Zo zou elk bouwbedrijf moeten zijn

Wij hebben enkel positieve ervaringen met Van Den Hogen. Ze zijn laagdrempelig bereikbaar voor overleg, ze weten altijd wat er speelt en regelen alles rond de bouw gewoon goed. Ook werden we continu op de hoogte gehouden van alles. Het huis is strak gebouwd, geen detail is gemist en alles is hoogwaardig afgewerkt. We werden ook goed geadviseerd waar nodig. Ook na oplevering werd alles steeds zonder moeite of gezeur opgelost. We hadden de pech met enkele zaken na oplevering en deze werden steeds vlot en eerlijk opgelost, dat gaf vertrouwen. Deze bouwer komt zijn afspraken na, is open en eerlijk in de communicatie, bereikbaar en lost alles gewoon snel op. Echt een betrouwbaar en eerlijk adres, enorm aan te bevelen.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap