere punt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed! Er is altijd iets te verbeteren!

Fijne vakmensen, goede degelijke authentieke bouwer. Gebruikt kwaliteitproducten en zet goede leveranciers/aannemers in. Mensen die weten wat kwaliteit inhoud.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Redelijk tevreden

Slechte communicatie vanuit kantoor. Mannen op de bouwplaats vriendelijk en behulpzaam. Graag nog wat toelichting over de werking van de warmtepomp.

Deskundig en vriendelijk

Deskundig en vriendelijk

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Dak, Vloer, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning

Over Rehorst Bouw BV

Optimale kwaliteit, service en investeren in de toekomst! Rehorst Bouw is onderdeel van de Adriaan van Erk Groep. De verschillende bouwbedrijven binnen Adriaan van Erk werken intensief samen en wisselen kennis en ervaring uit. Rehorst Bouw is gespecialiseerd in gietbouw. Een snelle en zeer gerespecteerde bouwmethode, die zich perfect leent voor grote seriematige woningbouw en de bouw van appartementencomplexen. Om de kwaliteit te bewaken worden duurzame materialen gebruikt en hoge kwaliteitseisen gesteld. Het grote voordeel van één partij die het gehele bouwproces beheerst en overziet, is de effectiviteit en efficiency in de uitvoering, uitgedrukt in tijd en kosten.

Over Bouwnu