Vollte service

Wij zijn zeer tevreden over de voortvarendheid en deskundigheid van Van Hout bij het beoordelen van onze verbouwingswensen en het verwerken tot een aanbieding.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettige samenwerking met een prachtig resultaat

Een prettige samenwerking van vergunningaanvraag tot oplevering. Een goede afstemming, communicatie en ook goed meegedacht. De oplevering op tijd en het resultaat is prachtig! Wij zijn zeer tevreden en blij dat we deze aannemer gekozen hebben.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prachtige opbouw gerealiseerd

Oprecht blij met onze keuze om “van Hout” uit Schaijk onze opbouw te laten realiseren. Op tijd af, een goed en mooi resultaat, prettige mensen over de vloer en een uitvoerder die het werk nauw begeleidt en regelmatig overlegt met ons. Nogmaals een dik compliment aan bouwbedrijf “van Hout” en hun onderaannemers. Wiebe en Paula uit Berghem

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Onbetrouwbaar en verwachtingen wekken die niet nakomt

In aanbestedingsprocedure nadrukkelijk aangeven serieus geïnteresseerd te zijn om onze nieuwbouw woning te willen bouwen. In de periode van de aanbesteding vragen om verlenging van de aanbestedingstermijn. Hierin door ons tegemoet gekomen. Vervolgens hierover nog diverse keren contact met onze architect en dan plotseling terwijl de termijn van de aanbestedingsprocedure al voor een belangrijk deel is verstreken plotseling zonder fatsoenlijk argumentatie zeggen dat de eisen van het technisch ontwerp voor hem niet acceptabel zijn. Daaromtrent door de architect met een hulpaanbod benadert haakt deze aannemer desondanks zonder argumenten af halsstarrig af. In enkele woorden zeer ongepast, onfatsoenlijk absoluut onbetrouwbaar en klanten niet serieus nemend. Een aannemer misschien voor het bouwen van 10 in een dozijn rijtjeshuizen maar niet als je een mooie vrijstaande woning wilt bouwen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Over Bouwnu