in de bouw goede service en zeker vriendelijk personeel, daarna niet meer aan de orde.

op zich zijn wij erg tevreden over ons appartement en wonen er ook graag, het enige waar wij ons aan storen is de afhandeling na oplevering dat is niet normaal. Wij zijn inmiddels ruim 3 kwart jaar verder en nog is alles niet afgehandeld. Het lijkt er op dat ter Steege gokt op hoe langer wij wachten, dat de klant het dan wel vergeet. Ook zijn wij niet tevreden over de opbrengst van de zonnepanelen die doen in de winter niets. Buurman ter Steege heeft het dak vol liggen met eigen zonnepanelen, terwijl het dak mijn inziens van ons allemaal is en daar onze zonnepanelen hadden moeten liggen. Ons werd in de bouw gezegd dat een en ander altijd via de VvE moest gaan terwijl dit bij buurman ter Steege niet het geval was, voor mijn gevoel is er gemeten met 2 maten. Ook werd ons gezegd en staat op papier dat je een binnenruimte koopt (appartement) alles wat buiten het appartement is is gezamelijk, ook hier gezien de zonnepanelen van buurman ter Steege word weer gemeten met 2 maten. Ik vind het het zeer bijzonder dat dit zo is gebeurd, ik gun fam ter Steege alles, maar waarom worden zij anders behandeld dan de overige bewoners?

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Bouwtechnisch heel goed. Communicatief onder de maat

Zie bovenstaande opmerkingen

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Aardige medewerkers. Gemoedelijke werksfeer!

Fijne mensen leren kennen. Opleverpunten vakkundig hersteld. Wel erg jammer, dat Ter Steege onze garage niet meer wilde bouwen. We hadden vlak voor de zomervakantie 2017 gekocht, en direct de eerste dag na de vakantie gebeld voor de garage. Maar men had besloten dat dat niet meer kon. Jammer...

• Ging het om een nieuwbouw project? 2 onder 1 kap

Kwaliteitsbouwers, geen probleem wat ze niet willen oplossen.

Project is duidelijk opgezet en eenvoudig uitgelegd, de opleverpunten die er waren zijn nog niet allemaal verholpen maar de communicatie via de voorman is nog altijd vriendelijk en zijn voornemens alles te verhelpen.

Vakmanschap, uitvoering ,Uitstekend.

Ervaring : Appartement op zich prima. Gemeenschappelijke ruimtes zeer mager afgewerkt niet in verhouding met de uitstraling van de buitenkant. Onderaannemers en toeleveranciers niet allen naar naar tevredenheid.( manier van werken en afhandelen opleverpunten). Architect heeft over sommige zaken, praktisch gezien ,niet nagedacht , ook niet gecorrigeerd door Ter Steege , ( bewoners worden nu met extra kosten opgezadeld ).

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

hoop nog steeds op een goede eerlijke oplossing.

resultaat prachtig appartementen complex. Zeer mooi appartement. Goede afwerking . Maar communicatie slecht, geen enkel begrip voor onze situatie. zie plotselinge plaatsing van installaties naast ons appartement. (1 meter van ons terras)

• Zou u ons aanbevelen? Nee

goede service

Zelfde als de meeste aannemers

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Goede kwaliteit van werk en prima service

Goede kwaliteit van werk en prima service

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Over Bouwnu

Over Ter Steege Bouw Vastgoed Rijssen BV

Ter Steege Bouw Vastgoed Rijssen is onderdeel van Ter Steege Bouw Vastgoed. Ter Steege Bouw Vastgoed wil de meest betrouwbare partij zijn die het totale traject van Bouw en Vastgoed in het geheel verzorgt. Met oog voor de samenwerkende partijen, de bewoners, de omgeving en het milieu. Van initiatief tot ontwerp, realisatie, nazorg, beheer en onderhoud. Op alle fronten en in elk stadium denken we actief mee met vraagstukken, idee├źn, wensen en doelen. Zo komen we samen met onze opdrachtgevers van idee tot ideaal. Onze organisatie is de gezamenlijke kracht van onze drie regionale bedrijven in Apeldoorn, Hardenberg en Rijssen.