Vakmanschap, uitvoering ,Uitstekend.

Ervaring : Appartement op zich prima. Gemeenschappelijke ruimtes zeer mager afgewerkt niet in verhouding met de uitstraling van de buitenkant. Onderaannemers en toeleveranciers niet allen naar naar tevredenheid.( manier van werken en afhandelen opleverpunten). Architect heeft over sommige zaken, praktisch gezien ,niet nagedacht , ook niet gecorrigeerd door Ter Steege , ( bewoners worden nu met extra kosten opgezadeld ).

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

hoop nog steeds op een goede eerlijke oplossing.

resultaat prachtig appartementen complex. Zeer mooi appartement. Goede afwerking . Maar communicatie slecht, geen enkel begrip voor onze situatie. zie plotselinge plaatsing van installaties naast ons appartement. (1 meter van ons terras)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

goede service

Zelfde als de meeste aannemers

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Goede kwaliteit van werk en prima service

Goede kwaliteit van werk en prima service

• Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Over Bouwnu

Over Ter Steege Bouw Vastgoed Rijssen BV

Ter Steege Bouw Vastgoed Rijssen is onderdeel van Ter Steege Bouw Vastgoed. Ter Steege Bouw Vastgoed wil de meest betrouwbare partij zijn die het totale traject van Bouw en Vastgoed in het geheel verzorgt. Met oog voor de samenwerkende partijen, de bewoners, de omgeving en het milieu. Van initiatief tot ontwerp, realisatie, nazorg, beheer en onderhoud. Op alle fronten en in elk stadium denken we actief mee met vraagstukken, idee├źn, wensen en doelen. Zo komen we samen met onze opdrachtgevers van idee tot ideaal. Onze organisatie is de gezamenlijke kracht van onze drie regionale bedrijven in Apeldoorn, Hardenberg en Rijssen.