Informatie was onvolledig communicatie persoonsafhankelijk.

Na aankoop waren de beslistermijnen erg kort de opties die i.e.i. geboden werden beperkt en achteraf niet voor iedereen hetzelfde aangeboden. De communicatie was soms stroef behalve met de uitvoerder ter plaatse. Tijdens bouw al zaken moeten aangeven zoals metselwerk. Maar meest ontevreden met afwerkingsniveau. Veel zaken kloppen niet. Enkele voorbeelden zijn, afwatering garagedak, scheef metselwerk horren die niet passen en uit te ramen vallen etc. etc..

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Nauwkeurigheid en afwerking was ondermaats

We kregen vaak maar een week de tijd om allerlei beslissingen te nemen voor onze nieuwbouw woning. De bouw leek af en toe wel een vuilnisbelt. Veel muren waren scheef in woning en het metselwerk buitenkant was rond uit slecht te noemen

een gemiddelde teleurstelling

door de tijdsdruk is de afwerking beneden de maat gebleven. helaas nog veel opleverpunten die hersteld moeten worden. vanaf het eerste gesprek met schutte bouw was het aaanspreekpunt prettig. snelle reactie op vragen via de mail. echter de extra opties hadden een korte reactietijd. waardoor je heel snel en in een heel vroeg stadium al beslissingen moest nemen. dit was daarna ook niet meer te herroepen.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bouwkundig goed communicatie en netheid omdeed

Beste medewerker, Het eerste gedeelte van de bouw met Jan vondt ik de communicatie slecht, soms 2 weken op een antwoord moeten wachten. Ook niet echt meedenken met de klant. Met Adco ging het veel beter. De kijkdag was n.m.m. veel te laat. Bouwkundig zag het huis er goed uit. Hoop dat de openstaande punten nog goed worden afgewikkeld. Op de bouw was het verder erg rommelig. Totale oordeel zit op 3,5 sterren.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Hartelijk dank voor uw reactie en voor het aandragen van uw verbeterpunt voor wat betreft de kijkdag. Hier gaan we zeker wat mee doen in de toekomst. Bedankt voor uw aanbeveling. Wij wensen u veel woonplezier!

duur en communicatief zwak

Te weinig kwaliteit voor te veel geld qua bouwproject en slechte communicatie

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Hartelijk bedankt voor het invullen van de review. Uw feedback is waardevol voor ons, wij koppelen dit terug aan ons team. Wij wensen u veel woonplezier in Zeewolde!

Afgeraffeld

Slecht bereikbaar, veel heen en weer schuiven, niet bestaande communicatie over de afhandeling van zaken na oplevering.

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Bedankt voor het invullen van de review. Vervelend dat uw ervaring met ons niet aan uw verwachting heeft voldaan. Wij koppelen uw feedback terug aan het team en gaan ons proces hierin verbeteren. Ondertussen zijn de punten van de oplevering in de planning opgenomen. Mocht dit niet zo zijn, neemt u gerust contact met ons op. Wij wensen u veel woonplezier!

loopt de kantjes ervan af

doet niets meer/minder dan afgesproken en trekt de handen ervan af zodra het kan. geen service.

Over Bouwnu

Over Schutte bouw & ontwikkeling