werk meer dan goed uitgevoerd

werk zeer naar wens uitgevoerd en afgewerkt. Zelfs kleine hersteldingetjes worden uitgevoerd zonder dat hier ruchtbaarheid aan wordt gegeven. Na vertrek alles schoon en opgeruimd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen

Zeer vakkundige medewerkers 10 plus voor professionele uitvoering

Kunststof kozijnen op een perfecte manier geplaatst en afgewerkt. Zeer vakkundig en bijzonder net en professioneel personeel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Het werk werd met grote deskundigheid en door zeer correct optredend personeel uitgevoerd

Het plaatsen van vogelschroten onder ons pannendak is naar zeer grote tevredenheid gedaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Goede communicatie, professioneel, vakwerk

Wij hebben hele fijne ervaringen met Riezebos. Vanaf het begin was de communicatie erg prettig. Op elke vraag kregen we snel, uitvoerig en netjes antwoord. Dat waren we ook wel eens anders gewend. Ook tijdens de bouw ging de samenwerking erg prettig. We kregen een duidelijke planning die ook werd nageleefd. Als er wat veranderde hoorde we dit op tijd. Over de bouwkwaliteit zijn we ook zeer te spreken. Doordat Riezebos met vaste onderaannemers werkt bieden deze hoge kwaliteit en verloopt de samenwerking soepel. Echt super tevreden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel bedrijf, betrouwbaar en meedenkend..

Goede ervaring met Riezebos, zeker een aanrader. Vriendelijk en vakkundig personeel. Wij zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en het eind resultaat.

Mooie uitbouw

Zeer tevreden, goede communicatie en volgens afspraak.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima bouwbedrijf dat goed meedenkt

Op zoek naar een aannemer voor een aantal werkzaamheden op onze begane grond (uitbouw / vloerverwarming / stucplafond) kwamen we o.a. bij Riezebos terecht. In het voortraject werden we zeer aangenaam verrast door de manier waarop Riezebos (in de persoon van Klaas Willem) met ons meedacht over allerlei praktische zaken. Hij deelde de voor- en nadelen van diverse keuzes op een eerlijke en ongedwongen manier met ons. Dat hebben we als heel prettig ervaren. Riezebos stak daarin met kop en schouders boven veel andere bouwbedrijven uit. Het gaf ons zoveel vertrouwen dat we besloten om met Riezebos in zee te gaan. Tijdens de eerste dagen van de verbouwing zaten er helaas een aantal dingen tegen waar de uitvoerder beter over had mogen communiceren. Dat die tegenslagen elkaar in rap tempo opvolgden, heeft ons best de nodige stress bezorgd (temeer vanwege de vrij strakke planning), maar uiteindelijk heeft Riezebos dat gelukkig wel allemaal keurig opgelost. Ook de nette manier van werken - zowel van Riezebos zelf als van hun onderaannemers - verdient absoluut een pluim. De verbouwing is inmiddels achter de rug en we zijn heel blij met het eindresultaat. Nogmaals dank, we bevelen jullie absoluut aan!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Genieten van mooie aanbouw

Dit is de tweede keer dat we een relatief grote verbouwing door Riezebos bouwbedrijf hebben laten uitvoeren. Wederom met een prachtig resultaat, waar we ontzettend blij mee zijn. Dit keer hebben ze een uitbouw voor ons gemaakt aan de achterzijde van het huis. Een mooie drie meter erbij, grote ramen tot aan de grond. Supermooi. En we hebben eindelijk ruimte voor een grote eettafel en hebben ruimte om in de woonkamer rond te lopen. Het is ook goed geïsoleerd en snel opgewarmd. Over de kwaliteit en eindresultaat niks dan goeds te melden. Kan ze ook absoluut aanraden. We hebben wel de impact onderschat. Een uitbouw in de winter. Terwijl het continu regende. Het was maar een paar weken, maar het was niet warm in huis. En de geplaatste schot beschermde de woonkamer prima, maar maakte alles wel donker en somber. Das allemaal Riezebos niet direct aan te rekenen natuurlijk. Helemaal omdat de werkzaamheden op ons verzoek later zijn uitgevoerd dan in eerste instantie besproken, de buren sloten aan en die hadden meer tijd nodig. Door het slechte weer werden werkzaamheden niet altijd op geplande momenten uitgevoerd. En daar werd dan pas achteraf over gecommuniceerd. Dat het een dag - of twee of drie - later zou worden. Dat draagt op zo'n moment niet bij aan de stemming. De contacten waren wel altijd vriendelijk en correct. De mannen baalden zelf ook als er niet doorgewerkt kon worden. Nu ik hier vanaf de bank de uitbouw inkijk en behaaglijk warm zit, vraag ik me af waar ik me druk om maakte. Maar toch. Als je - zoals wij - geen enkele kaas gegeten hebt van (ver)bouwen of doe-het-zelven, dan zou wat meer verwachtingsmanagement prettig zijn. En dan hadden wij er misschien voor gekozen om dit niet in de winter te doen. Of om tijdelijk ander onderdak te zoeken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Ons ervaring met Riezebos Bouwbedrijf: Vanaf de eerste gesprek tot de oplevering was goed verlopen. Communicatie en de werkzaamheden verliepen uitstekend Op de werkbus staat : je merkt niet dat we er zijn en dat is ook zo! Ik raad iedereen Riezebos Bouwbedrijf aan.

Wat een leuke vakmensen

Riezebos en zijn mensen hebben een kunststofkozijn (het laatste van vier) bij mijn moeder van bijna 95 jaar geplaatst. Mijn moeder was zo blij met de vakkundigheid en vriendelijkheid van Johan en zijn mensen! Hele prettige collegiale werksfeer en toch gewoon lekker doorwerken! Ze zag er erg tegenop maar na afloop was ze heel blij dat het zo goed gegaan was. Alles precies volgens afspraak gedaan en zonder veel rotzooi en met een stof/warmtescherm in de kamer. Complimenten dus voor deze vaklui!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Riezebos heeft bij ons een uitbouw/opbouw van de 2e verdieping geplaatst. Hele fijne communicatie vooraf, tijdens en na de verbouwing. Daarnaast is het precies zo geworden zoals we vooraf hadden gehoopt. Ik zou Riezebos zeker aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

Excellent service . Great quality and quick delivery

We did a dakopbouw with Riezebos . We had to wait close to 1 year for the construction to begin. But the wait was worth it . They were very professional and all the employees were very friendly . The work was done with great quality . I would suggest this to anyone who is doing a major construction on their house. Their prices maybe a bit high compared to other builders, but you have the peace of mind during the whole construction - you can just give the keys to them and they will do the rest. The only downside was that we had to pay a bit extra because of the inflation + extra cost related to electrical issues while drilling big hole for the new floor.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Badkamer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bij Riezenbos werken vakmensen die met goeie oplossingen komen, een feest om ze in huis te hebben!

Snel, goed en zeer zorgvuldig. Alles goed gepland. Een aanrader voor iedereen die ontzorgd wil worden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Vloer, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zo als altijd. Goede planning en uitstekende kwaliteit

Fijne aannemer waar je op aan kan. Niet voor niets voor de derde keer gebruik gemaakt van zijn diensten

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Louter goede ervaringen met Bouwbedrijf Riezebos!

In het najaar van 2023 is de begane grond van mijn 30er jaren woning door Riezebos gerenoveerd. Hierbij zijn vloeren, wanden en plafonds vernieuwd en is er een nieuw kunststof kozijn geplaatst. Het hele proces is vanaf het eerste gesprek in de showroom tot en met de oplevering ontzettend goed verlopen. De communicatie met de firma Riezebos verliep vlot en duidelijk en waar een misverstand of een mogelijk probleem ontstond, werd dit op adequate wijze opgelost. Alle personeel van Riezebos en van de onderaannemers was vrolijk, beleefd en vakbekwaam en het werk is zeer netjes uitgevoerd. Ik ben ontzettend blij met het resultaat, het is nog mooier geworden dan ik me had kunnen voorstellen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Een ervaring en zolder rijker

Het was een enerverende periode. De gemeente werkte niet altijd mee, maar dit werd steeds door Riezebos netjes opgepakt en afgehandeld. Wij hebben hier zelf weinig voor hoeven doen. De afstemming met steigerbouwrs, levering van dixi en container verliep zeer voorspoedig en ook daar hebben wij niet naar hoeven omkijken. Toen storm Poly kwam hebben we ervaren hoe ook dat door Riezebos netjes werd opgepakt. De steiger had het namelijk door de storm best zwaar gehad. We hebben best wat tegenslagen gehad waar niemand grip op had, maar de communicatie en snelheid van reageren vanuit Riezebos was altijd snel en direct. Wij hebben een mooie grote verdieping erbij gekregen waar wij weg blij mee zijn. Heldere en duidelijke communicatie waarbij wij steeds op de hoogte werden gehouden. Zeer tevreden, ook erg blij met timmerman Alexander die hier steeds de regie had en met ons meedacht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

betrouwbare aannemer, gaat voor kwaliteit.

Riezebos heeft bij mij een aanbouw op al bestaande fundering gerealiseerd. Door het gebruik van prefab wanden is er snel resultaat. De voorbereidende gesprekken waren prettig en er werd meegedacht in de meeste (on)mogelijkheden. in de showroom krijg je een goed beeld van de keuzemogelijkheden en in de planning kon rekening gehouden worden met mijn wensen. Er is met hoogwaardig materiaal gewerkt wat een zeer degelijke uitbouw maakt.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima, houden zich aan afspraken en je wordt "ontzorgd".

Erg fijne aannemer, met goed personeel. Communicatie is prima, reageren lekker snel. Afspraken worden nagekomen. Kortom erg positief!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Meedenkend en in goed overleg vakkwaliteit

Bouwbedrijf Riezebos benadert voor het renoveren van onze voorgevel inclusief het plaatsen van nieuwe kozijen. Het eerste gesprek waarbij wij een globale offerte wilden voor een prijsindicatie was al erg uitgebreid. Op basis daarvan hebben wij besloten om met Bouwbedrijf Riezebos in zee te gaan. Gedurende het uitkiezen van de opties werd goed meegedacht en ook bij de uitvoering zelf. Het personeel was erg vriendelijk met een goede dosis vakkwaliteit en in overleg was ter plekke zelfs nog veel mogelijk! In een markt waarin wachten op je 'plekje' voor de uitvoering erg lang kan duren, werd ons dit op voorhand duidelijk en transparant helder gemaakt waardoor wij wisten waar we aan toe waren. Twee kleine opleverpuntjes werden goed en adequaat opgelost. We zijn erg tevreden en ontlast tijdens de verbouwing

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Meedenkend

Bouwbedrijf Riezebosch ingeschakeld voor een lekkage waar al verschillende andere bedrijven voor zijn langsgeweest maar het niet hebben kunnen oplossen. Dit zijn klussen die tussen andere projecten door worden opgepakt, dus begrijpelijk dat ze niet direct tijd hadden. Het probleem werd serieus opgepakt en uiteindelijk is het Riezebosch gelukt om de lekkage op te lossen. Bedankt nog daarvoor!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Goed verlopen verbouwing

De badkamerverbouwing is precies volgens planning verlopen. Doordat ik overdag zelf niet thuis was, kan het vervelend zijn om mensen in je huis toe te laten. Maar de partijen met wie Riezebos werkt hebben hun werk keurig gedaan. Ik ben heel blij met het eindresultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vlot en alles in goed overleg gebouwd

Begonnen met de vergunningsaanvraag en daarna voorbereiden naar de werkelijke bouw. Het vooroverleg was goed en grondig en alle afspraken kwamen netjes op papier te staan. Jarno en Yarnick waren er de gehele bouw en alles ging in goed overleg met elkaar. Vanuit de buren ook complimenten gehad over de jongens en netjes zij de omgeving ook hielden en iedereen werd netjes op de hoogte gehouden als er iets groters stond te gebeuren dat evt. wat overlast kon veroorzaken. Wij zijn superblij met wat er door Riezebos is neergezet en hoe vlot de eigenlijke bouw afgerond was. Supervriendelijke vakmannen allemaal die samen puik werk hebben geleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede service Alles volgens afspraak, werken netjes, schoon en leveren hoge kwaliteit. Binnen de afgesproken termijn afgeleverd. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Ik zou iedereen Riezebos willen aanraden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Professioneel en vriendelijk bedrijf dat uitstekend werk aflevert

Hele goede ervaring gehad met dit bedrijf. Op alle punten 5 sterren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer tevreden!! Een aanrader.

Onze ervaring met bouwbedrijf Riezebos is zeer goed. Het zijn allemaal vakmannen. Alles van A tot Z perfect geregeld. Ze werken netjes, correct komen afspraken na en denken mee. Wij zijn super tevreden met het eind resultaat. Bij een volgende verbouwing/klus wordt Riezebos zeker weer gebeld.

Over Bouwnu