Communicatie zeer slecht.

Staat aangeschreven hier lokaal als "de aannemer"..In januari hebben we een besluit moeten nemen (na de storm en er een muur omgewaaid was), laten we muur repareren of toch aanbouw, 2de gekozen en iemand langs geweest voor offerte. Dacht goed mee, gaf nog wat tips. maar na 3 weken nog geen offerte, gebeld en binnen week offerte,, FF schrikken van de prijs maar oke, we moesten wat. Nog wat vragen, waar we gewoon antwoord op kregen en daarna telefonisch akkoord gegeven. Geen reactie.. nog eens bellen .. geen reactie .. zeker 5x ingesproken, geen reactie . toen 1x aan de lijn met vaag verhaal over ja vakentie gehad, geen tijd, maar volgende week contact,.,.. geen contact dus. nog eens bellen (2x) niets.... Mail gestuurd .... gelezen bevestiging gehad, maar geen reactie... ik vind dit ronduit asociaal, als je een opdracht niet wil omdat het te weinig opleverd, of geen tijd of weet ik veel OK, maar gewoon doodzwijgen vind ik niet kunnen.. we zijn nu paar maanden verder en weten nog niet hoe en wat, Wat mij betreft komt dit bedrijf op de zwarte lijst van aannemers en zal ze zeker niet aanbevelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Aanbouw/dakopbouw

Over Bouwnu