Uitstekend professioneel werk afgeleverd in een fijne betrouwbare samenwerking!

Nadat een brand die onze woonboerderij flink beschadigd achterliet waren zij een betrouwbare factor in de opbouw. Naast meedenkend en professioneel personeel was de planning tot op de week nauwkeurig. Het “ gedoe” na een brand is zo tot op het minimum beperkt gebleven. Fijn, bedankt Salbam B.V.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Perfect bouwbedrijf

Wij hebben een vrijstaande woning laten bouwen door Salbam BV. na het afwegen van diverse bouwbedrijven kwam de Salbam eruit, omdat deze een woning net even mooier en fraaier afwerken. het Ontwerp is door ons zelf aangeleverd, en door de Salbam uitgevoerd. de contacten met Bas zijn prima. ook de uitvoer door de bouwvakkers verliep erg goed. goed overleg en geen verborgen kosten. tussentijds advies als iets anders of beter kon. nu het eindresultaat er is. zijn we erg trots en blij met de uitvoer van Salbam. Wij raden dit bouwbedrijf dan ook bij iedereen aan, die iets moois wil maken van zijn bouwplannen. Wij zouden zo weer voor dit bouwbedrijf kiezen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een zeer betrouwbare, meedenkende en leuke samenwerking!

We hebben samen de plannen voor de verbouwing in juni 2017 gemaakt. De verbouwing betrof een boerderij uit begin 1900 die verder geactualiseerd mocht worden. We hebben Salbam uitgekozen vanwege de ervaring in het verbouwen van de “oude” gebouwen. In september werd er begonnen en hadden we wekelijks contact over de voortgang en ook de aanpassingen in het werk in de planning. Dit verliep erg soepel, transparant en voorspelbaar. Ook het regiseren van de leveranciers en de bijbehordende bestellingen was prima! Het geleverde werk zijn we heel blij mee en we wonen er nu met veel plezier.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud service, Overige

Over Bouwnu

Over Salbam B.V.