Aan het begin goed.

Alleen aan het begin goed. Materiaal geleverd en monteerd maar de factuur naar een jaar nog niet helemaal betaald. Oplichter!!!!!! Nooit weer met deze oplichter samen werken.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vloer gelegd zonder egaliseren dus oneffendheid op een plek bij de keuken

Vloertje gelegd van kunstof op een bepaalde plek zat een oneffenheid deze is niet geegaliseerd gewoon door gegaan. Later nog eens contact gehad maar geen reactie die ik had verwacht dat hij even langs zou komen. Wij ergeren ons steeds aan dat plekje omdat we het buro met computer daar hebben staan en de delen waar je overrolt gaan steeds naar beneden. Nazorg kan je vergeten ......

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

bekwame vakmensen en een zeer fijne samenwerking!

Na een overleg over wat onze wensen waren, viel alles zeer gauw op zijn plek zonder tegenslagen! De afspraken die gemaakt waren zijn netjes nagekomen en ben zeer tevreden over het eindresultaat! Van A tot Z perfect geholpen, een aanrader!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Aanbouw/dakopbouw, Keuken

Goede kennis van het werk wat ze doen. Goede service. prettige mensen.

Mensen die gemotiveerd hun werk doen. Leveren vakwerk met deze jonge groep. Prettige mensen om mee te werken en no nonsense. Werken hard voor hun geld.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goed bouwbedrijf met leuk personeel die verstand van zaken hebben

Bij ons een grote uitbouw aan de woning gemaakt, perfecte afwerking.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer slecht

Douche cabine laten plaatsen na 9 weken nog lek.vervolgschade aan kamer plafond kost mij 1270 euro.andere mensen hebben douchecabine op nieuw moeten plaatsen.vervolgschade door onvakkundige werk wil dit bedrijf onderweg komen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Over Bouwnu