Perfect verlopen

De communicatie tijdens de bouw was heel duidelijk, iedere 6 weken weer een bouw update en ook nog wat kijk dagen. Riz Bouw pakte het begin ook leuk aan door ons ook de gelegenheid te geven alle buren te ontmoeten in een restaurant. Tijdens de oplevering werden de punten die er waren direct opgepakt, super prettig!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima en fijne woning die wel nazorg nodig heeft

Tevreden met mijn nieuwbouwwoning. Na oplevering waren er wel een aantal verbeterpunten. Alle ingediende nazorgmeldingen zijn inmiddels verholpen door de bouwer. Sommige mankementen hadden echter wel voorkomen kunnen worden. Bij sommige dingen die de onderaannemers hadden uitgevoerd, oogde het erg op: 'zo snel en goedkoop mogelijk'. Als je een groot bedrag voor een woning moet betalen, wil je natuurlijk gewoon dat het goed is. Zo waren er een aantal dingen wel irritant, bijvoorbeeld: resten tegellijm op de kozijnen, cementresten op de badkamervloer, uit sommige platen staken spijkertjes uit en bij de warmtepomp waren er wat snoertjes niet aangesloten (waardoor de koelfunctie niet werkte). Dit was een beetje onnodig.

Tophuis

Service goed, begeleiding professioneel en vriendelijk en de paar kleine puntjes bij de oplevering werden direct opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

RIZ Bouw is een klasse-bouwer!

Al bij de voorschouw zag het er prima uit. De lijst met kleine puntjes was bij de oplevering goeddeels afgewikkeld en wat nog niet helemaal goed was werd ter plekke door Martijn opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

nieuwbouw woning zonder grote mankementen opgeleverd

De nieuwbouwwoning is zonder grote mankementen opgeleverd. Niet heel veel nazorg nodig en dat wat verholpen moest worden is redelijk snel opgelost.

Zeer tevreden!

Gedurende de bouw werden we goed op de hoogte gehouden van het proces. Duidelijke communicatie via het portaal en na oplevering was werden de puntjes die we tegen kwamen snel en goed verholpen. Wij zijn zeer tevreden!

Net een voldoende

Communicatie e.d. is prima. Afwerking woning, onderaannemers welke het wel verrichten zijn gewoon matig. Een 6+. Voor een woning met deze prijs had ik net wat meer zorg verwacht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Voert uit, maar denkt ook mee

Onze woning is binnen één jaar gerealiseerd. De informatie, de frequentie van de nieuwsbrieven, de kijk- en inmeetmomenten, alles is perfect geregeld. Eigen wensen kunnen worden ingebracht en waar Riz Bouw denkt dat iets wellicht een euvel kan zijn, denken zij mee met een oplossing. Ook de oplevering zelf is keurig verlopen.

Een geweldige begeleiding

Fijn in alles wat met de bouw te maken had. Lekker op je gemak vragen over dingen waar je niet in thuis was. Na afloop ook het huis ziet er perfect uit. Mooi schoon en netjes. Proficiat .

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed begeleid, goed meegedacht.

Zowel bij de voorbereiding als de uitvoering en de oplevering uitstekend begeleid. Goede tips bij de voorbereiding door Williene.

Goede service!

Er wordt goed meegedacht en advies gegeven. Vriendelijke mensen. Communicatie verloopt soepel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bijzonder prettig van begin tot eind

Een hele fijne ervaring, snel antwoord op vragen. Goed meegedacht bij de opties. Heel toegankelijk en een fijne communicatie. Het huis is heel mooi afgewerkt en een aantal heel aangename verrassingen, waar wij heel blij mee zijn en het huis een luxe uitstraling geven . Aardige mensen op de dag van de oplevering die direct een aantal kleine dingetjes opgelost hebben . Wij zijn heel blij

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Voorspoedige bouw, nette oplevering, fijn contact.

Positieve ervaring met Rizbouw. Bouw is vlot verlopen, zijn de afspraken nagekomen. Huis is netjes en naar verwachting opgeleverd. Bij oplevering een aantal kleine opmerkingen, welke gelijk opgelost konden worden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

Heel erg goed

Alles is super verlopen en zeer goede hulp door het hele bouwproces heen

Prettig!

Wanneer er vragen waren was er een vlotte en duidelijke communicatie. Daarnaast is de bouw vlot verlopen en waren er voldoende updates over onze woning.

• Advies N.v.t.

Vlotte levering van nieuwbouwwoning

Vlotte levering, contact hier en daar niet overal perfect maar goed opgelost

Meedenkende bouwbegeleidster

Ons nieuwe huis is door Riz bouw gebouwd. Tijdens de bouw zijn we zeer goed begeleid door de meedenkende en welwillende bouwbegeleidster. Ook de oplevering heeft weinig nazorg-punten opgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima geregeld en begeleid!

Zakelijk, goed. Geen boe of bah. Duidelijk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Tevreden, vriendelijk, communicatie en betrokken

Zie bovenstaande.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

De oplevering had nagenoeg geen bijzonderheden en dat paar punten die er waren, werden direct opgepakt.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Degelijk en zeer klantgericht bouwbedrijf

Vanaf het eerste moment hadden wij een goed gevoel bij Riz Bouw. De kopersbegeleider was behulpzaam en stond open voor onze wensen en dacht daarin mee.

Fijn bedrijf

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Heldere communicatie

Wat ons opviel was de duidelijke communicatie vanaf dag 1. Als wij een vraag hadden (en we hadden er veel ) werd deze snel en uitvoerig beantwoord, zodat wij precies wisten waar wij aan toe waren. Bovendien werd er meegedacht aan onze wensen wat betreft de extra opties, waardoor het eindresultaat beter is geworden dan verwacht. Verder werd alle informatie keurig aangeleverd en netjes gedocumenteerd. De bouw verliep erg vlot, zonder enige vertraging. Al met al: geen klachten.

Prima!

Goede transparante communicatie. Duidelijk koperportaal. Proces is prima begeleid vanuit Riz bouw. Vooroplevering en oplevering levert weinig nazorgpunten op. Er is vertrouwen dat de nazorg net zo goed wordt opgepakt als de realisatie van de woning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Flexibele service en snelle communicatie

Wij vonden het super fijn dat we het huis op zoveel mogelijk vlakken konden aanpassen aan onze wensen. We kregen vaak snel reactie op onze vragen.

Over Bouwnu