Eigenaar weigert veroorzaakte problemen te verhelpen

Als buurman te maken gehad met deze aannemer. Dakaansluiting met de door hem gebouwde woning was niet orde. Voor het herstel gaf hij niet thuis. Via de rechtsbijstandverzekeraar heeft een expert vastgesteld dat het inderdaad ondeugdelijk is. Ondanks dit oordeel weigerde Van Pijkeren Bouw Ommen het herstel. Helaas is hij, ondanks uitdrukkelijk verbod, het dak op geklommen om een nieuwe (wederom ondeugdelijke) poging te doen om de dakaansluiting te herstellen. Vervolgens geeft hij aan dat de expert heeft ingestemd met de oplossing. Het tegendeel is echter waar. De rechtsbijstandverzekeraar heeft zelfs een ander bedrijf de opdracht gegeven voor herstel. Daarmee komt Van Pijkeren Bouw Ommen hiermee weg.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak

Traditionele bouwer

Een bouwer met een hart zeer punctueel en kundig. Heel goed personeel wat meedenkt en netjes werkt we hebben de 5 maanden als zeer rustgevend ervaart. Nu prachtig huis afgeleverd gekregen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Tijdens gehele bouw super gegaan.

De besprekingen rondom het huis gingen al heel goed. Toen ze zijn begonnen met de bouw is het snel gegaan. Ondanks dat er veel bedrijven aan het huis hebben gewerkt is de bouw super gegaan. Geen discussies en heel goed uitgevoerd. Natuurlijk zijn er bij oplevering altijd wat puntjes maar dat viel mee en ga ervan uit dat dit ook wordt opgelost.

Goede samenwerking en advies

Prettige samenwerking en communicatie

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Een goed op elkaar ingespeeld team van echte vaklui!

Wij zijn heel erg tevreden met het resultaat! Tijdens de bouw was er goed overleg en vooral het meedenken is goud waard.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Over Bouwnu