verstand van bouwen

Als wij en huis kopen maar niet doorzien wat we er van kunnen maken heb je vakmensen nodig. Als het plan goed is en de aannemer weet het ook nog uit te voeren en zelfs meer dan heb je mensen met liefde voor het vak. Meer heb je niet nodig

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Badkamer, Keuken, Vloer

Goed vakmanschap, redelijke samenwerking

Het werk van Spoeltman is goed uitgevoerd. Goede vakmensen, plezierige contacten. Zonder bouwopzichter was het in onze beleving heel veel moeilijker geweest. De aansturing van onderaannemers vond ik matig. Door de strakke aansturing die we zelf hebben neergezet is het project goed verlopen en zijn we tevreden. Spoeltman zou grote stappen kunnen make als ze meer vanuit de klant zouden denken (bijv bij offertes, meer en minderwerk, communicatie)

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Was voor verbetering vatbaar

Dat er op het gebied van conmunicatie veel te verbeteren valt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

prima kwaliteit/service

Zeer tevreden over de kwaliteit en het nakomen van de afspraken

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer

Goede service, uitstekende samenwerking met uitvoerder en personeel

Wij hebben zeer prettig met Spoeltman en met name met de uitvoerder en het personeel een prachtig nieuw huis gerealiseerd.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu